E60_Power написа:LEXUS написа:Искам да попитам докога всички трябва да търпим заключването на интересни теми заради некоректността и наглостта в писането/ с множество лични нападки/ на Е60? Докога? Нека му бъде направена основателна забележка да се държи коректно,придържа към добрия тон и да спори обосновано,а не да представя личните си настроения като правило или да се подиграва на хората!
Можеш да си спестиш нескопосаните и безсмислени опити да ми устойваш другарски съд!
Изобщо не ти устройвам другарски съд,а седя зад всяка своя дума. Ти си един невъзпитан простак без чувство за такт,каращ стара барака с марка БМВ. Защо си простак- защото нямаш право ,ако имаш елементарно възпитание да правиш сметка на парите на един човек,кокко дал,какво купил и дали е балък и каква кошница си купил той, при положение,че ти караш най-амортизираната стара кошница. Ти живееш в измислен свят,погледни си стария тракалник БМВ,който караш и погледни неговия нов Приус и се върни пак да пишеш.
E60_Power написа:Ако беше чел внимателно постовете в заключената тема / вече отключена и разчистена /, щеше да видиш, че задавам един съвсем обикновен въпрос, като питам как един водач на Приус постига с 20% по-нисък разход извън града от този, който Тойота посочва. Без нападки и квалификации. В отговор получих насмешка относно професионалната ми квалификация от човек, който в една друга тема / за застраховането / полагаше титанични усилия, за да покаже колко е бос в областта на гражданското право. Плюс предположения от негова страна относно това с какво ще напълня гащите си.
Какъв разход е казал той, точно този ваш спор съм го пропуснал. Но ти провокира нападки и квалификации, първо , с просташки наглото си поведение, с налагането на мнението си за превъзходство на старо тракащо бмв пред нов високо-технологичен Приус и второ, с нападки и квалификации,които ТИ започна към каращите и купилите си Приус.
E60_Power написа:И оценка на качествата на кола, която превъзхожда твоята лична и негова също такава във всяко едно отношение.
Не исках да протече така разговора, но с теб по друг начин не може. Твоята кола "превъзхожда" моята и неговата само по километри и амортизация. Също така и наливаш пари в сервизите.
Със спортно поведение на пътя, по-мощен двигател, но по-шумен, по-висок разход, ей с такива неща твоята кола превъзхожда моята и неговата. Но не във всяко едно отношение. Ти караш един немски боклук и трябва да си наясно с това. И изобщо не си слагай немската еднодневка до здрави и високотехнологични коли като Приус!
E60_Power написа:Така, че айде ако обичаш да не ме упрекваш, че съм отговорил в същия тон на някой, който заслужава подобен отговор. Това, че ти живееш в измислен свят и си мислиш, че Е60 като модел е зад Приус не е мой проблем, а твой. На подобни твърдения няма да ти се смеят само в този форум. Въпросният господин с хибрида дори ми приписа негативни коментари за Тойота, та се наложи да се ровя, за да намеря първите си постове за Корола и Авенсис, за да му ги покажа. Тогава млъкна. Твоите оценки са същите и горе долу се получава като в онази приказка за сламката и гредата.
Какви са моите оценки. Отговарям ти вече по същия начин ,по който ти се държиш тук. Или ти ще бъдеш озаптен, или всички теми ще протичат в твоя стил, но от двете страни. Ти живееш в свой измислен свят за летните автомобили БМВ,че били най-добрите. Да, ама не. Най-добрият автомобил не е този с най-спортни настройки на пътя. За да бъде един автомобил най-добър, той трябва да е комплексен и да е добър като комплексно издържана кола и това не е БМВ в никакъв случай.
E60_Power написа:А и няма да е лошо да разясниш на аудиторията и на пригласящите ти клакьори какво точно означава "да спори обосновано"? Може би едно мнение ще е обосновано, ако съвпада с твоето, нали!?
Не, разбира се. Обосновано мнение означава обосновано, отвори някой речник и прочети какво значи не съм ти учител! Не е обосновано мнение да наречеш Приус кошница,а собственикът му балък! Разбра ли ме?! Не е обосновано мнение да кажеш,че Приус е скъп,след като е на сходна цена с Джета дизел автоматик,но дава по-нисък разход на гориво и има по-ниски разход за поддръжка и по-висока гаранция.
E60_Power написа:В друга заключена тема ти дадох десет линка към статии за сравнение на различни модели. Напиши в google BMW vs. Lexus и разгледай резултатите.
Защо да пиша в Гугъл и да гледам,като на всеки е ясно,че новият GS е по-добър от БМВ 5 новото.
E60_Power написа:Струват повече, продават повече и са харесвани повече от потребителите. Това са факти, а не измислици. Дори в САЩ продават повече от Лексус. Дори и в годините преди катастрофата в Япония, просто защото половината продажби на Лексус се дължат на един SUV хибрид / 40%/.
Значи СУВ хибридът е идеален,за да се търси толкова!
Колко години БМВ е първа по продажби в САЩ? Защото аз знам ,че Лексус е над 10 години първи по продажби с изключение на последната 2011, заради земетресението,цунамито и намалената продукция. БМВ преди това не е било по-продавано от Лексус!
И нещо БМВ не ги виждам да водят проучванията за клиентско задоволство, все Лексус е първенец.
E60_Power написа:Когато опре до конкурента на 5-серия на БМВ, Лексус толкова много издиша с продажбите, че е срамно дори да се коментира.
Не издиша толкова колкото издиша едно X5 пред един RX, горе-долу RX продава толкова хибридни RX колкото цялата гама на X5.
E60_Power написа:И не сравнявай кола, предлагана с 2 агрегата с автомобил, който е еталон за хората, търсещи кола просто за каране, а не LED лампи, модерно ДВД и други хай-тек глупости.
Остави хай-тек глупостите. Хай-текът е именно в двата агрегата и тяхния съвършен синхрон и резултат от ефективността им. А ти си тракай с печката и се мисли за спортен,само че всеки хибриден Лексус може да те направи смешен и само да му гледаш стоповете докато се отдалечава, и то на всички дисциплини, включително доускоренията!
E60_Power написа:Или както казва президента на Тойота за БМВ: "радостта от шофирането".
Или както казва шефът на БМВ : Тойота е лидер при производството на екологични технологии.
E60_Power написа:А приказките ти за съвременния дизелов двигател са толкова безсмислени и смешни, че коментара е излишен. В 7-ма серия никой никога не търси икономия на гориво. Защо тогава, ако дизела трака и пуши, в този сегмент също се продават повече дизелови автомобили в сравнение с бензинови? Нямаш отговори, нали?
Офф,тая смешка "модерен дизелов двигател" , е колко да е модерен като действа на същия принцип като отпреди 1 век, само че на по-високи налягани- повече тракане, по-капризни дюзи, по-натоварени компресори... кое му е модерното освен думичката "модерен" в името. Нали като спре до един хибриден Lexus LS 600hL, БМВ-то става за смях още със запалването,а Лексуса тръгва абсолютно безшумно. Кое да му е модерното на дизеловото БМВ, може би по-модерно трака, ааа ,това не се бях сетил,ама много е луксозно да ти трака луксозният седан подобно на трактора на тракториста на полето, модерно,луксозно и изтънчено си е!
Та защо се купуват БМВ 7 дизел, защото са по-евтини, бе колега, обясних ти го и преди, но кой да чете, ти в омразата си към по-добрата кола -хибрида изпадаш в дива ярост и не четеш какво ти се обяснява. Бензиновата гама на 7 серия е доста по-скъпа от дизеловите печки,които са тотален компромис в тоя клас. В САЩ никой не ги купува, само мизерни европейци,които искат да карат голяма кола,ама да минат по-евтинко .