Страница 1 от 1

Problemi s prednicata ...

Публикувано на: 21 Окт 2006 04:32
от Japanese_fever
Imah edin lek udar predi okolo godina. Udarih se s okolo 10-15 mili strani4no v bodiur. Dqsno predno kolelo.
Posledici:
- izkrivena djanta
- pri durpvane na dqsno kato trygvam
- pridurpvane na lqvo kato spiram
- leko turkane(ot stranata na udara) se 4uva6e(jelqzo v jelqzo) kato karam s malka skorost i natisna spira4kata. Posle iz4ezna turkaneto.

Resheniq:
- smeneni tamponi(bushings) na dolnata stabilizira6ta 6tanhga(lower control arm)
- smeneni boltove(ball joints) na kormilnata 6tanga, dolnite i dvata
- napravena regulirovka na prednicata(alignment)

Sled alignment-a(dnes), novo 20 vibrira mi pedala na spira4kata. Ne6to koeto go nqma6e predi da napravq alignment-a?!? wacko.gif Su6to taka pri leko natiskane na spira4kata kolata tegli na lqvo.

Kakvo da pravq? Smqna na diskove?

Moga li da smenq samo desniq disk s nakladkite?

Публикувано на: 21 Окт 2006 07:09
от ugabuga
ponachalo moje samo edinia da smenish ama kato she smeniash smeniai i dvata. to nakladkite tai ili inache idvat komplekt a puk diskovete sa po $30

Публикувано на: 21 Окт 2006 20:51
от agent dust
според мен е крива полуоска. преди да смениш тампоните окачването е имало нарушена геометрия, но вибрацията се е обирала от луфтовете. сега окачването ти е в ред и вибрацията се показва. можеш да провериш дали е полуоската - двигни колата на крик, свали гумата и завърти главината на някоя предавка - ако е крива полуоската ще видиш биене на диска. ако полуоската е права - възможно е някой от носачите или крепежните възли по моста да е поддал - когато натовариш окачването при спиране или тръгване геометрията се разваля - това не може да се открие при статичен тест. дали е изкривено нещо може да се открие като се премерят размерите за геометрия и се сравнят със стандартните за твоята кола.

подкарай колата с 20-30 км/ч и почни въртене на воланът наляво-надясно, така, че да товариш стабилно амортисьорите и макферсоните отпред. ако нещо по макферсона е поддало, ще чуеш едно глухо прихлопване откъм страната на удара - това също може да води до тази вибрация и промяна на геометрията - има едно лагерче горе в чашката на макферсона, то може да е поддало или самата чашка

Публикувано на: 21 Окт 2006 22:17
от lukabrazy
Макар да е доста здрава може да е пострадала и главината и от там да идва тресенето в педала на спирачката,ако при скорост от 40-50 при леко натискане на спирачката усещаш вибрациите много възможно е да е от това,в какво състояние са носача,тампона на носача и шарнира?

Публикувано на: 22 Окт 2006 02:53
от Japanese_fever
Sharnirite, i tamponite se nadqvam da se O.K. ve4e ot stranata na udara.
Probvah testa na maggkrabar - s umerena skorost da vurtq mnogo burzo volana na zig-zag i ne se 4uva ni6to. Ima nqkakuv response, ne e kat da nqma. Az tozi test go zapomnih kogato spomena, 4e si go gledal na nqkakuv Corvette.
Ako ne se luja vibraciite iz4eznaha?!? wacko.gif

Drugo:
V4era dokato mi praviha nastrojkata na prednicata(na 4-te kolela de) mi durjaha spira4kata natisnata dosta dulgo vere. Ne znam pri ugasen dvigatel ili ne.
Sled tova pitah za6otto mi be6e interesno i mi kazaha, 4e spira4kata se durji za da durji fiksirani gumite pri regulirovkata. NQkoj da e 4uval za tova?!? I moje bi za tova spira4kite mi se durjaha stranno v4era sled alignment-a.