Страница 1 от 2
Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 15 Окт 2012 22:02
от FIFI_2010
Имам Корола (2010)
Прави ми впечатление, че съединителят отлепя доста високо... Ходих до сервиза - казаха ми, че си втълпявам и всичко ми е ОК.
Помолих познати да пробват и да си кажат мнението 2-ма от 3-ма са съгласни с мен - демек едно 75% сме на едно менение.
Има ли някой с подобни наблюдения?

Какво бихте ме посъветвали?
Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 16 Окт 2012 20:27
от мехаННика
Съединителя трябва да отделя на около 1/3 от хода от пода до горе,най много на 1/2. Вдигне ли се над средата при положение че е бил по "нисък", е за смяна.
Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 17 Окт 2012 05:32
от Japanese_fever
Колко е течността в резервоарчето?
Приплъзва ли ти съединителя при тръгване и на 2-ра на полусъединител?
Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 19 Окт 2012 23:51
от FIFI_2010
Течността е ОК - преди около месец пак я проверих (в сервиз).
За приплъзване не мога да твърдя на 100%, но днес се втрещих като вкарах трета без да натискам съединителя
А колата е нова - няма и 15 000 км ...
Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 19 Окт 2012 23:55
от LEXUS
FIFI_2010 написа:Течността е ОК - преди около месец пак я проверих (в сервиз).
За приплъзване не мога да твърдя на 100%, но днес се втрещих като вкарах трета без да натискам съединителя
А колата е нова - няма и 15 000 км ...
Възможно е. По принцип ако усещаш оборотите и кога да сменяш предавка, е възможно да караш без съединител. Аз съм карал така.
Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 19 Окт 2012 23:58
от LEXUS
мехаННика написа:Съединителя трябва да отделя на около 1/3 от хода от пода до горе,най много на 1/2. Вдигне ли се над средата при положение че е бил по "нисък", е за смяна.
Да питам теб като технически грамотен. Като приплъзва съединителят при натоварена кола и рязко тръгване на 1-ва предавка, но отделя нормално и не високо какво става?
Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 20 Окт 2012 09:13
от мехаННика
Приплъзване на съединителя се усеща първо при движение на големите предавки. Малко са ти противоречиви описанията и не мога да съм категоричен без да погледна.
Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 21 Окт 2012 14:40
от zi_zi_top
Лексуса просто те изпитва, а всъщност няма такъв проблем.

Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 21 Окт 2012 18:07
от мехаННика
А как да разбера дали съм издържал? biggrin.gif
Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 21 Окт 2012 20:07
от Japanese_fever
Има и друго нещо.
Моя съединител като го свалихме това лято според мен и някои други дето го видяха имаше още каране,
но беше факт, че приплъзваше, а отделно първа трудно влизаше, защото не отделяше напълно.
(Това го разбрах като сложих новия, защото с него първа си влизаше от раз).
Та мисълта мие, че на съединителя освен феродовия диск му се армортизират пружината
на притискателния диск, т.е. тези металните пера се изморяват с течение на времето и започват да не отделят.
За това като сменяте съединител сменяйте заедно с притискателния за да сте на сигурно и чисто.
Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 24 Ное 2012 23:06
от jim_beam
колега,при рава също отделя сравнително високо,което иска известно приспособяване,по-точно самия педал е твърде високо в нормално положение.иначе педала може да се регулира без проблем,както височината му,така и къде точно да отделя,мисля някъде тук съм дал линк при рава как се прави.предполагам е аналогично и при теб!
пс ето със снимки
http://www.rav4faq.kerkerinck.de/xa3/ra ... spedal.pdf
Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 25 Ное 2012 09:58
от martod
мехаННика написа:А как да разбера дали съм издържал? biggrin.gif
Направо си скъсан .. biggrin.gif Ама не за това мнение, а за първото ти ..
Виж на какво попаднах в един друг форум, със същото запитване за високо отделяне на съединителя, пак при корола ..
Работих за Тойота 6 м.
При Тойота съединителя си отделя високо ... обаче когат натискаш педала ... трябва да е много лек ... като перце ... тогава съединителя е ок .... . Когато е накрая на живота си съединителя при Тойота пак си отделя на същото място ... като новия ... с тази разлика, че педала е доста твърд на натискане .... само по това се познава ... .
Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 25 Ное 2012 11:35
от Kiki
martod написа:Работих за Тойота 6 м.
При Тойота съединителя си отделя високо ... ... .
[/quote]
Това не е вярно.
На Авенсиса и при оригиналния и при новия, съединителят отделя много ниско.
Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 26 Ное 2012 09:04
от мехаННика
Ами аз работя 12 години почти, така че какво е казал този виден и опитен специалист не ме интересува твърде. Педала става "тежък" поради изсъхване на греста по муфата, върху която се движи лагера а също и полепване с прах. Това далеч не означава че фер. диск е износен докрай. Ако диафрагмата на прит. диск е изморена тя ще омекне и педала теоретично ще олекне. Колко е износен фер. диск се познава по маншона на работния цилиндър. Пиши му на тоя да поработи още малко и то като монтьор, щото и охраната и те работят за тойота..Очаквам подобаваща оценка.. biggrin.gif
Re: Новата Корола - съединителя отлепя високо
Публикувано на: 26 Ное 2012 12:26
от Kiki
мехаННика написа:Очаквам подобаваща оценка.. biggrin.gif
От мен я имаш.!!!
