Страница 1 от 1
carina e, помагайте, проблем с уборотите
Публикувано на: 18 Фев 2012 21:22
от Калоян 77
Здравейте, имам Керина Е 97г. 4А-FE, оборотите ми взеха да падат и вдигат, ходих при един майстор в Габрово, бута ми ТПС уж било от буксата му,запуи ми директно кабелите на ТПС.В интерес на истината се оправи оба4е пусна ли фаровете падат и запо4ва да тресе отива на 700-800 оборота, да не говорим ако пусна и духалката хептен зле,вартях го тоя ТПС уж малко по добре ама се тая.Мисля да го тарся нов ама е кам 270лв. Помагайте!!!!
Публикувано на: 18 Фев 2012 22:40
от Me4oKyX
Стискаме палци !!! biggrin.gif
П.П. С какво по-точно да помагаме!?? В търсене на нова/втора ръка ТПС!?? В идей за ръчна поправка !? В идея за премахването на ТПС !??? Или просто да съчустваме повече !?

Публикувано на: 19 Фев 2012 09:44
от mafiota
Колега,
оборотите на карината са много тънка работа, която си иска доста четене, и последователност от действия. Стреляли сте малко на посоки.Това че сте разбутали ТПС не е изобщо добре. До голяма степен оборотите на карината се влияят от един контакт който е в ТПС и следи и следи дали педала на газта е натиснат или не. При някой модификации този контакт в ТПС го няма, и ECU следи за педала от пада на напрежение в самия ТПС.
Другото проблемно място е клапана за ПХ. Там първата работа е да се измерят бобините на самия клапан. Ако няма ефект идва ред на делко ..и т.н.
Публикувано на: 19 Фев 2012 12:53
от Калоян 77
Колега, благодаря 4е се отзова.Понежев несам много наясно този дат4ик на ПХ кои е за температурния дат4ик ли става вапрос.Пропуснах да напиша че лятото си сложих газов инжекцион и колата ми прекасва при плавно ускоряване , газаджиите я слагаха на лапа жикат 4е била добре,дори в движение я гледаха и понеже ми писна взех да нему обраштам внимание.
Публикувано на: 19 Фев 2012 16:12
от mafiota
по принцип имаш ли добри познания по автоелектроника и ДВГ ?
Публикувано на: 19 Фев 2012 17:06
от lederman
Леле, какъв правопис .....
Публикувано на: 19 Фев 2012 19:38
от Калоян 77
Нямам никакви познания по автоелектроника и двигатели, освен това с което сам се сбласквал по автомобила си до сега.
Публикувано на: 19 Фев 2012 19:48
от LEXUS
Калоян 77 написа:Колега, благодаря 4е се отзова.Понежев несам много наясно този дат4ик на ПХ кои е за температурния дат4ик ли става вапрос.Пропуснах да напиша че лятото си сложих газов инжекцион и колата ми прекасва при плавно ускоряване , газаджиите я слагаха на лапа жикат 4е била добре,дори в движение я гледаха и понеже ми писна взех да нему обраштам внимание.
Калоян 77 написа:Здравейте, имам Керина Е 97г. 4А-FE, оборотите ми взеха да падат и вдигат, ходих при един майстор в Габрово, бута ми ТПС уж било от буксата му,запуи ми директно кабелите на ТПС.В интерес на истината се оправи оба4е пусна ли фаровете падат и запо4ва да тресе отива на 700-800 оборота, да не говорим ако пусна и духалката хептен зле,вартях го тоя ТПС уж малко по добре ама се тая.Мисля да го тарся нов ама е кам 270лв. Помагайте!!!!
laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif

Колега, направо ме кефиш как пишеш, над нещата си! biggrin.gif laugh.gif

Публикувано на: 19 Фев 2012 20:09
от Калоян 77
Каде се намира клапана за празния ход
Публикувано на: 19 Фев 2012 20:30
от mafiota
Калоян 77 написа:Каде се намира клапана за празния ход
Под дроселовата клапа, една сива букса с три кабела влиза в него.
Ето разгледай тази тема, ще ти е от полза:
http://carina-e.ru/viewtopic.php?f=6&t=1302
Публикувано на: 19 Фев 2012 20:53
от Petar
Ами те тези обороти тиса нормални за този двигател
Re: carina e, помагайте, проблем с уборотите
Публикувано на: 20 Фев 2012 08:29
от Japanese_fever
Не съм виждал никога 4А-FE на карина, но 700-800 оборота на празен ход си е напълно нормално.
Публикувано на: 20 Фев 2012 08:47
от valcho_91
Да и аз съм с карина с 4А-FE с газова уредба и оборотите на празен ход са подобни 800-900 някъде. Искам да ви попитам нещо малко извън темата. Забелязал съм, че когато запаля колата, когато е студена и я загася бързо (за по-малко от 30 секунди ,например ако искам да я преместя само) след това пали много трудо, все едно се задавя или нещо подобно.Чудя се дали имам проблем или това е нормално?Някой знае ли защо се получава така?

Публикувано на: 20 Фев 2012 17:42
от mafiota
Сега,
възможно е при 700...800 об. двигателя да не работи равномерно и пак да претриса. Тогава вече е добре да се огледат и тампоните на мотора.
А това с трудното палене, сигурно колега ти оттърват клапаните по малко газ, и след това се дави.
Публикувано на: 20 Фев 2012 22:08
от Калоян 77
Колега много ти благодаря, утре ще го търся .