Страница 1 от 2

Какво мислите за Корола 1.4 vvt-i 2002 год?

Публикувано на: 21 Фев 2012 21:28
от jovko
Обмислям покупката на следният автомобил:
http://www.cars.bg/u570164
2002г, 1,4 бензин.

Какво бихте казали за автомобила? Аз попрочетох из форума, явно модела е ОК, но има проблеми с харчене на масло. Има ли от какво да се притеснявам и какво да огледам по самият автомобил?

Публикувано на: 21 Фев 2012 21:46
от zi_zi_top
Удряна е отпред в ляво. Като са я оправяли са си стиснали гъза за капачките на огледалото и на фара за мъгла.
Ако я купуваш огледай много добре предния рог и предното окачване, а ако може я закарай за проверка на стенд.

Публикувано на: 21 Фев 2012 21:51
от jovko
Какво имаш впредвид под рог, че не съм много запознат?
По колата има следните забележки на първо четене:
-липсва капачка на огледалото
-амортисьорите на багажника не държат
-не работи копчето за усилване на вентилатора
колко ли ще ми струва да ги отстраня?

Днес покарах колата и съм доста доволен. Намерих още кусури :)
-стрелката на температурата не се движеше. но колата си беше загряла(духаше топло) отдавам го на това че са отваряли таблото да връщат километража.
-няколко пъти при пускане на съединителя се чуваше един звук, който бих го оприличил на някакво завъртане. Тихо и само няколко пъти се чу. Някой може ли да каже звука на какво се дължи?

Публикувано на: 22 Фев 2012 20:21
от jovko
едно ъпче, че с едит-а не се вдига темата :)

Публикувано на: 22 Фев 2012 20:38
от zi_zi_top
jovko написа:Какво имаш впредвид под рог, че не съм много запознат?
По колата има следните забележки на първо четене:
-липсва капачка на огледалото
-амортисьорите на багажника не държат
-не работи копчето за усилване на вентилатора
колко ли ще ми струва да ги отстраня?

Днес покарах колата и съм доста доволен. Намерих още кусури :)
-стрелката на температурата не се движеше. но колата си беше загряла(духаше топло) отдавам го на това че са отваряли таблото да връщат километража.
-няколко пъти при пускане на съединителя се чуваше един звук, който бих го оприличил на някакво завъртане. Тихо и само няколко пъти се чу. Някой може ли да каже звука на какво се дължи?
Бягай далече от тази съборетина, че ще те вкара в скъпи приключения и много нерви. :thumbsup:

Публикувано на: 22 Фев 2012 20:42
от saho
Тия коли са много хубави но да са от България с пълна сервизна история. На тая италианка не се знае дали е отвивана пробката за маслото. Като гледам и шофьорската седалка... 400 000

Публикувано на: 22 Фев 2012 20:49
от jovko
По моя информация е на около 300 хил км.
Двигателя работи много добре. Ауспуха е черен, но не е мазен.
За съединителят нищо не казахте?

Публикувано на: 22 Фев 2012 21:19
от Instruktor59@yahoo.com
Ммм, не трябва да чуваш никакви звуци при работа със съединителя... Италианците по принцип са големи душмани на двигатели - не сменят нищо, само карат... И не е 98, а 97 к.с.... Нещо подозрително има в цябата работа.

Не бих я купил, дори за по-малко пари.

Иначе Корола е достатъчно здрава, да се кара и далеч след 200 к.

Публикувано на: 22 Фев 2012 21:57
от zi_zi_top
По-горе написах "съборетина", всъщност "италианска огризка" е точното определение.
На твое място бих я забравил тутакси. :thumbsup:

Публикувано на: 22 Фев 2012 22:13
от jovko
Когато отворих багажника и надигнах кората останах изумен от факта, че крикът на тази кола никога не е бил използван, както и резервната гума. Коя кола на 300000 км не е пукала гума?? :)

Публикувано на: 22 Фев 2012 22:35
от zi_zi_top
Аз за 28 години само 2 пъти съм ползвал резервна гума и то за около 10-тина километра. Обикновено като усетя че съм спукал гума и е омекнала влизам в първата бензиностанция и я напомпвам до 2,5 Атм и после веднага стигам до най-близката гумаджийница да я залепят. Много мразя да свалям и слагам гума на пътя с официални дрехи. wacko.gif

П.С. За такива случаи е добре да имаш няколко рапидки с различна дебелина и отвертка за да запушиш дупката докато стигнеш сервиза.

Публикувано на: 23 Фев 2012 11:53
от jovko
Отказах се от Королата, не заради всички дребни неща, ами заради звука при пускане на съединителя при по висока скорост. След консулт с майстор разбрах, че може да е от лагери вътре в скоростната кутия(на вторичният вал).
Жалко, защото цената ми допадаше, а и беше съгласен на бартер с доплащане.

Публикувано на: 23 Фев 2012 18:37
от saho
Интересно ми е как я пробва като няма номера /на висока скорост шум/. Иначе не се отказвай най добре виж дали стои фабрично драсканото от маркер на болтовете на закрепването на скоростите към мотора /дали е сменян съединителя че е възможно да грешим и да е на 200х/ Може да е продадена поради нужда от нов съединител, те италианците махат кола като им направи проблем

Публикувано на: 23 Фев 2012 21:06
от jovko
Пробвай я аз с едни други номера! Проверка в Тойота показа че на 2 год е била на 77 хил. Ти сметни колко стават!

Публикувано на: 24 Фев 2012 09:04
от saho
ohmy.gif