Аз не я продължих. Имаше много фактори които натежаха в тази посока. Може и да бъркам, но...
1. Това не е гаранция, а застраховка. Много е различно когато сметката на края се плаща от Тойота Европа или от застраховател. Много по български за съжаление все още работят застрахователите и пази боже да се разправяш със тях и да се доказва на глед явното и причината за нещо.
2. Още 2 години си задължен да ходиш в ТМ Ауто. И добра работа са ми вършили по гаранционни проблеми и то истински, и много лошо се представиха на 3-тото ми ТО. Сложиха ми дефектен маслен филтър и ако не беше случайност да забележа, че нещо тече не знам какво можеше да си докарам на главата. Смениха ми го де, без да плащам, но ми оставиха маслото сменено само преди седмица на нивото което беше към момента и не доляха за тяхна сметка ново. Та в този ред на мисли още две ТО-та за сумата около 700 лева при мен и в удължения гаранционен интервал и една смяна на накладки която ще да се случи ~250-300 лв., и стойността на доплащането... абе отива за периода около и над 1300 лв. като поне половината отиват зян за не дотам очаквано добра работа. Виждали ли сте списъка с проверки които трябва да се извършат на ТО? То затова е примерно час и половина... та да ми врътнат гумите докато стои колата на крика и да светнат с фенерче отдолу, нещо не ме спечелиха. А и крушките сам си ги проверявам във всеки удобен момент.
3. Това е тойота... не трябва да се чупи. Детските болести и производствените дефекти вследствие на лоши материали и други фактори са отстранени в немалкия период от 3 години. Спестените пари могат да са част от "собствена застраховка" срещу проблеми - ако се случи плащаш, ако не се случи харчиш за себе си, а не отиват за бонусте и печалбите на други. Тесногръдо мислене, нали? Аз нямам нищо против да плащам реалната цена за нещата, но за съжаление съм сигурен, че други много повече ще се постараят за моите пари.
Случи се и нещо непредвидено с колата след 3-тата година. Беше се откъснал задния топлинния щит над ауспуховите тръби. Нещата звучаха зле като запалиш колата, но 3 шайби с по-голям диаметър и 10 минути на канал решиха проблема. После се оказа, че по темата в руския форум се разисква доста. Някои го махат, други фиксират трети сменят с нов, защото проблема е, че са разкъсани крепежните зони около гайките и шайбите. Дали щяха да платят един нов за около 70 евро застрахователите или и те с 3 шайби щяха да го оправят?
Абе за сега съм напред дето се вика от решението ми

Пък ако и тази кола почне да иска повече от колкото да "дава", веднага ще замине при някой дето има желание да я спонсорира...