Страница 1 от 4
Заден Мост - RearSubFrame
Публикувано на: 09 Ное 2006 05:55
от LordDigital
И така драги Зрители ,почвам да сменям bushings и да укрепвам окачването.
За начало - задния мост.
Идеята ми бепе да сваля от донора ,да го изчиста със песоструика ,да го пребоядисам.После да сложа Solid Spacers на закрепянето му към купето (вместо bushings).
За останалото наи-лесно на картинката тука:
Та от таз картинга ,мисля да сменя Strud Rod със много усилен алуминиво-подобен аналог (които между другото нема bushings ами някакви "hiem joints":
Също искам да сменя и No.2 Lower Suspension Arm със подобен аналог от сплави от леки метали които да ми дава възможност да вкарвам допълнителен Камбер. На всички останали щанги ,и горния носач идеята е да натикам Poly bushings ,разбирасе по наи-манияшки начин т.с. да им сложа Fitings за гресиорка и да може периодично да ги гресирам.
Публикувано на: 09 Ное 2006 06:16
от LordDigital
Имлементация:
Днеска свалихме моста от донора. Направо съм потресен как абсолютно всички болтове и гайки от тоз мост са развиха без проблем и без ползване на въздушни инструменти. Ясно предишния собственик е бил абсолютен маниак (което си личи по завещаната документация) ,но определено таз кола не е виждала зими. Благодаря на помоща от del_sol_fen ,гадината тежеше към 100-на килца съвсе диференциала...
Двамата са хванахме и независимо ,че се стъмно го разкоскахме моста до краи.
Остана само голо желязо ,метнато под колата - което става само за вторични. За съжаление поради жестокия удар във единия краи рамката на моста е кофти огъната:
Важните части са складирани във гаража ,от тука предстои освобождаване на горниа носач (Altezov вече ми е издирл Toyota Special Tool) ,и полека лека смяна на тампоните. За съжаление ще трябва да сваля моя мост и да работя над него - което значи че за неколко седмици колата ша бъде неподвижна.
Между временно са разрових около темата заден мост и излиза ,че при мошности над 400 коня на колелата ,заводските Strud Rod се кривят - аз ги сменям. Проблема е ,че над 600 коня на колелата и при некои 450-500 и мноогоо жестоко изстрелване (2 stage примерно) ,та хората късат рамката на задния мост около опашката на диференциала:
Та така и така моста ша е на земята ,мисля да изкопирам следното заздравяване:
Само требе да видя кои ша прави заварките ,че ако се пробвам аз ша станат като тези горе на снимката - та гласувам за Корд - ама го знам ,че ша изка мнооооооооооооо пиене та ша видим как ша стаа пазарлъка:)
Публикувано на: 09 Ное 2006 08:09
от ALTEZZA
zashto iskash da svaliash tvoia zaden most? siguren li si che shte izleze taka lesno kakto na donora? siguren li si che triabva chak tolkoz da go zazdraviavash zadnia most s tez zavarki? to tova dobavia i tejest.
inache za prednia ti uper control arm sam nameril instromenta
no za zadnia ne sam

Публикувано на: 09 Ное 2006 08:53
от LordDigital
[quote="ALTEZZA"]zashto iskash da svaliash tvoia zaden most? siguren li si che shte izleze taka lesno kakto na donora? siguren li si che triabva chak tolkoz da go zazdraviavash zadnia most s tez zavarki? to tova dobavia i tejest.
inache za prednia ti uper control arm sam nameril instromenta
[quote]
Абе според мен моста ша падне много лесно ,невероятно хитро са му направили закрепянето към купето - толкоз хитро че не можах да го разбера. Като свалих моста щръкнаха някакви шестограмни втулки ,явно направени от неръждавеика!
Инак задния мост ша го събарям 100%. Също така изкам да разменя диференциалите ,моят явно е поизносен и не съвем LSD - тоз от донора е 100% във по-добро състояние само че пак му беше спекъл удушника и от Seals към полуоските изпускат - требе да ги сменя ,ма не ми е ясно как излизат (явно трябва некакъв Специален AirTool)?
Az da svalq prednite A-Arms ,pa edin pyt kato vidq ideqta sha namerq podoben instrument po magazinite (ako naistina toz ne stava za zadni)...
Публикувано на: 14 Ное 2006 02:29
от LordDigital
Днеска са опитах да сваля и предните долни носачи ,по нинакъв начин не помръдват болтовете дето ги държат - замръзнали са много лощо... надявах са като задните тръгнаха така лесно.
Сега са чудя със някаква преса да опитвам да ги вадя от носача ,че инак ша требе да се кълца много лощо със триона ,а тез болтове изглеждат МНОООООООООООО Лощио Здрави!
Публикувано на: 14 Ное 2006 02:55
от ugabuga
ne ti zavijdam ama hich. az ti kazah che tia bushingi shte sa guzobruk
Публикувано на: 14 Ное 2006 21:20
от agent dust
Лорде, пробвай с духало за топъл въздух - аз така се справям с лошите болтове - грееш го много добре и с чукче почукваш навсякъде около връзката и по главата на болта
Публикувано на: 15 Ное 2006 01:35
от LordDigital
maggkrabar написа:Лорде, пробвай с духало за топъл въздух - аз така се справям с лошите болтове - грееш го много добре и с чукче почукваш навсякъде около връзката и по главата на болта
Вероятно са е получила студена заварка между болта и Sleev-a (тези болтове за нагласяне на камбер и кастер). Ша пробвам да подгрея малко - има ли разлика между ползване на горелка и топал воздух?
Публикувано на: 15 Ное 2006 03:30
от ugabuga
davai s gorelkata. vzemi ia da e acetilenova, ne prosto propanova
Публикувано на: 15 Ное 2006 03:31
от LordDigital
ugabuga написа:davai s gorelkata. vzemi ia da e acetilenova, ne prosto propanova
Prodaat li takiva vyv HomeDepot i kak tocno sa kazvat??
Публикувано на: 15 Ное 2006 11:07
от jamie
Лорде, propane torch се казват
Опитай "заварените" болт и слийв да ги наквасиш overnight с газ (за горене, за осветление).
Публикувано на: 15 Ное 2006 16:01
от ugabuga
ili WD40?
Публикувано на: 15 Ное 2006 19:39
от PAKETA_1
Аз имам горелка бе, много бързо забрави как "обработвахме" оня болт в рога...има ги в home depot и са около 10$
Публикувано на: 15 Ное 2006 19:47
от ALTEZZA
abe ti kav XuMuK si? ne mojesh li da izmislish edin barz raztvor det da mu spesti vsichkite maki?
Публикувано на: 15 Ное 2006 20:24
от del_sol_fen
hehehehehe fifi, abe nali ako ei-taka se izmisliashe raztvor za burzo opraviane, veche niakoi shteshe da e napravil sumati $$$ ot taia rabota?
da probva vsichko, WD40 + propane torch + chuk (goliam kitaiski po vuzmojnost) = razvivane na bolta
