Страница 1 от 1
лампа на таблото Corolla
Публикувано на: 24 Апр 2012 10:25
от dumbi
Преди 2 дни светна лампата "check engine" на таблото и забелязвам, че колата на ниски предавки върви много трудно, все едно е задавена...при натискане на педала няма мощност. Ще я закарам на диагностика, но все пак ако някой е имал подобен проблем, моля да сподели.
Мерси!
Публикувано на: 25 Апр 2012 10:07
от bmitev
Колега, заслушай се, да не би да ти е заминала турбината.
Публикувано на: 25 Апр 2012 13:29
от dumbi
извинявам се за глупавия въпрос, но ако има счупена турбина...какво трябва да се чува?
Публикувано на: 26 Апр 2012 10:00
от bmitev
Като я форсираш над 3000 оборота трябва да се чува едно свистене, ако работи турбото.
Публикувано на: 01 Май 2012 13:15
от dumbi
вчера смених горивния филтър и колата се оправи, лампата вече не свети и колата отново има ряз. явно трябва да се сменя горивния на всеки 10 000 км, че с нашите горива майката си тракало

това важи и за останалите филтри a/c, въздушен, маслен и т.н. благодаря за помощта

Публикувано на: 01 Май 2012 13:46
от slowtraveler
Колега, къде зареждаш и на колко хиляди км ти бе филтъра?
Фиатчето е на 18х.км и ако не създаде проблем смятам да сменя филтрите както е по книжка - на 30х.км...
Но темата ти поражда размисли...
Публикувано на: 22 Май 2012 17:13
от dumbi
ок, лампата отново светна 1 мес. след като смених горивния филтър. веднага я заведох на диагностика и се оказа, че за смяна са клапани на помпата

не е бил проблема в горивния филтър..поне така ми казах в сервиза...някой имал ли е подобен проблем с този двигател D4D CDFTV-1, ако може да сподели мнение ще съм много благодарен!
Публикувано на: 22 Май 2012 18:42
от veso_hds
Колега,преди година и половина имах същия проблем.В оторизирания сервиз в Бургас ми почистиха 2-та клапана на ГНП и ми смениха горивния филтър.Цялата работа ми излезе 136лв.,от които само филтърът стр.52 лв.От тогава до днес нямам проблеми(изминал съм около 15 хил.км)
Публикувано на: 22 Май 2012 22:23
от Me4oKyX
veso - как ти смениха ДВАТА клапана на помпата за 136лв !??? Най-ниската цена за НОВИ такива клапани е над 450лв, при това от вън, не от България. В България, за тези клапани искат от 550 до 1000+лв в Тойота оторизираните сервизи.... Нещо е напълно немислимо да са ги сменили с нови.... Може да са имали здрави, втора ръка от някоя кола на малко км, която са тотализирали, но по никой начин НЕ може да са нови.
Колега дъмби - това е често срещан проблем при този двигател, има доста изписано дори в английския форум на Тойота. Ако този проблем ти се появява само за втори път, може да има решение, без смяна на клапаните, но ако е ежедневна грешка, вече може би само смяна на двата клапана ще реши проблема, но по-лошото е, че след като заминат клапаните, става верижна реакция и свършва помпата, от там и дюзите текват.... Та не чакай дълго време, да не стане по-голяма белята. Вече няколко такива Тойотки се оправиха, утре-другиден ще идва още една.... Та не си първия, не си последния... И всичкото това от скапаното гориво. Като оправиш проблема, имай си на предвид, че трябва да слагаш някаква добавка, за да държиш системата чиста. Всеки 1-ви или 2-ри резервоар си слагай нещо читаво, за да избягваш такива проблеми за напред

Публикувано на: 22 Май 2012 22:45
от Japanese_fever
Me4oKyX написа:veso - как ти смениха ДВАТА клапана на помпата за 136лв !??? Най-ниската цена за НОВИ такива клапани е над 450лв, при това от вън, не от България. В България, за тези клапани искат от 550 до 1000+лв в Тойота оторизираните сервизи.... Нещо е напълно немислимо да са ги сменили с нови.... Може да са имали здрави, втора ръка от някоя кола на малко км, която са тотализирали, но по никой начин НЕ може да са нови.
veso_hds написа:В оторизирания сервиз в Бургас ми почистиха 2-та клапана на ГНП и ми смениха горивния филтър.
Публикувано на: 23 Май 2012 12:13
от dumbi
Колеги, мерси за мненията. мисля да я закарам на още една диагностика и да видя какво ще ми кажат там и дали може да стане с почистване на клапаните или трябва да се сменят с нови? по принцип лампата не свети постоянно и както вече казах светна преди 1 месец за 1-ви път и когато смених горивния филтър спря да свети и... сега пак присветва понякога.

а иначе от сервиза ми обявиха цена за нови клапани с труд 600 лв. и още 150 лв. за почистване на дюзи = общо 750 лв.
@Ме4оКух: тойотките които си правил със същия двигател ли бяха?

Публикувано на: 23 Май 2012 14:09
от veso_hds
Още веднъж искам да поясня,че клапаните ги ПОЧИСТИХА ,а не ги смениха.Иначе и на мен ми предложиха смяна за същите 600 лв., но аз отказах.Чистенето механика в сервиза го извърши механично,пред очите ми.
Публикувано на: 23 Май 2012 14:21
от Me4oKyX
dumbi - същия двигател, да
Japanese - прав си, не съм го видял като хората laugh.gif
Публикувано на: 23 Май 2012 17:12
от extel
veso_hds написа:Още веднъж искам да поясня,че клапаните ги ПОЧИСТИХА ,а не ги смениха.Иначе и на мен ми предложиха смяна за същите 600 лв., но аз отказах.Чистенето механика в сервиза го извърши механично,пред очите ми.
За първи път чувам някой да ги чисти тия клапани и то механично! Виждал съм такива, абсолютно скапани, които на външен вид изобщо не се различават от новите- имат няколко малки отвора и нищо друго, което да е достъпно за механично почистване. Според мен същия ефект, а дори и по- добър се постига с някоя от качествените почистващи добавки, но си спестяваш целия труд по разглобяването и сглобяването!
Само за информация ще споделя, че цената на двата клапана в магазина на DENSO в София е 501 лв.
Публикувано на: 23 Май 2012 17:47
от veso_hds
Не разбирам почти нищо от двигатели,затова написах какво видях в сервиза.Цялата история стана за не повече от час и то пред очите ми.Който иска да вярвя,който не иска си е негов проблем.