Страница 3 от 3

Re: Двигатела стана по шумен след смяна на ангренажен ремък

Публикувано на: 08 Мар 2013 22:19
от Toyo_driver
JapCar написа:Всички обвиниха ремъци, ролки, за шумноста/вибрациите, а никой не попита, как така сменяйки тези неща, мотора станал по-пъргав и т.н. И как след смяна на тези неща се проявява проблем с биелен лагер и т.н., а преди е бил наред.....
И все пак, как така колата взе да върви по-добре при смяна на ремъци?
Добри въпроси JapCar :thumbsup: ...има една зависимост при дизела, че когато аванса(разбирай момента на впръскване на горивото преди ГМТ на буталото) е по-голям двигателя работи по-твърдо(по-шумно) и се подобрява динамиката, но и работната температура...при малък аванс е обратното по-малко динамика, но и по-мека работа на двигателя. Та размислите в тая насока ме навеждат на мисълта, че е твърде вероятно да има нещо объркано при зацепването на ремъка и оттам да се е объркала работата на газоразпределителния механизъм и да се е получило неправилно горене(детонации) в резултат на което да се е прецакала и втулката на биелата. От друга страна като се замислиш какво толкова има да объркат - две ролки и хидравличен обтегач и начина на смяна го пише във всяка кракната аутодата no.gif Може пък наистина да е съвпадение...who knows? spell.gif
П.П. Какво масло сложи след ремонта на биелата..пак ли Мобил?

Re: Двигатела стана по шумен след смяна на ангренажен ремък

Публикувано на: 08 Мар 2013 22:43
от desotodorov
Хм...това за промененото предварение го заподозрях още като прочетох първия пост, защото при моята бивша дизелова кола се получи същото - след смяната на ангренажа и ролките се наложи да се коригира предварението, чрез помпата, защото ремъка независимо че беше с точните параметри се оказа мъничко по-къс/дълъг спрямо стария, не помня вече кое от двете беше...та - след монтирането се наложи да се пипне центровката и всичко си дойде на мястото....иначе и моята тракаше повече и вървеше повече, но аз я карах така не повече от 10км...струва ми се че при колегата се е получило същото, но понеже е карал повече - ДВГ не е издържал...жалко ако е така.

Re: Двигатела стана по шумен след смяна на ангренажен ремък

Публикувано на: 10 Мар 2013 18:15
от landor
Toyo_driver написа:
JapCar написа:Всички обвиниха ремъци, ролки, за шумноста/вибрациите, а никой не попита, как така сменяйки тези неща, мотора станал по-пъргав и т.н. И как след смяна на тези неща се проявява проблем с биелен лагер и т.н., а преди е бил наред.....
И все пак, как така колата взе да върви по-добре при смяна на ремъци?
Добри въпроси JapCar :thumbsup: ...има една зависимост при дизела, че когато аванса(разбирай момента на впръскване на горивото преди ГМТ на буталото) е по-голям двигателя работи по-твърдо(по-шумно) и се подобрява динамиката, но и работната температура...при малък аванс е обратното по-малко динамика, но и по-мека работа на двигателя. Та размислите в тая насока ме навеждат на мисълта, че е твърде вероятно да има нещо объркано при зацепването на ремъка и оттам да се е объркала работата на газоразпределителния механизъм и да се е получило неправилно горене(детонации) в резултат на което да се е прецакала и втулката на биелата. От друга страна като се замислиш какво толкова има да объркат - две ролки и хидравличен обтегач и начина на смяна го пише във всяка кракната аутодата no.gif Може пък наистина да е съвпадение...who knows? spell.gif
П.П. Какво масло сложи след ремонта на биелата..пак ли Мобил?

След ремонта сложих Кастрол EDGE 5w30. Но така и не разбрахме как се е прецакала биелата. Самата втулка е метална но има някаква цементация която в моя случай се е отлепвала и въпросните люспи пада в картера. И така не можахме да разберем причината за това фабричен дефект или нещо друго........

Re: Двигатела стана по шумен след смяна на ангренажен ремък

Публикувано на: 10 Мар 2013 18:50
от vladovg
Едно включване и от мен в момента съм във гаража и колата е разпарчетосана . Това което останових е че съм зацепил ремъка правилно предишния път и няма начин да е от това разликата във стъпката от зъб до зъб е 10мм което и слепец би го забелязал .Когато сменях ангранажа смених и водната помпа като се има предвид че се сваля дизеловата помпа за да се смени водната ,белега за зацеплане на шайбата на дизеловата помпа е върху корпуса на водната помпа та когато я свалих първата ми работа беше да сравня белезите на двете помпи със шублера и съвпадаха перфектно. И така за сега не откривам проблема но имам някое друго предположение -предполага се че новият ремък респективно след като е нов да е малко по къс от стария които се е търкалял 100000 километра но въпреки това разликите не вярвам да са толко фрапиращи. Другия момент с въртенето на помпата е малко труден :) говорим за комон раил тук впръскването става по електронен път и се определя от много фактори като позиция на колянов вал на резпределителен на педала за газ и още куп други. И въпреки всичко факт е че след смяната на ремъка мотора стана малко по шумен. Идей нямам вече затова утре ше се допитам до отиризирания сервиз може би имат идея.

Re: Двигатела стана по шумен след смяна на ангренажен ремък

Публикувано на: 28 Сеп 2015 22:42
от hallowe_en
Здравей, vladovg
ще споделиш ли дали си оправил проблема и къде е бил? На мен ми се случи същото - след смяна на масло, филтри, ангренажен комплект, водна помпа, 3 изгорели подгревни свещи и пистовите ремъци с ролките сега двигателят е по-шумен и се чува "плякане" при ускорение когато двигателят е студен. Когато работи на място работата и е съпроводена с треперене, без видима промяна в оборотомера. Когато загрее шумът намалява до поносими нива, но пак не е толкова тиха както я взех. Опитах се да си направя клипче,но на него не мога да кажа, че се чува проблема :( ще се върна в сервиза за да я погледнат пак. дано да открият какво и е. имам съмнения за маслото Eurol Super Lite 5w30 което обаче покрива качеството по API SN/CF.

филмче - https://onedrive.live.com/redir?resid=1 ... ideo%2cmp4

Двигателят на T25 e по-шумен след смяна на ангренажен ремък?

Публикувано на: 03 Сеп 2019 00:27
от sharinov_vasil
Здравейте, да съживя малко темата
От скоро съм собственик на авенсис 2.0 д4д, 126 к.с, 2006г. и след смяна на ремаци, ролки, водна помпа, масло и филтри колата стана по - шумна. Като я купувах точно това ме впечатли, че беше адски тиха за дизел. Иначе работи равномерно и като загрее двигателса утихва малко и се осещат едни леки вибрации когато е на свободна. Малко като подам газ и изчезват вибрациите. Какво да проверявам зацепването, центровката на помпата или друго.
Благодаря предварително

Двигателят на T25 e по-шумен след смяна на ангренажен ремък?

Публикувано на: 03 Сеп 2019 00:34
от sharinov_vasil
Извинявам се за правописните грешки само да уточня, авенсиса е 2.0 д4д, 116 к.с. :) :)

Двигателят на T25 e по-шумен след смяна на ангренажен ремък?

Публикувано на: 03 Сеп 2019 07:47
от TATI
Е не го ли проверихте зацепването преди да я затворите?
Ако всичко е спазено при смяната и сменените части са качествени, не трябва да има нетипични шумове.
Сега, за да проверите зацепването, отново се отваря всичко.
Друг вариант - при смяна на маслото сте измили добавката, която слагат джамбазите, за да прикрият проблем с двигателя.

Двигателят на T25 e по-шумен след смяна на ангренажен ремък?

Публикувано на: 04 Сеп 2019 17:58
от veso_hds
TATI написа: 03 Сеп 2019 07:47 Друг вариант - при смяна на маслото сте измили добавката, която слагат джамбазите, за да прикрият проблем с двигателя
За мен това е най-възможния вариант.Иначе този двигател си е малко шумен докато загрее.

Двигателят на T25 e по-шумен след смяна на ангренажен ремък?

Публикувано на: 04 Сеп 2019 18:29
от memorex
Здр.
И аз като диванен майстор да изкажа едно предполажение а именно-Да се провери тампона на двигателя дали е стегнат правилно.
Успех.