Страница 2 от 3

Публикувано на: 25 Мар 2012 22:32
от jerryes
landor написа:Ремъка и ролките са НИПАРТС които са сложени.
ами тези НИПАРТС са май точно такива- това не е марка на производител а на търговец който продава всякакви сбирщайни без име и ги кръщава на себе си(не съм 100% сигурен, но според това което намирам в нета-това излиза)

Публикувано на: 25 Мар 2012 23:04
от Me4oKyX
Бъди сигурен, така е.... не че не излизат и читави неща, ама това не е от тях явно...
ландор - мразиш ли се, че все такава марка бе брат !? Gates, SKF, INA какви ли не по-хубави има ремъци и ролки... Дори японски ролки има и континентал ремъци .... Много вероятно от тези компоненти да ти е проблемчето...

Публикувано на: 26 Мар 2012 07:45
от mafiota
сега остава да обедиш и майсторите, че резервните части които са ти сложили са ментета dry.gif

Публикувано на: 26 Мар 2012 09:48
от dimpex_01
И от мен един глас за колегата МЕХАНИК. Моята я обслужих в кварталният сервиз за подобно обслужване и след половин година се наложи да се разглабя наново, защото се появи един шум, но в PITSTOP. От тогава изчезна и надявам се завинаги. от тогава експерименти с кварталният майстор не правя.

Публикувано на: 26 Мар 2012 12:46
от landor
Не съм ги избирал оставих колата да и сменят ремъците не знаех какви марки слагат пък и не разбирам много. Мисля да ги сменя отново но какви точно да търся или направо от тойота сервиз.
Предполагам че ще е доста скъпо смяната в сервиз на тойота.

Публикувано на: 26 Мар 2012 13:08
от mafiota
landor написа:Не съм ги избирал оставих колата да и сменят ремъците не знаех какви марки слагат пък и не разбирам много. Мисля да ги сменя отново но какви точно да търся или направо от тойота сервиз.
Предполагам че ще е доста скъпо смяната в сервиз на тойота.
избират марката от която ще имат най-голяма отстъпка biggrin.gif

Публикувано на: 26 Мар 2012 17:23
от landor
Сигурно така избират частите които да използват mellow.gif
А колко струват оригинални?

Публикувано на: 26 Мар 2012 18:31
от nikolas3
Me4oKyX написа: Gates, SKF, INA какви ли не по-хубави има ремъци и ролки... Дори японски ролки има и континентал ремъци .... Много вероятно от тези компоненти да ти е проблемчето...
Ти казва колегата,освен това и Гудиър и т.н
Питай и ТМ Ауто -сравни цените и върви при читав майстор .Има такива във форума ,потърси или питай /като уточниш района в който си/.Или ако вярваш във възможностите на твоите си майстори-затътри им каквото си купил и гледай какво правят.Ако има положителен ефект/тоест изчезне шума/ им кажи да се оправят с доставчиците си и никакви пари не им давай. Много варианти,дори не е ясно дали всъщност проблема е от това.Някой спомена тампони-може и това да е.
Без разглабяне няма да се мине.Примири се с това,но не карай с този шум,че .....после :help:

Re: Двигатела стана по шумен след смяна на ангренажен ремък

Публикувано на: 07 Мар 2013 15:44
от vladovg
Колега до къде стигна с проблема? При мен се получи нещо подобно излязаха вибрации в мотора и стана по шумен. Ремък GATES с ролки SKF и обтегач SKF всичко беше в кит + водна помпа . Сменял съм ги сам и гледах белезите дваисетина пъти преди да събера всичко . И все пак нещо не е наред имам Auto Com с него гледах обстоино цялата запалителна група не можах да открия как да проследя позиициите на сензор разпределителен вал и колянов вал. Явно пак ще трябва да отварям тоя път ше си купя и очила че се изчерпах от идеи вече.

Re: Двигатела стана по шумен след смяна на ангренажен ремък

Публикувано на: 07 Мар 2013 18:29
от landor
vladovg написа:Колега до къде стигна с проблема? При мен се получи нещо подобно излязаха вибрации в мотора и стана по шумен. Ремък GATES с ролки SKF и обтегач SKF всичко беше в кит + водна помпа . Сменял съм ги сам и гледах белезите дваисетина пъти преди да събера всичко . И все пак нещо не е наред имам Auto Com с него гледах обстоино цялата запалителна група не можах да открия как да проследя позиициите на сензор разпределителен вал и колянов вал. Явно пак ще трябва да отварям тоя път ше си купя и очила че се изчерпах от идеи вече.
При мен излезе биела на трети цилиндър. По точно износена е втулката. Смених биелата и засега всичко е наред.

Re: Двигатела стана по шумен след смяна на ангренажен ремък

Публикувано на: 07 Мар 2013 20:39
от vladovg
Имаш предвид лагера на буталния болт ? Ако да интересно ми е как сте стигнали до това заключение по точно как установихте проблема ? И какво общо има с ремъка след като преди смяната всичко е било ОК.

Re: Двигатела стана по шумен след смяна на ангренажен ремък

Публикувано на: 07 Мар 2013 22:46
от desotodorov
Мх, и на мен ще ми е интересно колегата да сподели кака са открили че е от това...то освен това и не започва отведнъж.

Re: Двигатела стана по шумен след смяна на ангренажен ремък

Публикувано на: 08 Мар 2013 00:26
от JapCar
Всички обвиниха ремъци, ролки, за шумноста/вибрациите, а никой не попита, как така сменяйки тези неща, мотора станал по-пъргав и т.н. И как след смяна на тези неща се проявява проблем с биелен лагер и т.н., а преди е бил наред.
Не се връзват нещата, просто има хора, които мразят да казват "не знам", а винаги измислят някаква невероятна теория, в която няма никаква логика, само и само да не е "не знам".
Според мен биелни/основни лагери не водят до вибрации, а по-скоро до чукане при определени обороти. Не е ли по-вероятно майсторите да са се усетили за грешката си,(дребна, например незакачен куплунг, вакумна тръбичка) но премълчавайки я, да са решили да измъкнат някой кинт от несъществуващ проблем и тихомълком са оправили и грешката си покрай оправянето на измисления проблем.?
И все пак, как така колата взе да върви по-добре при смяна на ремъци?

Re: Двигатела стана по шумен след смяна на ангренажен ремък

Публикувано на: 08 Мар 2013 02:17
от vladovg
Найстина странно . Сега се сетих и за нещо друго което ми направи впечатление през аутокома се вижда една стоиност която преведена на български траябва да означава *изчислено натоварване на двигателя* и при мен е 95% при загрял двигател и работа на място което ми се вижда доста странно. Интересно ми е кои параметри взима в предвид за тази стоиност.И на последно място да вмъкна още едно питане моя мотор е 2.0 85kw 1CD-FTV имам проблем с намирането на оптяжната ролка на климатика и хидравликата тая на динамото я смених но въпросната между клима компресора и хид.помпа я има само оригинална и цената е колкото един комплект съединител с маховик ohmy.gif Всяка помощ ще е от полза :thumbsup:

Re: Двигатела стана по шумен след смяна на ангренажен ремък

Публикувано на: 08 Мар 2013 13:06
от landor
vladovg написа:Имаш предвид лагера на буталния болт ? Ако да интересно ми е как сте стигнали до това заключение по точно как установихте проблема ? И какво общо има с ремъка след като преди смяната всичко е било ОК.
Може би е съвпадение появата на проблема и смяната на ангренажния ремък. Преди смяната на ремъка не съм обръщтал внимание токова как работи мотора но може би е съвпадение, че след смяната се появи този шум. При 1800- 2000 оборота шума се чуваше по осезателно. Отворихме картера и там намерихме метални люспи с привидно бронзов цвят. продължихме да разглобяваме докато не намерим от къде са тези люспи.