Страница 1 от 2

TOYOTA AVENSIS 2.0 АВТОМАТ, бензин

Публикувано на: 24 Фев 2012 15:09
от iliq_81
Здравейте,
доста прочетох, но не намерих инфо по темата.
Моля за помощ !!!
Дайте информация за този мотор и поведение на Авенсис 2004 год.

Публикувано на: 24 Фев 2012 15:16
от Владислав
Мотора трябва да ти е 1AZ-FSE D4 с директно впръскване, автомата трябва да е 4 степенен.Струва ми се тромав при тръгване, но може и да е субективно усещане.При правилна поддръжка е сравнително безпроблемен.Тази кола сигурно ще ти харчи поне 12/100 в града.Извънградско - според номера на обувката...Хубавото е че този мотор върви с високо оборудване на автомобила - ксенони, подгрев на седалки, автоматични фарове и чистачки,VSC + TRC и т.н.Дано конкретния екземпляр си заслужава!Успех! :thumbsup:

Публикувано на: 29 Фев 2012 12:15
от iliq_81
Закупих я !
Много ми харесва и дано да е читава и да не прави проблеми . :thumbsup:

Публикувано на: 29 Фев 2012 14:56
от Me4oKyX
Сменяй всички масла и филтри, включително и тези на автоматичната ти кутия, че надали са сменяни.... Че автоматика ти колкото е вечен, толкова и може да го пребиеш със старо масло за нула време.... А това си е екстра, която определено си заслужава да пазиш wink.gif Автоматичната кутия има и филтър - задължително! се сменя със маслото! И силно препоръчително да НЕ го правиш това в оторизиран сервиз.... Може маслото за автомата да вземеш от там - трябва да е в консерви. Но последно време излезнаха прекалено лошо и много пребити коли от тези сервизи .....

Карай със кеф и поддържай правилно и колата ще е чук :thumbsup:

Публикувано на: 29 Фев 2012 16:08
от iliq_81
Здравейте,
благодаря за съвета Me4oKyX.
Тойотата е закупена от ТМА на 119000 км е и има сервизна книжка дори и след гаранционно поддържане.
На 91000 км е сменено маслото и филтъра на автомата /в сервиз на ТОЙОТА/ както е по книжка и също така редовно на около 15000 км са се сменяли консумативите.
Въпросът ми е на колко хил.км се подменя отново маслото на автомата?
Надявам се, ако имате какво още да ме посъветвате да не се пестите. wink.gif

Публикувано на: 29 Фев 2012 16:43
от digitalpr
Това че има сервизна история в БГ е чудесно. Моя съвет е само да продължаваш да я обслужваш там. Честито за автомобила!

Публикувано на: 29 Фев 2012 19:02
от Me4oKyX
То и аз имам сервизна книжка на Круйзера и ФАКТУРА за смененото масло на автомата, само че бяха сменили има-няма 4л при това 85в90, което го има в по-малки количества като цяло.... Ама иначе да, искаха да вземат пари, но си останаха само с искането... Та това, че са го описали и са взели пари за него, далеч не значи, че е свършено. Но ти си решаваш. Иначе маслото на автомата си се сменя на всеки 90000км и нямаш грижи.... Виж си книжката и ако има фактура КАКВО по-точно са сменили тия пичове, като са сервизирали колата... Че да не се окаже, че си взел хубава кола и в последствие са се потрошили нещата... Защото това, че си я взел от ТМА не значи, че имаш гаранция и че ще са все така добре нещата.... Те нямат особено много изгода от това нещо, така че хубаво си помисли и прави каквото решиш. Успех и безаварийни :thumbsup:

Публикувано на: 01 Мар 2012 01:05
от мехаННика
Ей,Мечи каква е тая злиня бе братче? Ако се храниш от някой форумно базиран бизнес-разбирам,ама ако не е звучиш все едно някой от ТМ ауто ти е качил гаджето..

Публикувано на: 01 Мар 2012 01:17
от Me4oKyX
Брат, казах ти вече - нищо лично, просто за последната седмица излезнаха ТРИ коли то Тойота сервиза и дойдоха в наши сервизи ... Едната с накриво завити тръби на дюзите и течат, втората с потрошени РИЗИ!! и турбо, защото запушили със СИЛИКОН щеката и други отдушници .... и колата няма как да диша... и сещай се ..... Круйзера преди да го хвана аз са му правили кви ли не измишльотини.... които НЯМА как да ги направят..... По моята Корола си оставиха ръцете 4 пъти подред, строшиха ми скоростната кутия, като бяха изкривили планката, която държи двата вала и целите пакети шаваха със 5-7мм .... смятай за каква грозотия и глупост става на въпрос просто...... Лошото е, че нещата НЕ СЕ подобряват .... Как да кажа на който и да е човек да отиде там !?? Може да има в някой сервиз сериозен човек, който да мисли и да не е с две леви ръци завряни някъде, ама риска просто НЕ СИ струва... Нищо повече, просто МНОГО лош личен опит....

Публикувано на: 01 Мар 2012 08:17
от diesel_power
Me4oKyX написа:По моята Корола си оставиха ръцете 4 пъти подред, строшиха ми скоростната кутия, като бяха изкривили планката, която държи двата вала и целите пакети шаваха със 5-7мм .... смятай за каква грозотия и глупост става на въпрос просто......
Ей , Пинокио ,ти тая планка виждал ли си я наживо ? :censored:
За да се получи луфт там трябва да са се счупят сепараторите на лагерите и да превъртят .
А и за какъв луфт говориш аксиален или радиален ?

По книга ,планката се сменя задължително при ремонт на кутията .

Мисля ,че описваш причината заради ,която си отишъл в сервиза като резултат след това .

Публикувано на: 01 Мар 2012 09:10
от Vesko
Me4oKyX написа:По моята Корола си оставиха ръцете 4 пъти подред, строшиха ми скоростната кутия, като бяха изкривили планката, която държи двата вала и целите пакети шаваха със 5-7мм ....
Ти сигурен ли си че караш тойота? biggrin.gif tongue.gif

ПП: Или power box-a наистина довежда до по-често влизане в сервиза wink.gif Или по-честата смяна на масла 0В40 wink.gif

Публикувано на: 01 Мар 2012 10:05
от nowyaris
На мен днес ми се прееба алармата.Колата стоя близо месец в гаража без да я пипам и от вчера пищи като луда от време на време.В моя сервиз(не е Ником) я оправиха за 10 минути срещу 5 лева и Митко(собственика на сервиза) докато пиехме кафе каза,че алармата е единственото нещо поставяно от българин в тази кола.Правете си сметката за оторизираните сервизи.Иначе може и да има много кадърни момчета там,не отричам да е така.Ама сигурно има и много некадърни-както навсякъде.

Публикувано на: 01 Мар 2012 10:11
от scorpion
Честито колега ! Безаварийно шофиране !

Колкото до серивизите. Докато колата е в гаранция посещаването на оторизирания сервиз е задължително. След това всеки сам си решава.

Трябва да се отбележи, че сервизната история и поддръжката в оторизиран сервиз е преимущество при последваща продажба на автомобила. Така показва практиката.

Лично мнение !

Публикувано на: 01 Мар 2012 11:45
от didak
nowyaris написа:На мен днес ми се прееба алармата.Колата стоя близо месец в гаража без да я пипам и от вчера пищи като луда от време на време.В моя сервиз(не е Ником) я оправиха за 10 минути срещу 5 лева и Митко(собственика на сервиза) докато пиехме кафе каза,че алармата е единственото нещо поставяно от българин в тази кола.Правете си сметката за оторизираните сервизи.Иначе може и да има много кадърни момчета там,не отричам да е така.Ама сигурно има и много некадърни-както навсякъде.
Оторизираните сервизи обикновено ползват външен сервиз.
На Ником алармаджиите бяха някъде на гърба на операта.

Публикувано на: 01 Мар 2012 13:38
от iliq_81
Благодаря за отзивите ! :thumbsup:
Бих искал да знам дали да сменям спирачна течност или да изчакам със смяната на накладки/дискове.
Защото до колкото знам е хубаво да се сменя на 2-3 години.