Страница 1 от 2
АГУ за Авенсис 2001
Публикувано на: 07 Апр 2012 18:29
от bate_velko
Дайте ми съвет за поставянета на АГУ. ДВГ 1.8 WWTI. Ако някой има такъв Авенсис моля да сподели!!!
Публикувано на: 07 Апр 2012 22:08
от dimi74
задължително газов инжекцион.не ти препоръчвам турски.
Публикувано на: 08 Апр 2012 23:26
от alalexll
dimi74 написа:задължително газов инжекцион.не ти препоръчвам турски.
Колега карай си колата на бензин.Ако е над 250 000км каквата е моята вероятноста да имаш проблем е голям.Моята нямаше никакви проблеми с обороти гаснене по светофарите,а сега вече ги има и то на бензин веднага след интервенцията монтиране на ГИ.И естествено щом проблема е и на бензин ,значи газта не е виновна, и? влизаш в един друг филм почваш да се питаш какво стана какаво се обърка.Не слагай газ на стар автомобил това е извода.
Публикувано на: 09 Апр 2012 05:46
от Espace&Yaris
Не прави изводи от твоя частен случай. Това че на теб са ти омазали монтажа, не значи че и при него ще е така. Още повече че Фобос са добри системи и ми е чудно кой калпазанин ти я монтира? Най-малкото си от София и е трябвало да отидеш до Горна баня в еврогаз да ти я монтират, че са най-добри в краен случай в представителството им в Богров. Вземи го похвали този твой майстор че поне други да не изгорят.
Публикувано на: 09 Апр 2012 07:27
от Japanese_fever
Някой сменял ли е ламбда (о2 sensor) след минаване на газ (инжекцион)?
Моля признайте си, за да установя дали е частен случай!
Re: АГУ за Авенсис 2001
Публикувано на: 09 Апр 2012 08:24
от goroust
bate_velko написа:Дайте ми съвет за поставянета на АГУ. ДВГ 1.8 WWTI. Ако някой има такъв Авенсис моля да сподели!!!
Слагай Фобос 1, но не в Д. Богров, навсякъде другаде не и там.
Публикувано на: 09 Апр 2012 09:21
от Espace&Yaris
Japanese_fever написа:Някой сменял ли е ламбда (о2 sensor) след минаване на газ (инжекцион)?
Моля признайте си, за да установя дали е частен случай!
На предната ми кола след 80000 на газ си работеше сондата. На сегашната съм минал само 8000 и също няма проблем. Не виждам как би повлияло смяната на горивото на ламбдата.
Публикувано на: 12 Апр 2012 22:58
от bate_velko
Казаха ми че горели клапаните на газ?
Публикувано на: 12 Апр 2012 23:41
от PESHO OT MARS
Това с клапаните е малко градска легенда.
Ако отвориш сайта на смешниците от ФлашЛубе или тъй наречения от мен Калгон за коли и прочетеш ето този смешен списък от автомобили
http://www.flashlube.bg/bg/application/ ... _file/159/ оставаш с впечатлението за клапанов апокалипсис. Но ако се вгледаш внимателно в най-дясната колона и видиш че всъшнос customer-а е докладвал за проблема и настава бурен смях. БГ-Мама е по-достоверен източник на информация отколкото това.
По-принцип има някакъв евнтуално реален шанс да се случи нещо на клапаните след едни 100+ хил.км. Мисля че няма чак толкова да я караш тази кола, пък и да я караш от разликата в двете горива ще си напред с още една такава пък после си я карай на бензин ако то изкофти газта нещо.
За VVTi задължително ГИ и читав монтаж. После няма да имаш ядове.
Те и за моята Хонда (Сивик 6-ген D14A3) твърдят че и горят клапаните но се оказа че те и на бензин си горят защото никой не обяснява на собствениците че на 20-30 хил. км е нужно да се регулират.
Публикувано на: 14 Апр 2012 13:37
от bate_velko
БЛАГОДАРЯ КОЛЕГА.
Публикувано на: 14 Апр 2012 17:02
от PESHO OT MARS
И кажи на газаджиите да я настроят нормално, не да се опитват да обедняват сместа с цел някаква криворазбрана икономия. Бедната смес е способна да съсипе всякакви клапани.
Публикувано на: 17 Апр 2012 17:22
от dimi74
Публикувано на: 17 Апр 2012 18:03
от xtreme
Japanese_fever написа:Някой сменял ли е ламбда (о2 sensor) след минаване на газ (инжекцион)?
Моля признайте си, за да установя дали е частен случай!
Чека ти вдига грешка ? Oxygen sensor temperature ?
Ако е това проблема не е в сондата. Ресетни ECU-то и почни да караш на 100 октанов бензин. Сигурно пак ще светне, но след време като се понаучи колата би трябвало да изгасне. Газта гори по-бавно и затова доста коли го имат този проблем. Решава се като сипваш бензин с по-високо октаново число , или аванс процесор.Другия вариант е, ако на колата ти аванса се настройва ръчно, но не останаха много такива. Тогава вече си си седнал на ч*ена. Правите центровка като за 100 октана и си свиркаш.
Публикувано на: 26 Апр 2012 20:55
от bate_velko
Публикувано на: 28 Апр 2012 08:59
от saho
В тоя списък на фрашлюб има коли под 2000-та година с 8 клапана, които с един реглаж и напасване на клапани на 600хиляди, минават милион laugh.gif