Страница 1 от 4

Тресе предницата при спиране над 80км.

Публикувано на: 02 Апр 2012 10:20
от martin ivanov
Незнам дали е коментирана тази тема,но при мен случая е следния.Над 80 км. при натискане на спирачка предницата тресе.При по-висока скорост още по-силно.Дисковете са сменяни преди 10к.,накладките са на половина.Направи ми впечатление,че при не особено интензивно спиране,накладките миришат доста силно.Накладки ли да сменям или и дискове пак?

Публикувано на: 02 Апр 2012 10:47
от digitalpr
Като си сменил дисковете, смени ли накладките? Защото накладки наполовината изхабени, при изминати 10к км е странно.

Публикувано на: 02 Апр 2012 11:09
от ss_mitko
Може да са криви дисковете.

Re: Тресе предницата при спиране над 80км.

Публикувано на: 02 Апр 2012 11:10
от kalin
martin ivanov написа:Незнам дали е коментирана тази тема,но при мен случая е следния.Над 80 км. при натискане на спирачка предницата тресе.При по-висока скорост още по-силно.Дисковете са сменяни преди 10к.,накладките са на половина.Направи ми впечатление,че при не особено интензивно спиране,накладките миришат доста силно.Накладки ли да сменям или и дискове пак?
И дисковете и накладките са за смяна. Щом тресе значи имаш криви дискове или имат някъде закалено място...

Публикувано на: 02 Апр 2012 11:27
от martin ivanov
Първо смених накладки преди окло 25к.,после покарах не ми хареса спирането на колата и понеже имаха ръб, смених само дискове,като накладките изглеждаха добре ги оставих,но тези накладки още отначало не ми харесват.Много бързо се размирисват още като нови майче прегоряха при едно спускане от балкана.Вероятно са били ментаци тези накладки,което ме принуди да сменя оригиналните дискове на 90к. с не много голям ръб,също с фалшиви и сега пак смяна и на двете.Някакви идеи от къде да поръчам и едното и другото,но хубави.

Публикувано на: 02 Апр 2012 22:57
от TONOV
Лесно ще разбереш дали са изкривени дисковете - ако при добре балансирани предни гуми, предницата ти тресе на около 100-110км/ч значи са за смяна!

Публикувано на: 02 Апр 2012 23:12
от Me4oKyX
Добре де, за какво сменяте дискове, а оставяте стари накладки !?? колкото и добре да ви изглеждат НЕ СТАВАТ за нови дискове - трябва да се сложат нови, за да прилегнат прифектно.... с добре изглеждащи само проблемчета можеш да си сътвориш.... като тези сега .... нови дискове, засрани от скапани накладки..... приказно..... и честито.... можеш и да смениш майстора....

Публикувано на: 03 Апр 2012 21:44
от Vokil
Когато са криви дисковете се усеща тресенето във волана и при малка скорост. Когато волана тресе при голяма скорост има още двама заподозрени :) задни тампони на носачите или гадни накладки които се нагряват замазват малко после се разпрашават и това като става много бързо тресе предницата :)

Публикувано на: 03 Апр 2012 22:15
от TATI
Ме4о ти го е казал - нови дискове и стари накладки = нови дискове и нови накладки и изваждане на пари. Те и мойте старите накладки изглеждат добре, ама ги закарах на Надин, заедно с дисковете.

Публикувано на: 03 Апр 2012 23:54
от Not_active_user_1
Залагам на крив диск.
Накладките е желателно да се сменят, но не е задължително. Ако са сравнително нови не е проблем да се ползват. wink.gif

Публикувано на: 04 Апр 2012 00:01
от vladimmir
Разбита рейка? или съм грешка rolleyes.gif

Re: Тресе предницата при спиране над 80км.

Публикувано на: 04 Апр 2012 00:22
от Japanese_fever
kalin написа: И дисковете, и накладките са за смяна.
+1

Публикувано на: 04 Апр 2012 16:18
от martin ivanov
Благодарско,за мненията!То беше почти сигурно,че ще се сменят и двете,макар че ми мина идеята само за накладки, ако можеше да се установи 100% кривина на дисковете.

Публикувано на: 04 Апр 2012 17:57
от Japanese_fever
martin ivanov написа:... ако можеше да се установи 100% кривина на дисковете.
Да, може:
martin ivanov написа:Над 80 км. при натискане на спирачка предницата тресе.

Публикувано на: 04 Апр 2012 21:07
от martin ivanov
TONOV написа:Лесно ще разбереш дали са изкривени дисковете - ако при добре балансирани предни гуми, предницата ти тресе на около 100-110км/ч значи са за смяна!
Не тресе на никаква скорост от 0 до 170,но при спиране над 80 особено силно или по-рязко е направо непоносимо.