Страница 1 от 1
Почистване на безиновите инжектори
Публикувано на: 28 Окт 2006 21:54
от Caesar
Майсторите от ТМ Ауто ми препоръчаха да сложа в горивото добавка за почистване на инжелторите. Та има два въпроса:
1. Каква добавка да сложа за почистване на безиновите инжектори? Имам в предвид, коя е най-добра и къде се продава? От къде да я купя?
2. Кога да я сложа в горивото? Преди или след смяна на горивния филтър, защото май вече е за смяна? Има ли значение?
Публикувано на: 29 Окт 2006 12:21
от poli
Аз ти препоръчвам добавка на NOS,пробвал съм им всичките добавки,като ежедневно ползвам само една то тях.
Цената е 46лв.
Внасям я аз,но можеш да я намериш по-тунинг магазините.
Има на същата фирма по-ефтина,но е по слаба.
biggrin.gif

Публикувано на: 29 Окт 2006 16:27
от Caesar
OK! Искам да уточня- става дума за профилактично почистване на ингекторите, т.е. те не са запушени, мяма оплакваия, но се обаждат, както каза майстора. Как се ползва тази добавка - ежедневно ли, ако е след определен пробег- колко километра? По-слаба и по-силна, какво значи това?
Спмням си преди време брат ми си сложи една тайава добавка и бензиновата му помпа спря да работи и трябваше да я смени с нова.
Или да чета какво пише на шишето...
Публикувано на: 30 Окт 2006 10:40
от poli
Щом ти трябва профилактично,вземи по слабата тя е и с повишаващо октаново число.Сипва се на 65литра,сипвасе преди да налееш горивото.Не е опасна за двигателя и горивната система.
Опаковката е жълта а самото шише е черно нацвят от алуминий.
Публикувано на: 01 Ное 2006 14:53
от Реконструктор
Аз съм ползвал такава добавка, но без особени впечатления за ефекта й.
Публикувано на: 01 Ное 2006 16:36
от sluchaen_fen
Реконструктор написа:Аз съм ползвал такава добавка, но без особени впечатления за ефекта й.
Имам същото мнение.
Публикувано на: 01 Ное 2006 17:01
от b_d
Реконструктор написа:Аз съм ползвал такава добавка, но без особени впечатления за ефекта й.
Как преценяваш ефекта на подобна добавка? Замерваш инжекторите може би? И какво очакваш да се случи като я сипеш?
Публикувано на: 01 Ное 2006 18:12
от ugabuga
az dobavki ne izpolzvam. problemi ne sam imal. sipvam vinagi vazmojno nai dobar benzin.
Публикувано на: 01 Ное 2006 20:32
от bobsn
ugabuga,
твоето мнение за жалост едва ли е актуално у българско. Едно време в кризата на Луканов хората сипваха коресилин, щото го имаше по железариите и беше по-евтин от бензинеца, и почти всички си преебаха сами моторите. Но сега май е по-зле. Сега никой не ти казва какво ти сипва, щото и той не знае, но определено не е това, за което ти взимат парите. Аз уж затова сипвам само нафта на ОМВ и то тая дето я карат от Виенско, ама това лято и тя ми прееба един филтър, дето като го отвори майстора приличаше на бурканче с шипков мармалад. Само можем да ви завиждаме благородно за това, че имате хубави горива на добри за стандарта там цени...препоръчвам каквато и да е добавка, но не и без добавка. Аз лично слагам вече към 6-7 пъти Лики Моли и гледам да спазвам предписанието: около 2000 км. след това без добавка, после кръговрата се повтаря. Щом и в Европата хем имат уж добри горива всички карат с добавки, значи не е глупост и излишен харч!
Публикувано на: 01 Ное 2006 21:23
от plpenov
И моето мнение е , че добавките не само помагат, а могат доста да облекчат работата на двигателя, особенно когато е свързано с "прекрасните" горива, които се предлагат тук/и не само горива/! А да помислим реално: Защо да ги произвеждат всичките тези добавки , когато ще търсят пазар само в страни, където горивата са кофти , и всеки гледа да прекара другия? Имам приятел във Франция , който винаги сипва добавка за повишаване на цетана, нищо че там нафтата е супер! Сега започнах да слагам добавка на Сastrol /TDA/, и съм сигурен че няма да имам проблеми през цялата зима, дори я препоръчвам за всички дизели!
Публикувано на: 01 Ное 2006 23:08
от slowtraveler
2 bobsn - карал съм дизел точно Луканово време и мога да те уверя, че сега качеството на горивото не само не е по-зле ами е хиляди пъти по-добре от тогава

Такситата караха освен на коресилин и на АМВ (пак разтворител). Носеха си по една чашка бензин, за да успеят да запалят, щото само на разтворител не палеха. И на всеки месец - ремонт.
За присадките - ами всеки си има свое мнение и свой опит.
Доста народ се е оплаквал от кофти бензин и нафта.
Аз досега на кофти бензин не съм попадал - сменял съм бензиностанции, но ползвам само големите вериги.
Близък приятел кара Нисан атмосферен дизел. Зарежда в ОМВ. Присадки не слага, но филтрите си ги гледа редовно.
Миналата година направи показно в Пампорово - 12 годишния дизел запали веднага при -20С и отиде да даде ток на нов бензинов VW пасат, който така и неможа да запали biggrin.gif
Микробусите в офиса не са и помирисвали присадки, но те са с редови помпи и на тях мазут да им сложиш ще го изгорят
Та затова си мисля - ако няма проблем няма смисъл да си товариш бюджета и двигателя с присадки. Освен това рядко се споменава и за отрицателния ефект от присадките - тъй като разтварят мръсотиите и т.н. те реално вдигат мътилката и боклуците, които иначе са се утаили в резервоара и целия тоя батак тръгва към филтри и помпи...
Виж ако имаш някакъв проблем то можеш да пробваш с присадки - може пък и да ти помогне.
Относно ползването на запад (пък и тук) - доста наши партньори в Германия не са и чували за присадки. Те са на принципа - 'наливам каквото е казано по инструкция', а ако се счупи или угасне двигателя - да му мисли сервиза. Въпрос на гледна точка.
Публикувано на: 03 Ное 2006 10:41
от Реконструктор
bad_dog написа:Реконструктор написа:Аз съм ползвал такава добавка, но без особени впечатления за ефекта й.
Как преценяваш ефекта на подобна добавка? Замерваш инжекторите може би? И какво очакваш да се случи като я сипеш?
По-равномерна работа на мотора, особено на празен ход, равномерно ускорение и повече мощност на ниски обороти.
Публикувано на: 03 Ное 2006 18:17
от Caesar
Колеги, аз питам тези, които ползват добавки, кои добавки слагат. Аз както казах по-горе нямам проблеми, но ако поради некачественно гориво ми се запуши някой инжектор ще трябва да дам 200- 300 лева за нов. Препоръчаша ми в ТМ Ауто да слагам добавка на всеки 2-3 хил. км. за профилактика. Горивният ми филтър също не е сменян, откакто съм купил колата, и се питам дали сега да сложа добавката или след смяна на филтъра. Който има опит да отговори, но предпочитам това да са ползватели на добавки.