Страница 1 от 2
ИНТЕРКУЛЕР за Корола Версо D4D-90к.с
Публикувано на: 16 Мар 2012 20:37
от vadoiv
Здравейте колеги,прегледах целия форум ,но подобна тема(за монтиране на интеркулер на Тойота Корола Версо D4D-90к.с.),не намерих..

.Та....,искам да да се консултирам,дали има смисъл да "присаждам" кулер от друга Тойота(най-добре от КОРОЛА-Е12 D4D-110к.с.),след като мойта въпреки че е 2003г. незнам защо няма такъв!?! Въпроса ми е....турбото същото ли е като на 110к.с(дали ще смогва да пълни кулера,или ще се получи голяма турбо-дупка)....,трябва ли да се пипа по "електрониката" или не...И не на последно място , ще "живне" ли мотора в ниските обороти или пак ще се "събужда" от 2000 оборота нагоре...П.П. Някои казват,че с интеркулер двигателя започвал да мърка като коте...

Публикувано на: 19 Мар 2012 14:32
от vadoiv
72....посещения и нито един отговор....!Така е....,като всички си имате интеркулерчета,какво ви интересува за по-слабите тойотки с 90к.с.

. Колеги,наистина ли никой не е правил това упражнение,ако не ви се пише,поне дайте линк...! Отговора на въпроса , за евентуални разлики в турбо-компресорите ,ми е много необходим... Дали има нужда от някакви допълнителни настройки..., също...

.
Публикувано на: 19 Мар 2012 15:59
от proscrip
колега, трябва да се пипне електрониката, отгоре на всичко - зависи къде и колко голям кулер туриш - ще си по-лагав, щото имаш да пълниш още пътища преди дросела, нямам си и на идея каква ти е турбината, но който и да пипне картите, ме съмнява да смъкне вътрящия момент надолу.
Публикувано на: 19 Мар 2012 16:00
от zi_zi_top
Мисля, че ще ти излезе по-евтино /за по-лесно да не говорим/ да смениш тази Корола за друга с по-мощния ДВГ - 116 или 136 к.с.
Не се мъчи щом не те кефи, все ще се намери някой да й се радва и на нея.

Публикувано на: 19 Мар 2012 18:03
от vadoiv
Направо ме разбихте...,а пък аз си мислех,че разликата между D4D 90к.с и 110к.с(за COROLLA говорим) е само в интеркулера! За това бях решил да сложа оригинален,който смятам е изчислен точно ...Но в същото време си мисля,че ако няма разлика в турбините,не виждам защо неможе да се присади кулер и колата да стане по-пъргава...И...,няма да я сменям мойта,понеже много си ми харесва,просто исках да и направя някои "подобрения"

. П.П. Продължавам да се интересувам от темата и очаквам по-обнадеждаващи мнения...

.
Публикувано на: 19 Мар 2012 18:52
от Scott
vadoiv написа:. Продължавам да се интересувам от темата и очаквам по-обнадеждаващи мнения...

.
Порови се в
www.toyodiy.com И виж разликите между 110к.с. и твоята
Публикувано на: 19 Мар 2012 19:45
от vadoiv
Благодаря колега,не му разбирам много на този сайт...До колкото разбрах по VIN мога да разбера доста за моята кола,но не разбрах как мога да получа информация за друга Corolla но 110к.с. Искам да те помоля,ако можеш да разбереш за някакви съществени разлики м/у двата модела(90 и 110к.с.),по-специално в турбото и електрониката,напиши ги тука в темата.... Ще ти бъда много благодарен

,пък може да са от полза и на други колеги от форума .
Публикувано на: 20 Мар 2012 09:46
от whitefang
Мисията невъзможна. Към момента ЕКУ-то не подлежи на римап. Та единственията ти вариант е кулер,ЕКУ , май и катализатор заедно със сондите от 110 коня, EGR под въпрос, разни клапани . Турбината е същата май - GARETT GT1749V. Разлика с кулер и без ще усетиш минимална само в много горещо време. Карай си така колицата или я смени за по-малка. Хем искаш да караш икарус ,хем данъка да ти е малък хем и да върви като ламбо
Публикувано на: 20 Мар 2012 19:50
от vadoiv
Не ми се искаше да приключваме темата по този начин,но уви...! Благодаря на всички колеги взели участие в дискусията, и най-вече благодаря за "икономиите",които ще направя в тази криза,от това,че няма да се вкарвам в излишни филми с този интеркулер!

Но....,"пауър бокс" със сигурност ще сложа ...

! Мечо..., очаквай включване..

.
Публикувано на: 20 Мар 2012 20:33
от zi_zi_top
"Нямала си баба беля, купила си коза!"

Публикувано на: 22 Мар 2012 13:16
от vadoiv
zi_zi_top написа:"Нямала си баба беля, купила си коза!"

Ееех колега....,пак ме поряза...

. Просто търся начин да я посъживя тази Королка,не искам да се разделям с нея,но и няма да я търпя такава тромава

... Знам,че всички ми мислите доброто,но просто ме влече(приятно ми е) да си човъркам по колите

.
Публикувано на: 22 Мар 2012 18:33
от zi_zi_top
vadoiv написа: Ееех колега....,пак ме поряза....
Просто професия. Работата ми е да режа хора, за да им помагам.

Винаги си добре дошъл.
Публикувано на: 22 Мар 2012 20:20
от vadoiv

!
Публикувано на: 22 Мар 2012 23:58
от Me4oKyX
Вариант за вдигане на мощност има, просто трябва решиш колко време и пари ти се харчат, защото и времето няма да е малко примерно biggrin.gif Всъщност парите си вървят правопропорционално с времето нужно да се похарчат laugh.gif нещо такова...

Публикувано на: 23 Мар 2012 12:56
от vadoiv
Благодаря ти Мечо...ето това е един обнадеждаващ отговор! Време имам предостатъчно,но в момента закъсах малко с финансите(сменях ролки,ремъци и летни гуми),и щом се съвзема веднага ще ти се обадя,за да действаме

.