Страница 1 от 3

След слагане на ГИ оборотите започнаха да играят

Публикувано на: 07 Апр 2012 23:41
от alalexll
Колеги дайте съвет,От 2дни имам газова фобос1, имам не повече от 100км и вече почнаха проблемите.Направо не съм на себеси от яд че се излъгах да слагам газ.Та проблема е следния,първо започна да придърпва при потегляне,после на няколко пъти угасна на празни обороти това всичкото на газ.Най лошото е че оборотите започнаха да играят и като обърна на бензин.Какво имам предвит играят държи нормалните си обороти и изведнъж ги вдига държи ги високи и след малко си падат до нормалните и така ги редува.също ми прави спечатление когато е на газ подам ли рязко газ не се изфорсирва веднага а заглъхва .Струва ми се че отнякаде смуче въздух има едно свистене като на откачен вакум или нещо такова но не успях да локализирам от къде идва свистенето,може и да си въобразявам незнам.Та въпроса ми е къде евентоално да погледна ,да не би като са сваляли колектора да го дупчат да са забравили някое маркуче или не добре закачен кабел да се е откачил.Че ще се ходи при тях ще се ходи но ако до тогава успея да погледна и е нещо елементарно, да го направя че съм им бесен.

Публикувано на: 08 Апр 2012 08:22
от saho
Нищо не можеш да направиш. Виж дължината на маркучите от инжекторите до колектора трябва да е не повече от 20см и всички да са еднакви. С фобос 1 не би трябвало да имаш проблеми при добра настройка и монтаж поне две години. Има откачен вакуум, не може да работи толкова зле
А къде направи монтажа?

Публикувано на: 08 Апр 2012 11:17
от desotodorov
saho написа:Нищо не можеш да направиш.С фобос 1 не би трябвало да имаш проблеми при добра настройка и монтаж поне две години.
Хм, това за двете години едва ли се е случвало на някой.
Проблемите ти идват от некадърен монтаж...освен това, кабели, свещи бобина/и - за газ е хубаво да се подновят.

Публикувано на: 08 Апр 2012 12:10
от mafiota
такаива теми най-ме кефят, изкаш помощ, а изобщо не става ясно за какъв автомобил е, пък камо ли какъв мотор :dontknow: :dontknow:

върни я най-добре там къде са ти слагали инжекцоина, и да прегледат да не би да са забравили да вкарат някоя букса от някой датчик. може и маркуче да има извадено. По симптомите ми прелича на не коректно работещ TPS, но трябва трябва всичко да се прегледа внимателно!

Публикувано на: 08 Апр 2012 17:57
от alalexll
mafiota написа:такаива теми най-ме кефят, изкаш помощ, а изобщо не става ясно за какъв автомобил е, пък камо ли какъв мотор :dontknow: :dontknow:

върни я най-добре там къде са ти слагали инжекцоина, и да прегледат да не би да са забравили да вкарат някоя букса от някой датчик. може и маркуче да има извадено. По симптомите ми прелича на не коректно работещ TPS, но трябва трябва всичко да се прегледа внимателно!
Наистина съм забравил да напиша за какъв двигател става дума за което се извинявам, РАВ4 98г 3sfe двигател.Днес излизах извън София така бях решил да я пробвам как е на газ.Ами значи случи се следното угасна 2 пъти .1вия път на празни докато чаках пред магазина ,2рия като пуснах по инерция по цариградко, гледам лампите светят че е угаснала ,запалих в движение на скорост.После излизайки от София придърпа 3-4 пъти и това беше тръгна.Стигнах до вилата там си работеше без проблем.На няколко пъти обръщах на бензин в движение и се усещаше че забива леко докато прехвърли,от бензин на газ не се усеща.Прегледах видимо дали нещо не са закачили но няма ,всичко си е на място и докато пипах кабели маркучи идруги там и угасна пак ,беше на бензин.Определено нещо са разбазикали колата ,но щом го прави ина бензин ще има най вероятно приказката оправиси колата на бензин ,не е от газта.Така ще стане връщам им я да си оправят бъкиите.Току що жена ми се върна и ми хвърли клучовете 2 пъти е гаснала колата при потегляне и по инерция.Скоро ще напиша какво се случва.Така значи оворих с човека който я монтира и точно това се случи, щом на бензин имаш проблеми не е от газта и сигурно е прав.

Публикувано на: 08 Апр 2012 23:21
от gicho
Мда, интересен отговор на майстора, как да не му повярваш. Имал ли си подобни проблеми преди монтажа - май не? Тогава?
Много неприятно при монтажа на антигравитационно устройство е че се бъзика на много места по колата и ако "майстора" е мурдар може да направи трудно откриваеми проблеми. Тук забравил маркуче, там запушил с болт, някъде заголил кабел, другаде забравил разкачен конектор ... как да ги търсиш тия неща после?
Лошо звучи и това че още по телефона ти се е оправдавал - всички грешим, нормално е да ти каже да минеш да я погледне поне. Не че не може да е съвпадение на друг дефект, ама айде да си имаме уважението - поне да погледне. Ама нали е стиснал парите вече. Бензинът се качва, хората обедняват - все ще има работа за него, дори и ти да останеш недоволен (що няма рейтингова система за търговци и майстори като в ebay? Да те молят да им се обадиш ако имаш някакъв проблем, преди да им удариш минусите...).
Оттук насетне ти трябва диагностика да видиш какво не и е наред, или виж пак майстора да си прегледа монтажа и страничните (д)ефекти от него.
Хубаво е и второ мнение, но то зависи дали ще попаднеш на човек. Иначе там репертоара е да ти изредят една канонада от епитети за предния майстор, как си се излъгал да отидеш там, че всеки ден при новия идват хора, дето са недоволни от стария ти, ... Малко като докторите (зизи, не се засягай).
В същата връзка имаше преди 10-тина години, в разцвета на кабелните телевизии, едно съобщение по служебния канал на кабеларката: във връзка със зачестилите оплаквания на клиенти че при гръмотевична буря им изгарят телевизорите, искаме да ви кажем че кабелната телевизия няма вина - при ремонт на такива изгорели телевизори се вижда че най-често се поврежда захранващия блок, т.е. проблема идва по захранващата мрежа .... wacko.gif
То беше забавно, защо нямах фото да ги снимам тия текстове, дето се въртяха по цял ден. Ама телевизорите без кабелна телевизия не изгарят, ха сега? Явно е било съвпадение ...

Публикувано на: 08 Апр 2012 23:40
от alalexll
gicho написа:Мда, интересен отговор на майстора, как да не му повярваш. Имал ли си подобни проблеми преди монтажа - май не? Тогава?
Много неприятно при монтажа на антигравитационно устройство е че се бъзика на много места по колата и ако "майстора" е мурдар може да направи трудно откриваеми проблеми. Тук забравил маркуче, там запушил с болт, някъде заголил кабел, другаде забравил разкачен конектор ... как да ги търсиш тия неща после?
Лошо звучи и това че още по телефона ти се е оправдавал - всички грешим, нормално е да ти каже да минеш да я погледне поне. Не че не може да е съвпадение на друг дефект, ама айде да си имаме уважението - поне да погледне. Ама нали е стиснал парите вече. Бензинът се качва, хората обедняват - все ще има работа за него, дори и ти да останеш недоволен (що няма рейтингова система за търговци и майстори като в ebay? Да те молят да им се обадиш ако имаш някакъв проблем, преди да им удариш минусите...).
Оттук насетне ти трябва диагностика да видиш какво не и е наред, или виж пак майстора да си прегледа монтажа и страничните (д)ефекти от него.
Хубаво е и второ мнение, но то зависи дали ще попаднеш на човек. Иначе там репертоара е да ти изредят една канонада от епитети за предния майстор, как си се излъгал да отидеш там, че всеки ден при новия идват хора, дето са недоволни от стария ти, ... Малко като докторите (зизи, не се засягай).
В същата връзка имаше преди 10-тина години, в разцвета на кабелните телевизии, едно съобщение по служебния канал на кабеларката: във връзка със зачестилите оплаквания на клиенти че при гръмотевична буря им изгарят телевизорите, искаме да ви кажем че кабелната телевизия няма вина - при ремонт на такива изгорели телевизори се вижда че най-често се поврежда захранващия блок, т.е. проблема идва по захранващата мрежа .... wacko.gif
То беше забавно, защо нямах фото да ги снимам тия текстове, дето се въртяха по цял ден. Ама телевизорите без кабелна телевизия не изгарят, ха сега? Явно е било съвпадение ...
Утре я карам да си я прегледа какво къде е пипал и да каже какво се случва ,защото като я закарм в ТМauto за диагностика като видят че съм слагал газ ще ми кажат да си ходя при газаджията да си оправя бъкиите убеден съм в това.Да преди това не съм имал подобен проблем стана 100км след монтажа на ГИ.Сега се сещам че последния път когато угасна бях вдигнал капака и бях пред двигатела много ясно няколко секунди след това продължи да се чува нещо като съскане от вакум и спря.Дали нещо от там да идва проблема някой вакум ,каквото и да значи това.

Публикувано на: 09 Апр 2012 00:48
от CuMo
А мирише ли на газ като вдигнеш капака и съска?

Публикувано на: 09 Апр 2012 00:49
от alalexll
CuMo написа:А мирише ли на газ като вдигнеш капака и съска?
Не,не мирише на газ.

Публикувано на: 09 Апр 2012 12:56
от alligator
Аз затова не искам да слагам газ на моята защото вече доста често чувам за истории от сорта на: Аз това не съм го слагал, който го е слагал да си го види!

За газово на Долни Богров-НИКОГА. Тези са супер убити майстори. Мой колега се мъчи около 3-4 месеца с газова и накрая му я демонтираха и му върнаха ЧАСТ от парите.

Това да си сложиш газова и после всеки да те уверява че проблема не е от неговите настройки - не ми се нрави нещо. Все пак не всичко е пари, на някой хора им трябва кола която да не ги оставя на пътя през 3-4 км.

Само да кажа за моя колега за каква настройка на газта говорим - бензин разход 23л./100км (не коментирам). След намесата на "майсторите" от Долни Богров разхода стана на 34л/100 газ. За мене лично разликата е нищожна. Не коментирам въобще че колата пукаше , гаснеше, check engine си светеше все едно е лампа от интериора. Модела на колата няма да го споменавам защото те по принцип си харчат много но работата на майсторчетата беше като цяло .....да вземат парите!!!

Колега

Публикувано на: 09 Апр 2012 13:56
от xpact2
Сега имам Тойота РАВ4 2003 с газов инжекцион BRC, това е вторият ми автомобил на газ, преди имах Ауди А3 2001 също с италианска газова Landirenzo Omega. Около 10 автомобила съм сменил, американски най-много, също така и немски два от тях са били с газова. Предполагам обаче в твоят случай е виновен монтажа, защото почти съм нямал проблем с моите газови инжекциони. Аудито ми е гаснело 2-3 пъти в движение и като чакам на червено на светофар са ми са се колебали леко обориите(като спра и рязко спадат на 400 например за около половин секунда и после се вдигат отново на около 800) но това не ми го е правело често. Светваше и угасваше чек енджина на Аудито, но тя си беше кпризна кола. С Рав4 ката за сега нямам проблем но я имам от 3 седмици и съм минал към 3000км, рано е за сравнение.
Аз лично препоръчвам слагането на газ, дефакто си караш почти два пъти по-евтино от това на бензин. А при Аудито ми гореше едно и също бензин и газ и на газ вървеше по-добре.

Re: Колега

Публикувано на: 09 Апр 2012 15:33
от alalexll
xpact2 написа:Сега имам Тойота РАВ4 2003 с газов инжекцион BRC, това е вторият ми автомобил на газ, преди имах Ауди А3 2001 също с италианска газова Landirenzo Omega. Около 10 автомобила съм сменил, американски най-много, също така и немски два от тях са били с газова. Предполагам обаче в твоят случай е виновен монтажа, защото почти съм нямал проблем с моите газови инжекциони. Аудито ми е гаснело 2-3 пъти в движение и като чакам на червено на светофар са ми са се колебали леко обориите(като спра и рязко спадат на 400 например за около половин секунда и после се вдигат отново на около 800) но това не ми го е правело често. Светваше и угасваше чек енджина на Аудито, но тя си беше кпризна кола. С Рав4 ката за сега нямам проблем но я имам от 3 седмици и съм минал към 3000км, рано е за сравнение.
Аз лично препоръчвам слагането на газ, дефакто си караш почти два пъти по-евтино от това на бензин. А при Аудито ми гореше едно и също бензин и газ и на газ вървеше по-добре.
Взех си колата от сервиза,същата работа нямат идея от какво е,и при тях е гаснела колата ,но проблема екомплексен започна да го прави след като монтираха газовата..Само да кажа че разкачиха газовата ще карам на бензин докато не се открие проблема.Записах час в ТМауто но чак за 17-ти,по ранен час нямаха.ще има продължение или ще карам на газ или ще пусна ГИ-то за продан на някой мераклия дето и той като мен на хартия сметките чудесни в действителност разбута ли се кошницата си е ходене по мъките,майстори,.Това е лично мое преживяване и колеги които са влюбени в газовите си коли да не се обиждат ,и аз исках да пиша само суперлативи и да давам положителни оценки,ама минах от другата срана на недоволните.Като приклуча със сагата ще напиша къде съм я монтирал.

Публикувано на: 09 Апр 2012 16:43
от mafiota
Е добре де, на тоя етап след разкачена газова на бензин върви ли сега нормално ??

Публикувано на: 09 Апр 2012 16:55
от desotodorov
Съжалявам колега - няма нищо лошо в газта/метана и изобщо всичко свързано с понижаване разхода на гориво / стойността на пътуването.
САМО ЧЕ - интервенциите по автомобилите, трябва да се правят от КВАЛИФИЦИРАН персонал...същото го пише и на новите уреди, като печки, климатици, хладилници и т.н....разликата обаче е в ТОВА че повечето хора (да ме извиняват истински компетентните, но те в случая са малцинство), които се "занимават" с конвертирането на автомобили са подходящи за монтиране на печки и перални примерно...НО - повечето от тях си нямат понятие от автомобили, да не говорим за конкретна марка/модел...обаче са си турили титлите "МАЙСТОР" или пък "Оторизиран сервиз" и "мелят" нещастния народец...
Конкретния пример са "Фобос" при Богров...там 1 или 2-ма души значт какво правят, другите лапат мухи, кабели и тръбички и чакат да стане 17.30 че да ходят У некое кафе и вечерта на дискотека, щото са все в тая възраст...и не им плащат добре, за т'ва правят мазало...един колега покрай тях му излезе прякор "Богровеца".
Съвет към колегата - търси си правата до дупка газаджиите, и дори да се наложи да им върнеш инжекциона, трябва да ти върнат колата в състоянието, в което е била преди това...такива неща от сорта "На бензин го има...бла, бла, бла" не приемай, наври ги там откъдето са излезли, че и по-дълбоко, защото са оплескали нещо по-колата, за което са виновни единствено и само ТЕ.

...амм, малък послеслов - писан по-късно - извинявам се за главните букви отгоре, ама много ми накипя, като виждам как се опитват да омагьосват колегата, като знам как и мен са се опитвали да ме омагьосват и да се измъкват, като мокра връв...аз обаче с годините придобих усет към нещата и не допускам да ме омотават в тъпоумните си лъжи, догадки предположения и т.н. mad.gif правят, вземат пари - па после върви ги търси, и все някой друг е виновен... mad.gif

Публикувано на: 09 Апр 2012 20:10
от alligator
Аз също ти предлагам да не се отказваш и да си поискаш парите и да си махнат газовата. Виждал съм че се случва това така че можеш и ти да се пробваш. Разбира се трябва да си малко по-нахален. Взимат само парите за монтажа които ги оценяват на около 200-250лв. По-добре така отколкото да имаш нещо в багажника и под капака което нищо не прави. Дано да не ти оставят само вечни дефекти по колата, че като им знам репутацията. :censored: