Страница 1 от 1

Покупка на Celica с десен волан и проблем

Публикувано на: 05 Май 2012 15:58
от niki_brey
Здравейте колеги за първи път пиша тук, но смятам да се присъединя скоро към вашата общност...
За тази цел съм решил да си закупя Celica 2001 г. от Англия, че засега само с десен волан ми е по джоба...обаче колата има "малък проблем" , както казва англичанина и той е (ще ви цитирам написаното) :
"Unfortunately the head gasket has started to go, the car is still running OK but it needs changing a.s.a.p. as the oil is going milky. The car has always used a small amount of water and I forgot to fill it up this last winter . There are no external leaks apparent, so we're fairly sure the radiator, etc is OK"

Значи въпроса ми е какво е HEAD GASKET и нормално ли е да губи вода колата при условие ,че няма течове?
Засега казва ,че колата пали ,но много бързо почва да загрява...и се чудя дали си струва да се купува кола с тези проблеми...
Благодаря ви предварително за отговорите...

Публикувано на: 05 Май 2012 16:16
от memorex
Напротив има течове от гарнитурата на главата/хед гаскет/и водата която използва за охлаждаща течност вместо антифриз се смесвала с маслото и то ставало мляко щото те нямат боза. laugh.gif
От там нататък не ми се мисли за лагери валове и т.н.

Публикувано на: 05 Май 2012 16:23
от niki_brey
Ако е станало съвсем скоро, както твърди той ,колко би излезнал един такъв ремонт...в смисъл ще стане ли само със смяна на тази гарнитура...двигателя е 192 к.с.

Публикувано на: 05 Май 2012 16:55
от memorex
Ти от къде разбра че е станало наскоро?
Оня пише че последната зима забравил да долее вода повтарям вода зимата.Освен ако вика на антифриза вода.До колкото знам използват се други думи или тоя не е англичанин което е много вероятно.
Ремонта може да ти излезе от една гарнитура до цена по голяма от цената която ти е обявил за автомобила.Без да знам каква е само предполагам.

Публикувано на: 05 Май 2012 17:37
от nowyaris
niki_brey написа:Ако е станало съвсем скоро, както твърди той ,колко би излезнал един такъв ремонт...в смисъл ще стане ли само със смяна на тази гарнитура...двигателя е 192 к.с.
Абе я не се занимавай с глупости.

Публикувано на: 05 Май 2012 18:06
от Georgimitrovich
най-вероятно говорим за основен ремонт на мотора и може би спукана глава. Не се занимавай с тая кола. Из България има на прилични пари коли с десен вола, е няма да е 192 коня, но по добре, след време ако искаш ще си направиш swap на мотора а данъка ще си остане малкия.

Публикувано на: 05 Май 2012 18:35
от niki_brey
Дам...отказахте ме...беше си хубава колицата...с фейслифтови брони и прагове...ама наистина, ако ще е за основен ремонт не си струва...
Ще си търся нещо читаво...

Публикувано на: 06 Май 2012 14:06
от xtreme
Зависи за колко пари ще я вземеш и дали наистина отскоро е протекла гарнитурата.Имай предвид, че на ход няма да стигнеш. По принцип мотора ще трябва да го отворите, заради гарнитурата. Въпроса е след отварянето. Ако човека не лъже , правиш обслужване(лагери, сегменти, гумички, шлайф глава) и караш. Дето се вика 600лв с труда. Обаче ако е прегрявана нещата се променят.Тогава се почва мерене на валове,глава,биели, буталата може да не са добре, и работата може да стъпи над 2500лв.Имай предвид ,че тукашните с ляв волан също имат проблеми с двигателите. Почти всичките са за отваряне на мотора щото горят сериозни количества масло, като под сериозни разбирай над литър на хиляда. Абе накратко, ако нямаш достатъчно пари търси друг модел :)