Страница 1 от 1

Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 11 Окт 2012 22:13
от stenly27
Здравейте колеги. От известно време сутрин Королата пали малко по-трудно. Като в случая интересното е че като дам на контакт се чува едно продължително пискане /като зумер/ от двигателния сектор. Пискането е само сутрин. През деня щом е работила го няма. Това ме навежда на мисълта за акумулатор. Възможно ли е като падне под 12.4в напреж. на акумулатора да писка. Ако на някой му се е случвало да разгадае мистерията. biggrin.gif

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 11 Окт 2012 22:51
от zi_zi_top
stenly27 написа:... Възможно ли е като падне под 12.4в напреж. на акумулатора да писка за подсещане. Или обратно... biggrin.gif
Възможно е ако става въпрос за космическа совалка, но не и за Корола. wink.gif

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 11 Окт 2012 23:53
от stenly27
zi_zi_top написа:
stenly27 написа:... Възможно ли е като падне под 12.4в напреж. на акумулатора да писка за подсещане. Или обратно... biggrin.gif
Възможно е ако става въпрос за космическа совалка, но не и за Корола. wink.gif
Смешник, чак ме размя. Ти в този форум кво правиш, веселиш ли се biggrin.gif

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 12 Окт 2012 00:25
от zi_zi_top
Добре, сериозно! :thumbsup:
Ако си сменявал скоро крушки или си монтирал ДРЛ модул е възможно пищенето да се чува от фаровете.

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 12 Окт 2012 00:27
от Vesko
zi_zi_top написа:Добре, сериозно! :thumbsup:
Ако си сменявал скоро крушки или си монтирал ДРЛ модул е възможно пищенето да се чува от фаровете.
boxed.gif

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 12 Окт 2012 00:34
от zi_zi_top
Това го изпитах на свой гръб след като смених крушките на габаритите с диоди Филипс. Чуваше се нещо средно между пищене и жужене от моторчетата за регулиране на фаровете. Даже бях поставил този въпрос тук, но никой от спецовете не даде отговор защо!

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 12 Окт 2012 00:41
от Japanese_fever
Какво е зумер?

Иначе да не би да чуваш горивната помпа, тя вдига налягането преди запуск?

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 12 Окт 2012 00:52
от stenly27
Japanese_fever написа:Какво е зумер?

Иначе да не би да чуваш горивната помпа, тя вдига налягането преди запуск?
Звукът е от двиг. сектор. Контакт, пииип дълго, пали бавно. Правя разлика м/у помпа, зумер, моторче за рег. на фаровете.

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 12 Окт 2012 00:59
от stenly27
zi_zi_top написа:Това го изпитах на свой гръб след като смених крушките на габаритите с диоди Филипс. Чуваше се нещо средно между пищене и жужене от моторчетата за регулиране на фаровете. Даже бях поставил този въпрос тук, но никой от спецовете не даде отговор защо!
Мисля и този вариант. Скоро сложих реле за късите. Проблема е от преди това. Свързано е с тоците утре ще го изследвам. Мернах тоците и странни резултати видях 13.2в след ден покой. 15в след запалването. Сигурно мултицета ми се е скапал. И дано щото с презареждането отивам на генератор.

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 12 Окт 2012 09:27
от max-2
stenly27 написа:
zi_zi_top написа:Това го изпитах на свой гръб след като смених крушките на габаритите с диоди Филипс. Чуваше се нещо средно между пищене и жужене от моторчетата за регулиране на фаровете. Даже бях поставил този въпрос тук, но никой от спецовете не даде отговор защо!
Мисля и този вариант. Скоро сложих реле за късите. Проблема е от преди това. Свързано е с тоците утре ще го изследвам. Мернах тоците и странни резултати видях 13.2в след ден покой. 15в след запалването. Сигурно мултицета ми се е скапал. И дано щото с презареждането отивам на генератор.

Просто мултицета ти мери с половин волт повече, не може да ти държи 13,2в акумулатора след цял ден покой.

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 12 Окт 2012 20:19
от stenly27
Ходих до Тойота и там ми казаха, че всички Тойоти пискали преди запалване ако акумулатора е заминал. Та както си мислех ще го сменям. Благодаря за мненията. drunk.gif :iroc:

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 12 Окт 2012 21:06
от zi_zi_top
stenly27 написа:Ходих до Тойота и там ми казаха, че всички Тойоти пискали преди запалване ако акумулатора е заминал...
Значи моята не е Тойота, а е само Корола. Единствената проява беше, че таблото стана като дискотека и не можеше да "откине" да запали.

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 13 Окт 2012 05:51
от Japanese_fever
stenly27 написа:Ходих до Тойота и там ми казаха, че всички Тойоти пискали преди запалване ако акумулатора е заминал.
Аз това мислях да го спомена, но мислех, че е първото, което си проверил.
Това, че мултице-та показва някакво напрежение, не значи, че акумилатора може да съхранява вече ток.
Аз така си мислех, че ми е стратера, докато не ми го измериха в един дилър и ми казаха, че е заминал.

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 13 Окт 2012 20:20
от stenly27
zi_zi_top написа:
stenly27 написа:Ходих до Тойота и там ми казаха, че всички Тойоти пискали преди запалване ако акумулатора е заминал...
Значи моята не е Тойота, а е само Корола. Единствената проява беше, че таблото стана като дискотека и не можеше да "откине" да запали.
Брат много се впечатляваш, изживяваш се като редактор. На всички ни е ясно нивото на мастерите в сервизите на Тойота. Това че ги цитирам не значи че мисля същото. А и не забравяй че във форума сме аматьори и не е куул да вадиш на всеки коментари за правописни и пунктоални грешки. Важното е ако можем да си помогнем за да намалим разходите за неграмотни мастери.

Re: Пискане от двигателния сектор

Публикувано на: 14 Окт 2012 10:53
от slowtraveler
Авенсиса също жужеше при паднал акумулатор... Но бе някъде около таблото...
Предполагам беше някое треперещо реле...