Страница 1 от 1

За човекОт со Кристалната Топка (1997 ,V6 ,OBD2)

Публикувано на: 27 Мар 2012 02:07
от LordDigital
Първоначално сканиране:


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Изображение


Изображение

Публикувано на: 27 Мар 2012 02:08
от LordDigital
Izpolzvan e SnapOn Scanner:


Изображение

Публикувано на: 27 Мар 2012 02:08
от LordDigital
Systoqnie na prednite 3 (dostypni) svesti:

Изображение

Изображение

Публикувано на: 27 Мар 2012 02:10
от LordDigital
Sled zachistvane na ECM ,rabota pri pocti zagrqt dvigatel sled 3min na IDLE:



Изображение


Sled 4 min backane i nekolko forsirania do 3500rpm:

Изображение

Публикувано на: 27 Мар 2012 02:15
от LordDigital
Tva li sa cilindrite na taz kola?:

-------------
1 3 5

2 4 6
------------

Публикувано на: 27 Мар 2012 04:25
от Japanese_fever
LEXUS-a ще ти каже утре сутринта като се събуди. biggrin.gif
Щом казва, че е LEAN, защо са толко черни свещите...?
Той Алтезата си знае.

Публикувано на: 27 Мар 2012 08:21
от ALTEZZA
tova sa cilindrite
1 3 5 do firewall-a
2 4 6 do radiatora

P1300- za prav pat go vijdam tozi kod, ama parvata stapka v diagnostikata e da si proverish sveshtite i iskrata, taka che do kat ne opravish missfire-a bih go ignoriral...

P0125- nai-veroiatno precakan O2 sensor(predi katalizatora). vaprosa e che ne se znae koi ot dvata, ta za sega go ignorirai i nego...

P0171- moje da e ot 1001 neshta. za sega bih go ostavil na mira i presledvai missfire-a. ako v posledstvie P0171 se poiavi otnovo, togava i nego shte go chudim...

P0300, P0302, P0306- taka kat gledash na kvo prilichat sveshtite, triabva da si se setil do sega, che triabva parvo tiah da smenish(vsichkite, ne samo prednite). cilindri 2, 4, 6 sa na otdelni bubini, t.e. ima malka veroiatnost da sa problem. kabeli do tiah ne otivat, ta i tova naima da ti e problema. nai-mnogo da se okaje niakoi injector da e zaminal, ama triabva parvo sveshtite da opravish...

Публикувано на: 27 Мар 2012 08:22
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:защо са толко черни свещите...?
http://www.densoiridium.com/howtoreadusedplugs.php

Публикувано на: 27 Мар 2012 10:19
от lederman
P1300 Igniteir Circuit Malfunction

http://alflash.com.ua/P1300.htm

може да е причина за черните свещи...

и със сигурност е причина ECU-то да не вижда искрите.
"The ECM determines ignition timing and outputs the ignition signals (IGT) for each cylinder. Based on IGT signals, the igniter controls the primary ignition signals (IGC) for all ignition coils. At the same time, the igniter also sends an ignition confirmation signal (IGF) as a fail-safe measure to the ECM."


ето и един интересен наръчник за запалителната система на Toyota:
http://www.autoshop101.com/forms/h23.pdf

Публикувано на: 27 Мар 2012 10:30
от lederman
за P0125

http://www.obd-codes.com/p0125

This means that the engine coolant temperature (ECT) sensor indicates that the engine has not reached the required temperature level to enter closed-loop operation within a specified amount of time after starting the engine.


бавно е загрял (щом е работил на място).

A code P0125 may mean that one or more of the following has happened:
Insufficient warm up time
Low engine coolant level
Leaking or stuck open thermostat
Faulty coolant temperature sensor

Публикувано на: 27 Мар 2012 18:31
от ALTEZZA
lederman написа:P1300 Igniteir Circuit Malfunction

http://alflash.com.ua/P1300.htm

може да е причина за черните свещи...

и със сигурност е причина ECU-то да не вижда искрите.
"The ECM determines ignition timing and outputs the ignition signals (IGT) for each cylinder. Based on IGT signals, the igniter controls the primary ignition signals (IGC) for all ignition coils. At the same time, the igniter also sends an ignition confirmation signal (IGF) as a fail-safe measure to the ECM."


ето и един интересен наръчник за запалителната система на Toyota:
http://www.autoshop101.com/forms/h23.pdf
prichini za tozi kod za tazi kola biha bili:

Open or short in IGF or IGT circuit from igniter to ECM
Igniter
ECM

obache niama mnogo logika v momenta tozi kod da ima vrazka s missfire na cilindri 2, 4, 6. tezi tri cilindara si imat tiahni sobstveni bubini, do kat 1, 3, 5 sa svarzani kam bubinite na 2, 4, 6. t.e. ako imash missfire na 2, 4, 6 prichineni ot povreden igniter, to togava 1, 3, 5 sashto ne bi triabvalo da imat iskra.

za sega bih izchistil tozi kod i presledval missfire-a. ako p1300 se poiavi otnovo, togava shte go chudim

Re: За човекОт со Кристалната Топка (1997 ,V6 ,OBD2)

Публикувано на: 27 Мар 2012 18:36
от Japanese_fever
Лорда го мързи да си смени свещите на задните цилиндри и сега търси причина да не го направи. biggrin.gif

Публикувано на: 27 Мар 2012 18:45
от ALTEZZA
lederman написа:за P0125

http://www.obd-codes.com/p0125

This means that the engine coolant temperature (ECT) sensor indicates that the engine has not reached the required temperature level to enter closed-loop operation within a specified amount of time after starting the engine.


бавно е загрял (щом е работил на място).

A code P0125 may mean that one or more of the following has happened:
Insufficient warm up time
Low engine coolant level
Leaking or stuck open thermostat
Faulty coolant temperature sensor
prichini za P0125 za tazi kola(direkno izvadeno ot Repair Manual-a za 97 Lexus ES300):

Open or short in heated oxygen sensor (bank 1, 2 sensor 1) circuit
Heated oxygen sensor (bank 1, 2 sensor 1)

DTC Detecting Condition:
After the engine is warmed up, heated oxygen sensor (bank 1,
2 sensor 1) output does not indicate RICH even once when
conditions (a), (b), (c) and (d) continue for at least 2 min.:
(a) Engine speed: 1,500 rpm or more
(b) Vehicle speed: 40 ∼ 100 km/h (25 ∼ 62 mph)
(c) Throttle valve does not fully closed
(d) 140 sec. or more after starting engine

INSPECTION PROCEDURE:

1. Connect OBD II scan tool or LEXUS hand−held tester and read value for voltage output of heated oxygen sensor (bank 1, 2 sensor 1).
PREPARATION:
(a) Connect the OBD II scan tool or LEXUS hand−held tester to the DLC3.
(b) Warm up engine to normal operating temp.
CHECK:
Read voltage output of heated oxygen sensor (bank 1 sensor 1) when engine is suddenly raced.
HINT:Perform quick racing to 4,000 rpm 3 times using accelerator pedal.
OK:
Both heated oxygen sensors [(bank 1 sensor 1) (bank 2 sensor 1)] output a RICH signal
(0.45 V or more) at least once.
if OK -> Check and replace ECM (See page IN−27).
if NG -> step 2

2. Check for open and short in harness and connector between ECM and heated oxygen sensor (bank 1, 2 sensor 1) (See page IN−27).
if OK -> Replace heated oxygen sensor (bank 1, 2 sensor 1).
if NG -> Repair or replace harness or connector.

END