Нова придобивка в подписа
Публикувано на: 02 Окт 2012 21:24
Баща ми прецени че е заработил някакви стотинки това лято и решихме да смениме старата и бая по очукана и по изгнила Е90-ка. Бях се ориентирал към едни две евтини предложения от мой приятел но те пропаднаха поради форс-мажорни обстоятелства с транспорта им. И така съветвайки в един друг форум каква кола да си вземе човек налетях на една не лошо изглеждаща Е11 G6 изпълнение с малкия мотор (4E-FE). Казвам не лошо изглеждаща защото си има щета по капака и по калника но в моята къща външния вид на колата не е от значение, важното е да върви и спира безупречно. Малкия двигател също ме устройва защото ще е на моето име и ще плащам данъка а все пак едни близо 100 лева са си доволна разлика годишно. Офертата беше най-евтината в мобилето и карса.
Сега за колата. Това е Корола Е11 G6 изпълнение производство някъде началото на 98 година 3 врати хеч японска сглобкакакто може и да се очаква. Интериора е в много добро състояние не е пушено и т.н. Много добро впечатление ми направиха на седалките адски удобни са ми, след 1-2 часа седене в тях се чувствам добре (например в Сивика ми май ми идват меки и не добре оформени). Окачването е някаква фантазия, всички по Борис 3 се бият да са на асвалта а аз се кефя как тупкат гумите по паветата и нищо в колата. Екстериора има забележки по преден капак фар и калник. Имало е близки срещи от третия вид с едър пумиар, на фара му е лепено ухото както и решетката е някаква май не оригинална (но седи добре честно казано, притъпява "сомския" изглед на колата). Оборудвана си е с AirBag за шофьора 6-степенна скоростна кутия ABS серво климатик и ел.пакетабсолютно нормален набор от екстри. Добро впечатление правят многото жабки за дреболии покрай шофьора. Забравих да допълня и че колата е с нормална АГУ.
Сега със забележките (няма как да няма такива):
- ремъка и ролките бяха за смяна
- водната помпа си имаше следа от сълзене
- задни накладки на косъм
- теч на масло някъде между скоростите и мотора - или е семеринг на коляновия вали или е картер
- кабелите на свещите уж нови е няма такива ментета.
- свещите и те френско NGK ташакламъ
- изпарителя някакъв леж дърт на библия и във видимо лошо здраве
- смесителя на газовата е почти с размера на дросела - е няма как да прави читава смес със него и разхода да е нормален
- кутията на филтъра е брала сериозни ядове с гърмежи - заради скапания смесител,свещи,кабели и изпарител.
- изгорели лампи на подсветката на врътките за парното
Като цяло мисля че тези забележки са преодолими, колата има свеж ГТП и ГО на разсрочено а и беше със софииски номера и ще ми трябват само 20 кинта за нови талони и ще си спестя и еко таксата.
Сега за колата. Това е Корола Е11 G6 изпълнение производство някъде началото на 98 година 3 врати хеч японска сглобкакакто може и да се очаква. Интериора е в много добро състояние не е пушено и т.н. Много добро впечатление ми направиха на седалките адски удобни са ми, след 1-2 часа седене в тях се чувствам добре (например в Сивика ми май ми идват меки и не добре оформени). Окачването е някаква фантазия, всички по Борис 3 се бият да са на асвалта а аз се кефя как тупкат гумите по паветата и нищо в колата. Екстериора има забележки по преден капак фар и калник. Имало е близки срещи от третия вид с едър пумиар, на фара му е лепено ухото както и решетката е някаква май не оригинална (но седи добре честно казано, притъпява "сомския" изглед на колата). Оборудвана си е с AirBag за шофьора 6-степенна скоростна кутия ABS серво климатик и ел.пакетабсолютно нормален набор от екстри. Добро впечатление правят многото жабки за дреболии покрай шофьора. Забравих да допълня и че колата е с нормална АГУ.
Сега със забележките (няма как да няма такива):
- ремъка и ролките бяха за смяна
- водната помпа си имаше следа от сълзене
- задни накладки на косъм
- теч на масло някъде между скоростите и мотора - или е семеринг на коляновия вали или е картер
- кабелите на свещите уж нови е няма такива ментета.
- свещите и те френско NGK ташакламъ
- изпарителя някакъв леж дърт на библия и във видимо лошо здраве
- смесителя на газовата е почти с размера на дросела - е няма как да прави читава смес със него и разхода да е нормален
- кутията на филтъра е брала сериозни ядове с гърмежи - заради скапания смесител,свещи,кабели и изпарител.
- изгорели лампи на подсветката на врътките за парното
Като цяло мисля че тези забележки са преодолими, колата има свеж ГТП и ГО на разсрочено а и беше със софииски номера и ще ми трябват само 20 кинта за нови талони и ще си спестя и еко таксата.