oboroti na EE90 ; 2E-E

SESKO
Мнения: 105
Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
Местоположение: Павликени ; Велико Търново
Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
Благодарил/а: 1 път

oboroti na EE90 ; 2E-E

Мнение от SESKO » 01 Ное 2006 14:25

zna4i tarataikata e injecion i oborotite i sa mnogo visoki na studen dvigatel
imam predvid 4e zapo4va da gi regulira mnogo k9sno
sutrin (nqma zna4enie lqtom ili zima ) reve sqka6 6te izlita i zapo4va da namalq 4ak kogato strelkata stigne po4ti do normalnoto zagrqvane (sredata)
ima li nqkade ot kadeto da se nastroiva toq avtomati4en smuka4
pomognete PLEASE sad.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Ное 2006 20:04

Tia ne e li karburator??Karburatornite taka vdigat oborotite na avtomatichen smukach i se regulirat,no si mislia ,che i tvoiata e karburator. wacko.gif Injektiona ne bi triabvalo da vdiga oborotite tolkova mnogo.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 01 Ное 2006 21:36

moje da ne raboti senzora za temp na vodata da rechem i ECUto misli che ne e savsem stoplila kolata.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

SESKO
Мнения: 105
Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
Местоположение: Павликени ; Велико Търново
Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
Благодарил/а: 1 път

Мнение от SESKO » 02 Ное 2006 11:28

двигателя е 2Е-Е пълна инжекциа
стрелката за температурата отчита , но оборотите не падат навреме
реве като МИГ29 след известно време малко падат и така на няколко степени , като последната е почти на загрял двигател

b_d

Мнение от b_d » 02 Ное 2006 14:43

стрелката на таблото е на отделен датчик. Аз бих предположил, че ти прави номера клапата за въздуха на празен ход (Auxiliary Air Valve).

SESKO
Мнения: 105
Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
Местоположение: Павликени ; Велико Търново
Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
Благодарил/а: 1 път

Мнение от SESKO » 02 Ное 2006 17:45

a kade e tq i dali moga da pipam tam reglaj
6toto na mi se hodi v Toyota service - Gabrovo
na dva p9ti se otnesoha s ujasno prenebrejenie k9m moqta stara corolla
dokato remontiraha opeli i golfove i az si tr9gvah neobslujen i si q popravqh sam.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 02 Ное 2006 18:42

Kak s prenebrejenie mad.gif ,Venci-shefa na serviza e mnogo tochen,taka che ne pozvoliavai rabotnicite da se otnasiat s prenebrejenie. dry.gif Az te savetvam da otidesh tochno v Toyota Gabrovo da ti nastroiat kolata,a ako imash problemi s montiorite,obarni se kam Venci. cool.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

b_d

Мнение от b_d » 03 Ное 2006 08:53

SESKO написа:a kade e tq i dali moga da pipam tam reglaj
AAV са намира от долната страна на дросела, но не я пипай.

Намери си манометър (от 0 до 1 атм.) и премери вакуума при затворен дросел във входния колектор докато се случва проблема. Ако има скокове, пикове или подобни - вероятно е от тази клапа и тогава тя се сменя. Напиши подробно какви стойности си премерил. Провери също дали нямаш течове по вакуумните линии. Просто е и лесно.

SESKO
Мнения: 105
Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
Местоположение: Павликени ; Велико Търново
Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
Благодарил/а: 1 път

Мнение от SESKO » 03 Ное 2006 11:17

ne komentiram Venci
prosto spodelih slu4iloto se s men

SESKO
Мнения: 105
Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
Местоположение: Павликени ; Велико Търново
Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
Благодарил/а: 1 път

Мнение от SESKO » 03 Ное 2006 11:21

blagodarq na bad_dog za s9veta ,no qvno ne e za men taq rabota , 6te probvam nqkade v serviz

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта