Страница 1 от 1
benzin v masloto
Публикувано на: 01 Яну 2005 06:27
от Kiril Nikolov
znachi sluchva se slednoto:
svetva oranjevata lampa za masloto i az estestveno, si proveriavam nivoto na masloto.
okazva se che e tochno na minimuma, a e samo na 2000 km
reshavam da go pomirisha varhu salfetkata s koiato sum izburrsal pruchkata za proverka i k'vo:
smardi na Benzin, vse edno sum ia topil v benzin
struva mi che ne e dobre tova
spoko
Публикувано на: 01 Яну 2005 10:57
от jimmmy
Zdravey, parvo e normalno za edna po stara kola da gori po litar maslo na 2000km a specialno za po starite toyoti tva si e vseobst problem- vapreki che niakoy profesionalisti tuka tvardiat che ne traibva da e taka dosta hora se olakvat ot tozi problem i tuka i v USA ! Pone na 1000km traibva da si provariavas masloto ako ne i pri vsiako zaezdane! Po princip v motora vinagi vliza malko neizgorial benzin do kolkoto znam! Camo na miris ne znam dali mozhe da kazhes che ima niakuv po goliam problem ako camoto maslo ne si lichi che ima benzin v nego! Masloto svetlo li e tumno li e? po princip misla che PCV valve e tova koeto vrusta nedoizgorelite gazove obratno za doizgariane- mozhe da ti e zapushen ili da ima nuzda ot smiana! Vzemi go izvadi i razklati i ako ne chuvas edno topche kak se vdizhi znaci e za smiana ili prosto go izvadi i viz dali ima vacuum kato sislozhis prusta ako niama otnovo e za smiana

Tova e koeto az bih napravil parvo inache se posavetvay i s mehanic- poznat nai dobre

opa
Публикувано на: 01 Яну 2005 11:01
от jimmmy
zabravih da ti kazha che susto ako izpolzvas tunko maslo 0w-40 ili 5w-40 ili syntetika v po star motor susto mozhe da pomaga na po burzoto gubene na maslo! 10w-40 e nai dobroto za klimata v Bg zimata a liatoto i 15w-40 pone spored edin poznat mehanic koyto si razbira ot rabotaa spored men

Re: benzin v masloto
Публикувано на: 03 Яну 2005 12:13
от jamie
Kiril Nikolov написа:znachi sluchva se slednoto:
svetva oranjevata lampa za masloto i az estestveno, si proveriavam nivoto na masloto.
okazva se che e tochno na minimuma, a e samo na 2000 km
reshavam da go pomirisha varhu salfetkata s koiato sum izburrsal pruchkata za proverka i k'vo:
smardi na Benzin, vse edno sum ia topil v benzin
struva mi che ne e dobre tova
1. Щом светва лампата а имаш масло на минимума - проблема е другаде - може влошено мазане, може запушен маслен филтър (имах точно такъв проблем).
2. Масло със силен мирис на бензин е ЗЛЕ. Има проблем. Не е добре да караш колата докато не го решиш - да не се окаже че това в картера само прилича на масло :-(
ПП: Използвай оригинален маслен филтър от ТМ АУТО - само 11-12 лв са и са много по-качествени !
Публикувано на: 07 Яну 2005 14:07
от juri_galev
Po princip v motora vinagi vliza malko neizgorial benzin
Ами да попринцип значи няма пълно горене при такт Сгастяване част от бензина не изгаря.Значи те са отживелица 2-те двигатели ако сте забелязали там постоянно излиза бензин през ауспуха просто тои не изгаря.Но да просто няма какво да се претеснява6 сажсем норнално
Публикувано на: 07 Яну 2005 14:13
от juri_galev
Но и jamie е прав су6то но чак да не я кара6 не просто явно причината.А можели това да е от недобра херметичност при която част от горивото попада в картера с маслото
Публикувано на: 07 Яну 2005 14:28
от b_d
juri_galev написа:Но и jamie е прав су6то но чак да не я кара6 не просто явно причината.А можели това да е от недобра херметичност при която част от горивото попада в картера с маслото
[Приятелски съвет]
Пич, намали малко безполезните съвети и наблегни на правописа.
[/Приятелски съвет]
Колата не трябва да се кара (както каза Джамейко), защото не се знае колко е бензина => не се знае дали това в картера е масло все още => ако се кара и не е масло, а преобладава бензин ще има както ниво, така и налягане, но може да унищожи двигателя. То не само, че няма да маже, но ще измие маслото от стените на цилиндъра.
Нормалното в такъв случай е да се провери компресията. След това да се сипе една супена лъжица масло и пак да се провери компресията.Както Кирил описва (харч на масло и мирис на бензин) вероятно на някой цилиндър са заминали сегментите, което е хубаво да се оправи максимално бързо, за да не се съсипе блока. Независимо каква ще се окаже причината обаче е важно да се отстрани навреме, за да не минеш в графата "скъпи" ремонти.
На тойота ремонтните комплекти за двигател - гарнитури + сегменти - не са скъпи. Наскоро се убедих лично(само за гарнитура).
Само нема да са пуашил, копеуе biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 07 Яну 2005 14:42
от juri_galev
Не искам да наложа моето мнение просто предполагам че може да бъде от това.И аз се замислих дали наистина буталните пръстени на някой цилиндър не са заминали.Просто може да е било глупост но просто предположих
Публикувано на: 07 Яну 2005 14:45
от juri_galev
Ако знаех сигурно щях да мога да отговоря на въпроса.Но не зная какво му има на човека, но не се и замислих върху това което написах
Публикувано на: 08 Яну 2005 01:14
от Гост
Кирчо какво стана с колата ти?Оправи ли проблема?