Страница 1 от 2
Коментари отностно Aygo-то
Публикувано на: 30 Ное 2006 17:21
от Tino
Колеги дайте някакви коментари относно Aygoto , колата ще се взима , ама да знам какво да очаквам ;) Разход в София , извънградско разход , но до колко км-тра , пъргавина , стабилност ;) Ясно , че искам от хора които са карали или карат таков

Мерси предварително и се радвам , че се завръщам в Тойота клуба , макар и с този скромен индивид laugh.gif еми така е , като Хонда не са направили нещо от сорта

Публикувано на: 01 Дек 2006 00:03
от bobsn
Що не провериш във форума за тойота в клубовете на дир.бг. Там имаше точно същия въпрос и си спомням, че някакъв пич, дето си е взел Пежо 107 бая неща обясняваше (те нали пежото 107, ситроена С1 и Айгото са един автомобил с разнични емблеми. Само дето условията при вносителя на Пежо като поддръжка и асистиране за жалост са по-добри от на ТМ.
Публикувано на: 01 Дек 2006 02:40
от Japanese_fever
bobsn написа:Що не провериш във форума за тойота в клубовете на дир.бг. Там имаше точно същия въпрос и си спомням, че някакъв пич, дето си е взел Пежо 107 бая неща обясняваше (те нали пежото 107, ситроена С1 и Айгото са един автомобил с разнични емблеми. Само дето условията при вносителя на Пежо като поддръжка и асистиране за жалост са по-добри от на ТМ.
Tova zna4i li, 4e Toyota rabotqt s Peugeot/Citroen i po-to4no zna4i li, 4e obmenqt proekti, za6toto francuzite mogat da gi snabdqt s mnogo dobri dizeli, kato se zamislq.
Публикувано на: 01 Дек 2006 03:52
от Xeku
Доколкото знам, сътрудничеството им (засега) е само за тези модели - Тойота Айго, Ситроен С1 и Пежо 107, като за целта е построен общ завод в Чехия.
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/p ... ota_b2.php
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/p ... php?id=405
Публикувано на: 01 Дек 2006 10:44
от bobsn
И аз мисля, че става въпрос само за еднокрано сътрудничество. Понеже явно проектирането е глътнало страшно много средства, и са решили да си делнат разходите по създаването му, а идеята им е този продукт да стои дълго на пазара, и така цената му ще им позволи да изкарат по-големи печалби (щото няма да го продават на ниски за класа му цени). Главния въпрос е, че за България ще се продава от различните вносители на трите марки, а за сега ТМ отстъпват по всеки показател и на София-Франс Ауто и на АвтоМотор Корпорация. Но така е там където гърци са замесени в България...
Публикувано на: 01 Дек 2006 12:51
от newmiro
карал съм aygo управлението е добре, но ми се струва че вози малко твърдо, и извънградско не вдига повече от 170. иначе вътре си има достатъчно място, за градска кола би трябвало да е добре. всичко останало няма грешка:)
Публикувано на: 01 Дек 2006 14:24
от LEXUS
Japanese_fever написа:
Tova zna4i li, 4e Toyota rabotqt s Peugeot/Citroen i po-to4no zna4i li, 4e obmenqt proekti, za6toto francuzite mogat da gi snabdqt s mnogo dobri dizeli, kato se zamislq.
С какви по-добри дизели от нашите Д-4Д могат да ни снабдят французите? Попрочети малко за новите Д-4Д,сравни ги с ХДИ на французите и кажи,като се замислиш,с какво са по-добри ХДИ?? laugh.gif
Публикувано на: 01 Дек 2006 14:28
от LEXUS
newmiro написа:, и извънградско не вдига повече от 170.
При положение,че двигателят му е 1.0,3-цилиндров с 68 коня и тази скорост ми се вижда висока.

Публикувано на: 01 Дек 2006 14:35
от newmiro
LEXUS написа:newmiro написа:, и извънградско не вдига повече от 170.
При положение,че двигателят му е 1.0,3-цилиндров с 68 коня и тази скорост ми се вижда висока.

този който карах беше повече, пък и само изразявам лично мнение; става за градска кола
Публикувано на: 01 Дек 2006 15:01
от LEXUS
Аз не ти оспорвам личното мнение,но на Айго се монтират едва 2 двигателя-1.0 бензинов със 68к.с. и 1.4 дизел на Пежо с 54 к.с..
Публикувано на: 05 Дек 2006 15:47
от Tino
Благодаря за досегашните мнение свързани с темата ;) , а какво ще кажете за разхода ??? Хубаво вдига 170 , ама ако разхода му е 8/100 при такава скорост никога няма да си позволя да я поддържам

Публикувано на: 11 Дек 2006 10:51
от miroshi
Екстра си е машинката!
Върви на пушка - в града естествено, споделям мнението че е за сам човек или най-много още един.
Естествено вози като малка кола и тн...
Публикувано на: 16 Дек 2006 18:18
от Restless
Tino написа:Благодаря за досегашните мнение свързани с темата ;) , а какво ще кажете за разхода ??? Хубаво вдига 170 , ама ако разхода му е 8/100 при такава скорост никога няма да си позволя да я поддържам

хм, че ти това Айго за да дигаш 170 ли го взимаш?! Или като икономична градска кола? Просто не ми е ясно с какво едно Айго/С1 е по-добро от Джаз

, вярно че е маалко по-мъничко
един колега, койте се беше заглеждал по такива мъници, също казваше, че Пежо/Рено давали по-добри условия за на практика същата кола... но не си спомням с какво били "по-добри"

Публикувано на: 16 Дек 2006 23:08
от bobsn
Аз казвах, че Пежо и Ситроен дават по-добри условия от Тойота на ниво вносители. Това го четох във друг форум, беше писано от собственик на такъв мъник, който само че си е взел 107-ца, щото от Пежо му дават по-добри условия за сервизна поддръжка и задължението да му я изкупят след 2-3 години. За жалост Т.М. не са най-добрите търговци и все още не глезят клиентите си. Та по-тая причина не виждам смисъл да се взима от ТМ, то по нея няма нищо тойотско, освен отпред на капака.
И в добавка мисля, че тоя колега със скоростта малко се е поизхвърлил: то производителя й дава 155 км/ч. максимална. Може и да е прав, ама на мене ми прилича малко на хлапашко, изхвърляне все едно с жигулка да минеш 200км/ч.
Публикувано на: 17 Дек 2006 04:04
от LEXUS
bobsn написа:
И в добавка мисля, че тоя колега със скоростта малко се е поизхвърлил: то производителя й дава 155 км/ч. максимална. Може и да е прав, ама на мене ми прилича малко на хлапашко, изхвърляне все едно с жигулка да минеш 200км/ч.
И що,жигулката според теб почвече ли върви от Айгото? laugh.gif