За 80 лв и масло, и маслен филтър и работа.....
Тройни цени никога не са били.....
Ще разкажа малко по-подробно моя случай, спестявайки разбира се някои неща, какво ме накара да създам тази тема.
Миналата година имах проблем със съединител, купих съединител комплект с отстъпки не знам си какво, уговорих един "евтин" и "добър" сервиз за смяна.
Цялата екстра ми излезе към 800 лв.Труд и части.ТМ Ауто тогава ми поискаха 1500 лв.Аз много доволен, че съм спестил 700 лв. Щракам с пръсти.
Сервиза след като отидох вече да си взема колата, тя готова, тествана и т.н....сподели, че имало и теч на масло, затова буксувал съединителя, отстранили го обаче.
Година по-късно
Съединителя отново ми буксува.Връщам се при сервиза....ами теча не бил съвсем отстранен.......
Равносметката след моя тарикатлък - 800 лв за нищо.Отново без кола и отново разправии.
Решавам да сменя сервиза и да отида в друг, от който бях много доволен преди това.Преглеждат колата.Могло да бъде семеринг на колянов вал, също и семеринг на скоростна кутия.
1) Цени - И се започват сметките - тук за труд 150-200, оная част 50-100.Грубо ( по този начин....тук 150-200 ....там 50-100 ) ги докарахме на 1200 за семеринг на колянов вал, 1500 за семеринг на скоростна кутия.
2) Ремонт - ще продължи повече от 1 седмица, защото в момента не знаели какво й било.Ще се отвори колата и тогава ще видят.Тогава ще поръчват части.
Аз ще съм седмица поне без кола.
Уговорям се със сервиза да им се обадя допълнително, но категорично заявявам, че ще я правят.Звъня след 2 работни дни.Искам точна цена и да уговоря час за сервиз.Час ми дават, но цена не.Не могли в момента.Да се обадя на следващия ден.На следващия ден пак не можаха.И на по-следващия ден също не можаха.Уговорихме се да се обадят.От тогава чакам позвъняване.А даже имах записан и час, не се й обадиха да питат защо не съм отишъл.
Явно не им се занимаваше точно с тоя ремонт, ама трябваше да го кажат, а не да ме мотаят.
Въпреки цената от 1500 лв за смяна само на съединител ( а сега имам и смяна на семеринг )от ТМ Ауто, дадена преди година, решавам да звънна, ей така профилактично.Дават ми цени съответно 1400 лв и 1600 лв и искат да видят колата.Отивам да я прегледат, дават ми проформа с цени до стотинката.Веднага казават проблема, оставям капаро и поръчват частите.Ремонта излиза на 1700 лв ( смяна семеринг на скоростна кутия, съединител комплект, масло за скоростна кутия още 2 семеринга на полуската и т.н..).15% само повече спрямо неофициалния сервиз с грубите сметки.Колата си я взимам и я водя след 3 работни дни ( частите са дошли ), оставям я и след 2 дни е готова.Общо 2 дни без кола.Имам гаранция от 1 година на ремонта.
Единия сервиз с неуспешния ремонт е в Благоевград, другия с неуспешните цени е в София.
Всеки може сам да си прецени, аз си позволих да дам съвет - Не ги отписвайте преди да сте чули мнението и цената им.Евтиното не винаги излиза наистина евтино.
П.П Спестявам имената на сервизите, защото този в Благоевград едва ли ви интересува, а този в София - аз съм принципно доволен от него.Много са внимателни момчетата и мисля, че си разбират от работата.Не искаха явно просто да я правят моята кола с тази повреда.Това е.