Проблем с оборотите на празен ход Auris 1.6 vvt-i
Публикувано на: 17 Авг 2012 13:16
Здравейте, колеги.
От вчера се появи един много нежелан ефект с оборотите на Ауриса. На един колега му беше "паднал" акумулатора, затова свалихме моя и го сложихме на неговата кола, за да запали, след което върнах акумулатора в моята. От този момент нататък, започнаха проблемите. До тогава, при запалване, оборотите се вдигаха на 2000, след което падаха постепенно на 1200, 1000, 900 и "заковаваха" на 900. След упражнението с местенето на акумулатора обаче, оборотите при запалване се вдигат до не повече от 1600, след което падат и започват да "играят", като при спиране на кръстовище падат дори до около 300, опитвайки се дори да гасне...
Посъветвах се с приятел, който ме попита в какъв ред съм закачил клемите на акумулатора - минус, после плюс. Оказа се, че това е било грешка и трябва първо да закача плюсовата, а после минусовата. Посъветва ме да откача акумулатора отново, за да се ресетне компютъра, като включа и консуматори, за да могат да "изсмучат" остатъчното напрежение по веригата.
Откачих акумулатора и оставих фаровере включени. Изчаках 10-ина минутки, след което закачих акумулатора - първо плюсовата, после минусовата клема (бях забравил обаче фаровете) и при закачането на минусовата клема приискри. Изключих ги и закачих акумулатора. Запалих, но... нямаше промяна, даже оборотите бяха паднали още... :(
Моля ако някой има идеи и тези, да ги сподели, защото вече съм се видял в чудо...
От вчера се появи един много нежелан ефект с оборотите на Ауриса. На един колега му беше "паднал" акумулатора, затова свалихме моя и го сложихме на неговата кола, за да запали, след което върнах акумулатора в моята. От този момент нататък, започнаха проблемите. До тогава, при запалване, оборотите се вдигаха на 2000, след което падаха постепенно на 1200, 1000, 900 и "заковаваха" на 900. След упражнението с местенето на акумулатора обаче, оборотите при запалване се вдигат до не повече от 1600, след което падат и започват да "играят", като при спиране на кръстовище падат дори до около 300, опитвайки се дори да гасне...

Откачих акумулатора и оставих фаровере включени. Изчаках 10-ина минутки, след което закачих акумулатора - първо плюсовата, после минусовата клема (бях забравил обаче фаровете) и при закачането на минусовата клема приискри. Изключих ги и закачих акумулатора. Запалих, но... нямаше промяна, даже оборотите бяха паднали още... :(
Моля ако някой има идеи и тези, да ги сподели, защото вече съм се видял в чудо...
