Страница 1 от 3

Двигателят на T25 e по-шумен след смяна на ангренажен ремък?

Публикувано на: 22 Мар 2012 20:11
от landor
Здравейте
Имам toyota avensis 2.0 d4d 2004г.
Смених ангренажен ремък ролки, външния ремъци и лагерите на външните ролки, масло Mobil 5W30. След смяната на всичко това мотора започна да работи по шумно и вибрира но пък стана по пъргава върви по леко. Но ме притеснява шума на мотора и вибрациите. Всички белези са спазени при поставянето на ремъка просто не мога да си обясня от къде се получава този шум и вибрации и дали това е проблем. Ако може да ми помогнете ще съм ви благодарен.

Публикувано на: 23 Мар 2012 08:22
от rumenmitev
С каква нафта караш, опитай от по-скъпата или сложи добавка!

Публикувано на: 23 Мар 2012 09:54
от Petar
Tова може и да е от пренатегнат ремък можеби трябва дасе отпусне малко ролката

Публикувано на: 23 Мар 2012 12:28
от landor
Карам я само от скъпата нафта. Ремъка не се ли опъва автоматично. Не мога да си обясня от къде може да е проблема.

Публикувано на: 23 Мар 2012 12:40
от Petar
landor написа:Карам я само от скъпата нафта. Ремъка не се ли опъва автоматично.
Да автоматично е но пак зависи от монтажа на ролката

Публикувано на: 23 Мар 2012 12:47
от landor
Когато загрее и се нормализират оборотите кората и кутията на въздушния филтър вибрират дори и регистрационния номер. А преди това си беше всичко ОК.

Публикувано на: 23 Мар 2012 19:27
от Kiki
Това ме навежда на мисълта, че може ремъкът да не е зацепен правилно.

Публикувано на: 23 Мар 2012 19:42
от nikolas3
Колега,имаш проблем! Това не е нормално и не трябва да е така! Отивай при сервизните разбирачи,ако не си направят труда-при други истински,че проблемите ти могат да се оскъпят доста.
И как всъщност разбра за точността на белезите.Ако тези майстори след оплакване от твоя страна разглобиха ангренажната група и са ти показали всичко-ок.Но ако се кълнат само :help:

Публикувано на: 24 Мар 2012 07:59
от landor
Казаха че е зацепен правилно не можело да е от зацепването гарантирал човека.

Публикувано на: 24 Мар 2012 12:36
от mafiota
Няма ли как да се направи някаква диагностика, или настройка на помпата спрямо момента на запалване (ако може де, че не съм много наясно с тези дизели)??

Публикувано на: 24 Мар 2012 21:53
от landor
Днес проверих белезите на ново. И трите белега отговарят колянов вал.разпределителен вал и помпата всичко си отговаря. Не е от центровката но от какво ще е идея нямам.

Публикувано на: 24 Мар 2012 22:34
от jerryes
Братле, ролките и ремъка от къде ги взе, имат ли си име или са някакъв но нейм афтърмаркет? Помисли, може и от некачествени части да е.Ако ролката е някоя дефектна и има малко ексцентрик дори и част ит милиметъра, ще вибрира не ами...

Публикувано на: 25 Мар 2012 12:20
от мехаННика
А да са останали елементи след сглобяването? При случаи като твоя решението е да сложиш обратно стария ремък и ролки и да видиш какво ще стане.Скоро ходих да презацепвам един ангренаж много добре белязан с боички така че,без да обиждам майстора ти,ако не е правил досега такъв автомобил може да и пропусне нещо.

Публикувано на: 25 Мар 2012 12:45
от diesel_power
Според мен , заради малкото място може да са ти лашнали тампоните на мотора , за да го повдигнат.
Предния ,а мисля и задния тампон могат да се наместват.
Ако са ги стегнали в друго положение може да са натегнати и от това да тресе .

Публикувано на: 25 Мар 2012 21:03
от landor
Ремъка и ролките са НИПАРТС които са сложени.