Страница 1 от 1

Компресия на Авенсис 98г 2.0ТД

Публикувано на: 06 Мар 2012 11:32
от Ivak
Здравейте,

Ще съм благодарен на малко помощ, че ми писна от пишман майстори.
Нова стара кола и ходене по мъките wacko.gif

1. Каква трябва да е компресията на този двигател. След смяна на маслото всички цилиндри показаха 35 бара без никаква разлика. Какви са номиналните показатели?

2. Трудно пали, мотора върти къмто 15-тина секунди докато запали. При запален двигател се чува леко думкане, като запуша ЕГР спира. Възможно ли е проблема да е в ЕГР? Свещите са ок, тествани са.

3. Възможно ли е да се отсрани (байпасира) изцяло ЕГР-а. Имам съмнения, че е зацепил в ено положение.

Публикувано на: 06 Мар 2012 12:53
от Me4oKyX
compression ratio 23:1

това е от тук - http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=107030

Друго инфо нещо не намерих, разгледай, може да ти е от полза... От колкото до ЕГР-а - байпасвай го без да му мислиш, може, ефекта е само положителен. Няма да ти покаже някакви грешки.

Публикувано на: 06 Мар 2012 13:16
от Ivak
Благодаря за отговора.

Явно или не меря правилно или мотора е заминал.

При форсиране не пуши по никакъв начин, съвсем лек отенък при пълна газ. Мотора е ръждясал, няма течове по него, не е карана от известно време.
От какво може да се вдигне толкова компресията? Щом не пуши и не бълбука водата би трябвало да не вкарва масло или вода, двигателя не е цепен за да има обърнати семеринги. Възможно ли е да е дебел нагар?

Публикувано на: 06 Мар 2012 13:21
от mirott
Не мериш грешно.Просто 23:1 е степен на сгъстяване, не компресия!Различни неща са!
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=41536.0
Според табличката компресията ти е от 26 до 37 бара...

Публикувано на: 06 Мар 2012 22:12
от Me4oKyX
Вярно са различни неща, може да си измерил правилно, просто аз само това инфо намерих.... happy.gif

Публикувано на: 05 Апр 2012 08:44
от Ivak
Пак ще ми трябва помощ.
Майсторите вдигнаха ръце, толкова си могат горките, добре че сменят някоя накладка и ходова част, че ще умрат от глад иначе laugh.gif

Проблема е с паленето. Студена пали от раз.

Топла от време на време се инати и трябва да върти стартера поне 20-тина секунди за да запали.

До сега съм сменил всички филтри и маркучи за нафта и проблема си стой.
Колата не пуши, не се усеща забиване на муцуна, не играят обороти, въобще няма признаци от двигателя да мре laugh.gif

Публикувано на: 05 Апр 2012 20:35
от kiril_kirilow
Здравей колега,мисля,че имам същият проблем.Студена пали от раз,а топла върти повече пъти.След доста четене и допитване стигнах до 3 извода:
1.Проблем със стартера - когато е топла не можел хубаво да развърти двигателя ( хлабавини от "годинките") и затова имало проблем със паленето топла.
-Начин за диагностика на този проблем ( пак от нета ) - механичен удар на стартера и палел веднага.
2.Проблем със ГНП ( помпата) - когато е топла имало повече хлабавини и не можела да създаде веднага необходимото налягане.
-Начин за диагностика на този проблем ( пак от нета ) - увиване на ГНП със парцал и заливане със студена вода със цел по бързо охлаждане.
3.Не работят свещите за подгряване - датчик на двигателя казва на компютъра,че колата е топла и няма нужда да се включват свещите.Въпреки,че на таблото подгряването свети и уж всичко е наред.Тъй като колите са стари са се били увеличили хлабавините във двигателя и не можел веднага да създаде необходимото налягане.
-Начин за диагностика на този проблем ( пак от нета ) - извеждане на допълнително копче за включване принудително на свещите.

Всичко това са изводи от интернет и форуми.По всеки един проблемите колеги са работили и им се е разрешавал проблема,но има и такива при който не е ставало.Не успях да намеря универсално разрешение.

Моето решение:Не съм правил нищо,колата си е така вече 3та година.За мен лично във всяка една диагноза има истина и затова лично Аз избрах да си оставя нещата така.Когато започне съвсем да не пали топла,тогава ще му мисля.Не ми се разбъзиква нещо което няма съществен проблем.

Публикувано на: 06 Апр 2012 11:03
от proscrip
Колега провери си да не взема въздух от някъде - около помпата, след нея към дюзите и излишното гориво. Провери да не подлизва от помпата към дюзите и излишното гориво, най-вече.