Страница 1 от 6
Toybaru AE86 EJ25
Публикувано на: 07 Мар 2012 08:05
от MX5
Re: Toybaru AE86 EJ25
Публикувано на: 07 Мар 2012 08:31
от Troshko
Очакваше се да започнат извращения biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 07 Мар 2012 09:41
от F20C
Re: Toybaru AE86 EJ25
Публикувано на: 07 Мар 2012 20:17
от Japanese_fever
Cosworth dry-sump
То това вече не е кола за улицата biggrin.gif
Re: Toybaru AE86 EJ25
Публикувано на: 07 Мар 2012 20:19
от MX5
Japanese_fever написа:Cosworth dry-sump
То това вече не е кола за улицата biggrin.gif
dry-sump я прави да не е кола за улицата?
дай подробности какъв му е проблема
Re: Toybaru AE86 EJ25
Публикувано на: 07 Мар 2012 20:43
от Japanese_fever
Няма проблем, на колите за улицата не им слагат драй-съмп

Re: Toybaru AE86 EJ25
Публикувано на: 07 Мар 2012 20:50
от Troshko
Japanese_fever написа:Няма проблем, на колите за улицата не им слагат драй-съмп

Едва ли това и е последния проблем за улицата

Със сигурност няма къде да си оставиш кафето, примерно biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Re: Toybaru AE86 EJ25
Публикувано на: 07 Мар 2012 21:03
от Japanese_fever
Трошко я пусни твойта да я видим, че тука за некакви GT3-ки се говори та се чудя каква кола имаш вече?
А дет' се вика и ти от Королка си тръгнал biggrin.gif
Re: Toybaru AE86 EJ25
Публикувано на: 07 Мар 2012 21:03
от MX5
Japanese_fever написа:на колите за улицата не им слагат драй-съмп

Чуваш ли се какви глупости генерираш?
Даже и най обикновен Corvette Grand Sport има сток dry sump в днешно време (дори не говорим за Z06 или ZR1).
Porsche слагат dry sump на 911 от 40 години ...
Mercedes 300 gullwing от началото на '50-те години на миналия век е с dry sump сток ...
И т.н. и т.н.
Re: Toybaru AE86 EJ25
Публикувано на: 07 Мар 2012 21:05
от Japanese_fever
А на Трошко GT3-ката дали има дай съмп?

Публикувано на: 07 Мар 2012 21:32
от Troshko
Да с dry-sump е и с външен резервоар за масло, много по-добре е от предишните 3.6L/3.8L със semi-dry-sump.
Публикувано на: 27 Мар 2012 10:37
от F20C
Публикувано на: 03 Апр 2012 18:47
от alex72bg
http://www.tuning.bg/avto-novini/video- ... rift-33849
мдааа
От сега, супер мотора на Субару го модифицират като направо го изхвърлят, и кое точно е уникалността на управлението - за подготвена дрифтачка ми изглежда съвсем посредствено. Чакаме другите дисциплини може там да е силата biggrin.gif
Публикувано на: 03 Апр 2012 19:36
от Japanese_fever
alex72bg написа:
От сега, супер мотора на Субару го модифицират като направо го изхвърлят, и кое точно е уникалността на управлението - за подготвена дрифтачка ми изглежда съвсем посредствено. Чакаме другите дисциплини може там да е силата biggrin.gif
Интересното е, че както тук, така и в други Западни форуми хората само говорят, но никой не я е карал в дори сток варианта, най-малкото защото още не са я изкарали по дилърите за продан. biggrin.gif
Тази кола за състоянието си, в което излиза от завода си е уникална.
В момента няма аналог на пазара, освен Мазда МХ5, както като поведение, така и като цена.
Да не говорим после, който иска да си я подгатвя за състезания.
Публикувано на: 03 Апр 2012 19:55
от alex72bg
Каквото виждаме това коментираме - и в двата проекта мотора е навън - уж спортна кола пък ще си търсим и мотор после да спортуваме. На Ево-то, Скайлайн-а, Супра-та що не им хвърлят моторите - а на Супра-та някои го сменят ама с 3SGTE
