Страница 1 от 1
ангренажна верига
Публикувано на: 19 Фев 2012 22:39
от DanyDee
Здравейте приятели , от скоро имам Тойота Корола 2001 , 1.6 vvt-i и ангренажната верига се е отпуснала и се чува ромолещ шум от двигателя . Отворихме го и със сигурност това е причината за шума . Някой знае ли дали има начин да се затегне тази верига и от къде по-точно ,защото смяната с нова ще ми струва доста скъпо . Благодаря ви !
Re: ангренажна верига
Публикувано на: 19 Фев 2012 22:57
от Scott
DanyDee написа:Здравейте приятели , от скоро имам Тойота Корола 2001 , 1.6 vvt-i и ангренажната верига се е отпуснала и се чува ромолещ шум от двигателя . Отворихме го и със сигурност това е причината за шума . Някой знае ли дали има начин да се затегне тази верига и от къде по-точно ,защото смяната с нова ще ми струва доста скъпо . Благодаря ви !
Веригата ти е с автоматичен обтегач. Ако колата е над 200-250к км най-добре смени веригата (с обтегача и успокоителите). Ако не е, може да минеш само със смяна на успокоителите. Виж тук (от 14стр. нататък) :
http://avensis.org.ru/Manual/Toyota%20A ... ANICAL.pdf
П.П. Копирай линка, щото нещо се ошашква системата

Публикувано на: 19 Фев 2012 23:41
от DanyDee
много ти благодаря

Публикувано на: 20 Фев 2012 08:59
от мехаННика
Смяната с нов мотор ще ти струва още по скъпо,приятелю. Може и да ти се размине ако се окаже че обтегача е счупен,но ако не е, тогава по добре смени веригата или си купи Москвич Осмак щото ангренажа му е със зъбни колела.
Публикувано на: 20 Фев 2012 20:56
от DanyDee
то проблема е , че за смяна на верига ме таксуват 4 часа в сервиза по 120 лири на час
+ частите и става цена колкото да си купя същата кола в движение .
Аз за това искам да направя каквото мога без да я сменявам веригата .
Обтегача изглежда като нов . Не знам дали е възможно да са я монтирали така хлабаво при смяна ,защото в сервизната книжка пише , че е сменявана /което мен ме съмнява /.
Някой знае ли как е на английски език : ,,обтегач" и ,, успокоители " ?
Публикувано на: 20 Фев 2012 23:05
от zi_zi_top
DanyDee написа:то проблема е , че за смяна на верига ме таксуват 4 часа в сервиза по 120 лири на час
+ частите и става цена колкото да си купя същата кола в движение
1. Това е причината предишният собственик да я продаде.
2. Съвсем точно си написал
същата кола. И в друга подобна пак ще трябва да инвестираш труд и части.
3. Нямате ли си в Англия гаражни сервизи, където бай Джон да ти я смени срещу 120 лири?
Няма начин автомобил, който е купен за 1000 паунда да е като нов.
Публикувано на: 21 Фев 2012 10:44
от мехаННика
Chain Tensioner and chain slider, колко хлабаво са я монтирали,как съдиш че проблема ти е оттам. Английските обяви и техн документация са доста коректни така че аз бих се доверил освен ако не си взел колата от некви нигерийски измамници или нашенски тИрикат. Масло има ли?
Публикувано на: 21 Фев 2012 19:03
от coolone
Бате посмали малко !! Няма такива тарифи в Англия. Най-много са ми искали 40 GBP/h и разбира се има доста БГ сервизчета, които бачкат и за 20-25 GBP/h. Ако си в оня кенеф наречен Лондон мога да ти дам телефони и адреси на разни бг майстори
Публикувано на: 21 Фев 2012 19:09
от Scott
coolone написа:Бате посмали малко !! Няма такива тарифи в Англия. Най-много са ми искали 40 GBP/h
Туй по времето на Маргарет Татчър ли?
Я виж тая статийка от 2010-та:
http://www.telegraph.co.uk/motoring/new ... -high.html
Публикувано на: 22 Фев 2012 22:29
от coolone
Баш си беше 2009-2010, а ерията Е17
явно има сериозни разлики
