Страница 1 от 1

oboroti na EE90 ; 2E-E

Публикувано на: 01 Ное 2006 14:25
от SESKO
zna4i tarataikata e injecion i oborotite i sa mnogo visoki na studen dvigatel
imam predvid 4e zapo4va da gi regulira mnogo k9sno
sutrin (nqma zna4enie lqtom ili zima ) reve sqka6 6te izlita i zapo4va da namalq 4ak kogato strelkata stigne po4ti do normalnoto zagrqvane (sredata)
ima li nqkade ot kadeto da se nastroiva toq avtomati4en smuka4
pomognete PLEASE sad.gif

Публикувано на: 01 Ное 2006 20:04
от LEXUS
Tia ne e li karburator??Karburatornite taka vdigat oborotite na avtomatichen smukach i se regulirat,no si mislia ,che i tvoiata e karburator. wacko.gif Injektiona ne bi triabvalo da vdiga oborotite tolkova mnogo.

Публикувано на: 01 Ное 2006 21:36
от ugabuga
moje da ne raboti senzora za temp na vodata da rechem i ECUto misli che ne e savsem stoplila kolata.

Публикувано на: 02 Ное 2006 11:28
от SESKO
двигателя е 2Е-Е пълна инжекциа
стрелката за температурата отчита , но оборотите не падат навреме
реве като МИГ29 след известно време малко падат и така на няколко степени , като последната е почти на загрял двигател

Публикувано на: 02 Ное 2006 14:43
от b_d
стрелката на таблото е на отделен датчик. Аз бих предположил, че ти прави номера клапата за въздуха на празен ход (Auxiliary Air Valve).

Публикувано на: 02 Ное 2006 17:45
от SESKO
a kade e tq i dali moga da pipam tam reglaj
6toto na mi se hodi v Toyota service - Gabrovo
na dva p9ti se otnesoha s ujasno prenebrejenie k9m moqta stara corolla
dokato remontiraha opeli i golfove i az si tr9gvah neobslujen i si q popravqh sam.

Публикувано на: 02 Ное 2006 18:42
от LEXUS
Kak s prenebrejenie mad.gif ,Venci-shefa na serviza e mnogo tochen,taka che ne pozvoliavai rabotnicite da se otnasiat s prenebrejenie. dry.gif Az te savetvam da otidesh tochno v Toyota Gabrovo da ti nastroiat kolata,a ako imash problemi s montiorite,obarni se kam Venci. cool.gif

Публикувано на: 03 Ное 2006 08:53
от b_d
SESKO написа:a kade e tq i dali moga da pipam tam reglaj
AAV са намира от долната страна на дросела, но не я пипай.

Намери си манометър (от 0 до 1 атм.) и премери вакуума при затворен дросел във входния колектор докато се случва проблема. Ако има скокове, пикове или подобни - вероятно е от тази клапа и тогава тя се сменя. Напиши подробно какви стойности си премерил. Провери също дали нямаш течове по вакуумните линии. Просто е и лесно.

Публикувано на: 03 Ное 2006 11:17
от SESKO
ne komentiram Venci
prosto spodelih slu4iloto se s men

Публикувано на: 03 Ное 2006 11:21
от SESKO
blagodarq na bad_dog za s9veta ,no qvno ne e za men taq rabota , 6te probvam nqkade v serviz