Страница 1 от 2
Въпрос за Land Cruiser
Публикувано на: 14 Апр 2012 16:56
от KiLLeR
От скоро наглеждаме едни Круйзери, та ако се стигне до покупка имам няколко въпроса.
1. Специфични проблеми и места за които трябва да се внимава? Говорим за дълга база 1999 - 2001 г.
2. Каква е разликата между тези двата - освен годината, разбира се. Двигателите виждам, че пише различни к.с. но на джамбазите рядко може да се вярва. Има ли действително разлика в двигателите на тези двата?
http://www.cars.bg/u628820
http://www.cars.bg/u486013

за сега толкова ако има нещо повече ще пиша

Публикувано на: 14 Апр 2012 17:27
от zi_zi_top
На втората са и "сбъркали" километража! biggrin.gif
Като й гледам педалите вероятно е на 450 000 км. Даже са разменили гумените подложки на педалите за да заблуждават доколкото могат. Познава се по износването - педала на спирачката се износва повече от дясната страна, а на съединителя от ляво. Лафовете за "митническия склад" да ги пускат на баба ми, а може би митничарите са я ползвали за общинска кобила.
Публикувано на: 14 Апр 2012 17:30
от KiLLeR
Аз ги дадох примерни просто, но да прав си Док не бях обърнал внимание biggrin.gif
Въпроса беше за двигателите

Публикувано на: 14 Апр 2012 20:41
от Me4oKyX
По-добре вземи д4д двигателя, но като дойдеш до Пловдив, звънни ми да чуеш как трябва да работи, да знаеш долу горе какво търсиш biggrin.gif А този 163к.с. д4д има потенциал много и разхода пада приятно и всичко е доооста здраво. Мисля че един приятел има такъв за продан, ако искаш може да го питам колко му иска, че и от първа ръка ще знам става ли за теб или не

Публикувано на: 14 Апр 2012 20:54
от IVOtuning
За двигателите- In July 2000, a new diesel engine, the 3.0 L (2982 cc) Common Rail Diesel Injection (D-4D) 1KD-FTV was introduced into this model.
Off topic:
zi_zi_top написа:На втората са и "сбъркали" километража! biggrin.gif
Като й гледам педалите вероятно е на 450 000 км. Даже са разменили гумените подложки на педалите за да заблуждават доколкото могат. Познава се по износването - педала на спирачката се износва повече от дясната страна, а на съединителя от ляво. Лафовете за "митническия склад" да ги пускат на баба ми, а може би митничарите са я ползвали за общинска кобила.
Надявам се, не правиш лекарски диагнози по снимки.......

Публикувано на: 14 Апр 2012 21:45
от Not_active_user_1
Това за „митническия склад“ изби рибата и е явно нов автоджамбазки бисер.
Преди имаше, че пенсионери са е карали, била на стара баба, която е ходила само до магазина 1 път в седмицата и др., които доказват уж защо колата е на толкова малко километри. Сега обаче са сменили тактиката. laugh.gif
Публикувано на: 15 Апр 2012 12:53
от KiLLeR
Me4oKyX написа:По-добре вземи д4д двигателя, но като дойдеш до Пловдив, звънни ми да чуеш как трябва да работи, да знаеш долу горе какво търсиш biggrin.gif А този 163к.с. д4д има потенциал много и разхода пада приятно и всичко е доооста здраво. Мисля че един приятел има такъв за продан, ако искаш може да го питам колко му иска, че и от първа ръка ще знам става ли за теб или не

Питай, че и ако снимки има ще съм благодарен

Публикувано на: 15 Апр 2012 12:58
от iovkito
Да попитам нещо в темата , щом е за Land Cruiser. Някой има ли впечатления от двигателя , който се монтира на LC 150 ? Проблеми с дюзи има ли? Мисля , че не са пиезо . Също така автоматикът надежден ли е и има ли общо с тези кекавите , които се монтират на останалите тойоти и дават дефекти след 20-30 к ?
Публикувано на: 15 Апр 2012 14:59
от LordDigital
1999-ta е втора година от производство на ТЛК100 ,следователно по никаква причина освен финансова не гледай първите две години.
След 2000-та си заслужават тия крузери ,нямам коментари по двигателите ,но знам че предния диференциял които е слабо място на тез крузери е усилен след 2000 година ,въпреки всичко да троши. Ако не те притеснява независимото предно окачване - джипката е много корава.
Публикувано на: 15 Апр 2012 15:03
от KiLLeR
LordDigital написа:1999-ta е втора година от производство на ТЛК100 ,следователно по никаква причина освен финансова не гледай първите две години.
След 2000-та си заслужават тия крузери ,нямам коментари по двигателите ,но знам че предния диференциял които е слабо място на тез крузери е усилен след 2000 година ,въпреки всичко да троши. Ако не те притеснява независимото предно окачване - джипката е много корава.
Мерси

ще се гледа значи след 2000г защото ще се ползва и за офроуд, не искам да рискувам да останем на някой баир.
В какъв смисъл да ме притеснява независимото предно окачване ?

Публикувано на: 15 Апр 2012 15:08
от LordDigital
KiLLeR написа:LordDigital написа:1999-ta е втора година от производство на ТЛК100 ,следователно по никаква причина освен финансова не гледай първите две години.
След 2000-та си заслужават тия крузери ,нямам коментари по двигателите ,но знам че предния диференциял които е слабо място на тез крузери е усилен след 2000 година ,въпреки всичко да троши. Ако не те притеснява независимото предно окачване - джипката е много корава.
Мерси

ще се гледа значи след 2000г защото ще се ползва и за офроуд, не искам да рискувам да останем на някой баир.
В какъв смисъл да ме притеснява независимото предно окачване ?

Еми за оффРоуд точно много хора ги притеснява ,особено ако изкаш да лифтваш над определени граници си е фактически проблем - всичко друго са си просто остарели разбирания. Поради тази прична Тойота имат специална версия ,казва се мисля 105 и се е продавала основно във Африка ,със цял преден мост:)
По принцип тоз крузер за мене лично не е добра удея ако оффРоада па е по-хард ,няма блокажи на дифове и афтерМаркета му е много по-слаб от на 80-ката. Със две думи започваш от 3000 долара за заден блокаж + преден читав дифф (АРБ) ,от там нататъка дупе да ти е яко и джоба да ти е дълбок

Публикувано на: 15 Апр 2012 15:21
от KiLLeR
Е не не не говорим за здраво офроудване. Става въпрос за горски пътища направени от верижни машини - например. Въпроса е да не изпатка нещо докато е в баира.
Не съм наясно с терминологията какво е лифтване ?
Блокажите наистина е голям пропуск, че ги няма. Ако се наложи да се движи на 3 гуми
Идеята е където минава Нива и това да ходи там. Не знам постижимо ли е без подобрения

Публикувано на: 15 Апр 2012 16:42
от LordDigital
KiLLeR написа:Е не не не говорим за здраво офроудване. Става въпрос за горски пътища направени от верижни машини - например. Въпроса е да не изпатка нещо докато е в баира.
Не съм наясно с терминологията какво е лифтване ?
Блокажите наистина е голям пропуск, че ги няма. Ако се наложи да се движи на 3 гуми
Идеята е където минава Нива и това да ходи там. Не знам постижимо ли е без подобрения

За тия цели вероятно ша ти върши перфектна работа ,предния дифф съм виждал да трещи при яко натискане във кал ,вроятно може и на сняг - ма дори и да аварира просто взимаш едно АРБ и си караш със здраве:)
Според зависи от задкормилното устроийство Нивата от където минава ... малко други джипове ша минат - не защото е руската машина е оффРодър ,напротив едно огромно недоразумение е ,но се е получило да бъде недостижимо лека ,а тоз крузер тежи поне колкото две ниви ,а може и три

Публикувано на: 15 Апр 2012 21:26
от KiLLeR
Със сигурност ще е по-добре от Тераното

Въпреки, че той е по- нов
Все пак кралят на офроуда е Тойота

Публикувано на: 15 Апр 2012 22:21
от Me4oKyX
iovkito написа:Да попитам нещо в темата , щом е за Land Cruiser. Някой има ли впечатления от двигателя , който се монтира на LC 150 ? Проблеми с дюзи има ли? Мисля , че не са пиезо . Също така автоматикът надежден ли е и има ли общо с тези кекавите , които се монтират на останалите тойоти и дават дефекти след 20-30 к ?
Проблем са си дюзите, защото пак се запушват и тракат и пак стават едни хубави работи..... Просто си караш и слагаш добавка, за да прочисти, че круйзерите са си капризни доста на тема нафта, но не са само те.... Кекав автоматик на Круйзер такъв няма. 150-ката трябва да е с 6-степенния автомат, който пак си е бясно куче и безпроблемно, стига да си сменяш масло и филтър на всеки 90 000км, а не както казва книжката, че е с вечно такова .... и при "нормални" условия било безпроблемно.... да ама не и никой никъде на конкретизира какви са аджеба тези "нормални условия" за ползване...