zi_zi_top написа:Както и да ви звучи аз съм привърженик на по-простата техника. Колкото по-малко компоненти и системи има един автомобил, толкова са по-малко повредите, по-лесно се установяват и отстраняват.
Интересно защо караш дизел,а не бензин тогава,ако вярваш в това,което говориш.
Иначе факт от практическите тестове досега както на шофиране на 100 000км. дистанция е / продължителните тестове на Ауто-Билд/,че по-сложната техника на Приус е напълно безпроблемна, докато по-простата техника на бензиновите и дизеловите модели дава повреди.
Иначе като логика би следвало да си прав, това е стара максима, но не и когато в задачата са включени японци, Тойота и тяхната прецизност и любов към детайла и безупречността.
Най-малкото сега доказват на потребителите и критиците,че хибридната технология е изключително надеждна и ефективна, и им се получава страхотно.
zi_zi_top написа:Дори да приемем, че Приуса е безпроблемен до 150 000 км след това очевидно идват наред "некои проблеми", които пречат не само на оргазма, а дори и на ерекцията.
Според мен има смисъл да се купи нов Приус или Аурис HSD, ако за 4-5 години му навъртиш 150 000 км. предимно на градско и го продадеш на 35-40% от цената (последното може да е проблем, но винаги се намира оптимист-купувач

).
Впечатленията ми от търговските представители на фармацевтичните фирми, които навъртат солиден километраж е по-скоро в полза на "морално остарелите" дизели. Всички фармацевтични компании купуват "печки". Не знам за нито една фирма купила хибриди, но вероятно не са добре информирани.

Хибриди комбита няма, освен това много таксиметрови компании залагат на хибриди, естетвено всичко започна от белите държави като САЩ,Канада и др.,вече има и в България Green cab. Приус хибридите не дават повреди дори на 500 000км. и се движат с оригинални батерии, мисля при един Приус на такс компания имало една сменена водна помпа за 500 000км. Имах линк някъде с инфото. Защо не се запиташ колко струва дюза на дизела,колко струва турбина на дизела-пари ли струват,колко хиляди евро и т.н.
Няма такова нещо Приус е здрав до 150 000км., още по-малко,че гаранцията му е 160 000км. . Според мен,а и не само, Приус е може би една от най-здравите коли изобщо, както в гамата на Тойота, така и изобщо сред марките. То щом от гамата на Тойота изпъква,значи няма друга реална конкуренция по здравина.
Ако му навъртиш 150 000км. на Приус предимно градско, са нищо за него,а и си спестил толкова пари,че е хубаво да се сметнат. Хибридите не се продават на по-евтина цена втора ръка от конвенционалните коли.
За фармацефтичните компании и "печките" - Най-малкото,доколкото съм прочел , ти си доктор, интелигентен човек, безкрайно уважавам тази професия, и знаеш прекрасно ефекта от емитирането на сажди от дизелите, серните окиси и т.н. Но за всяко интелигентно решение,като хибридите, трябва време, а и гама от модели за всяка търговска или индивидуална нужда от транспортиране.
zi_zi_top написа:П.С. В този ред на мисли нямам предвид само хибридите на Тойота, а също на БМВ, Пежо и т.н. Колежката след размисъл и консултация си купи БМВ Х1 с 2,0 дизел, а не хибрид.

Колега зизи, хибридите на БМВ са пазарен провал, тези на Пежо,тоест единственият на Пежо е на пазара от няколко месеца, неак му дадем време, но отзивите са лоши като работа на хибридната система.
А колежката... капацитет ли е, че даваме за пример нейния избор, не искам да звуча сексистки, но ще го направя,колкото и да е грозно, жените не разбират от коли, поне по-голямата част от тях. Може да звучи сексистки, но е истина,а аз ги казвам нещата,каквито са и приемам дискусия по всеки въпрос.
В крайна сметка пък и БМВ не предлагат хибрид за колежката. Те имат всичко на всичко 2 хибрида,а в класа на 1-цата нула.Та освен да си вземе дизел или бензин, БМВ не й оставя друг технологичен избор. biggrin.gif
Също така едно нещо силно предполагам- колежката избира БМВ1 от гъзария,а не от други подбуди,освен ако не е динамичен шофъор. За това нейният избор не е показателен за качествата на хибридите в тяхната техническа цялост,завършеност и качества, но, разбира се, е добър за това,че има всякакви предпочитания и вкусове и това е нормално.