Страница 1 от 1

Обороти до 1900

Публикувано на: 15 Сеп 2012 21:17
от kalkam
Днес имах следния проблем. Тръгвам на светофар / в София, че у наше село - нема /на първа, подавам газ и колата едва потегля. Отбивам крайно в дясно, изключвам от скорост, подавам газ и оборотите се вдигат до около 1900. Гася, пробвам и всичко е наред. Това нещо ми се случи два пъти. Не ми светна никаква лампа, или някаква друга индикация. Прибрах се без проблеми. С един приятел закачихме лаптопа с кабела. Разпозна двигателя, но не показа никаква грешка. Веднага смених горивния филтър, но не ми вярва да е от него. Прилича ми или на проблем с ДПФ филтъра или дебитомер. Въпросният филтър е сменян преди 32к, а дебитомера преди 12к в Италия /според ТМ/. И сега ?

Re: Обороти до 1900

Публикувано на: 16 Сеп 2012 11:25
от memorex
Сега можеш да провериш и ЕГР клапана и Актуатора на турбината ако не си вече.Огледай и вакуумните маркучи по обстойно.Според мен ако е ДПФ проблема ще е перманентен а не както го описваш плюс това че обикновено изкарва по 150К и нагоре.Дебитомера също му е рано.Там по принцип излиза грешка .

Re: Обороти до 1900

Публикувано на: 16 Сеп 2012 11:55
от kalkam
Преди около 4к почистих ЕГР клапана, но си беше чист. Имаше съвсем малко отлагания. Друго си мисля. На пък към София карах доста бързо и съответно с по-високи обороти. След това намалих оборотите до около 1000-1500. Може би това намаляване трябва да става по-плавно и продължително, а не така рязко. И от там ДПФ -а нещо не е бил "съгласен". При Ситроен ДПФ се управлява от отделен модул, а не е заедно с този на двигателя. Не знам и тук дали не е така. И тогава проверката, която направихме не е пълна. Днес я карах и всичко си е нормално. Ще поизчакам още малко и тогава ще видя.

Re: Обороти до 1900

Публикувано на: 16 Сеп 2012 13:04
от memorex
Пежо–ситроен са доста напред в това направление .Дори ДПФ е остаряло понятие там/също и при Форд които ползват техни разработки/За съжаление при теб не е така.Радвам се че вече нямаш проблем.Успех

Re: Обороти до 1900

Публикувано на: 16 Сеп 2012 13:12
от kalkam
Вчера проверихме и налягането на турбото при 5к оборота - 1,4 бара, което мисля, че е добре. Все пак пробата беше на място за кратно, а не в баир.