Страница 1 от 1
допълнително нагнетяване на въздух!
Публикувано на: 18 Фев 2012 17:15
от nkuckov
Публикувано на: 18 Фев 2012 19:29
от nkuckov
Колеги, запознах се с тая щуротия, пълна глупост.
Не си губете времето и парите.
Публикувано на: 18 Фев 2012 19:35
от vesko.t
nkuckov написа:Колеги, запознах се с тая щуротия, пълна глупост.
Не си губете времето и парите.

Публикувано на: 18 Фев 2012 20:13
от Instruktor59@yahoo.com
Публикувано на: 18 Фев 2012 21:13
от mafiota
това е т.нар. турбонатор. Може да си го направиш и сам, казват че има ефект, но освен него говорят и за някаква система от магнити, която наистина давала икономия.
Публикувано на: 26 Фев 2012 01:13
от Vokil
Само ще вметна че си надувам рибарската лодка като закачам един маркуч към турбото на колата ми,форсирам и лодката се надува за по-малко от 5 секунди ! Ако с този турболайнатор успеете за 10 значи ще върши голяма работа

)))
Публикувано на: 26 Фев 2012 08:15
от mafiota
Vokil написа:Само ще вметна че си надувам рибарската лодка като закачам един маркуч към турбото на колата ми,форсирам и лодката се надува за по-малко от 5 секунди ! Ако с този турболайнатор успеете за 10 значи ще върши голяма работа

)))
може, но допълнително на кутията на филтъра трябва да се монтира вентилаторче от компютърно захранване, и всичко да се оплътни много добре с червен силикон

а сега сериозно, това нещо прави някакво завихряне на въздуха, и от там се подобрява смесообразуването, поне така го обесняват. Но казват че се комбинира с някаква система от магнити, които се нареждат по тъбопроводите за подаване на гориво, и от там в комбинация с турбонатора се получава икономия.
Публикувано на: 26 Фев 2012 08:29
от nkuckov
Колеги, не си струва да го коментираме даже. Безпредметно е.
Публикувано на: 02 Мар 2012 01:00
от Instruktor59@yahoo.com
Много е възможно поставянето на незадвижвано вентилаторче на пътя на въздуха в двигателя, въпреки повишеното съпротивление, което то създава, за да се върти, да има и положителен ефект при някакъв диапазон на скорост на въздуха, сечение на въздуховода и пр.
Нашият въпрос е, че в любителски условия няма как да направим достатъчно точни измервания и да сравним... По тази причина и поради относително малката цена, търговците успяват да продават. Те всъщност ни продават нашите желания.
Много производители на най-различни подобрения по колите отиват примерно до Аутобилд с предложение да ги рекламира. Почти 99% скромно замълчават и не се появяват повече при отговор от редакцията: "Да, добре, платете си един тест при нас, по наша методика и после ще видим..."
Публикувано на: 02 Мар 2012 02:36
от Me4oKyX
Всъщност сметката не е чак толкова трудна, че този вентилатор може да пречи в дадени моменти, даже при по-голям двигател/по-мощен - постоянно да стои като преграда на въздуха.... Сметките не са толкова сложни, поне на мен не са ми, защото бащата е експерт по ОВК инсталации - проектиране и изпълнение .... Та при някои случаи и по-слаби двигатели наистина ще има полза от това, но НЕ в пълен диапазон на обороти... Тааа, реално може да се направи електрическа турбина - то вече има такива направени, просто изисква доооооста ток ... По-логично е да се направи ел турбина, но изчислена за мотора, която да помага на турбото на колата, но при развъртане на газовото турбо, елекричката се байпасва и спира ... като битурбото, но просто това ще е частен случай и ще е по-евтинко biggrin.gif Но пак си трябва доста правилни сметки, че иначе може и да е обратен ефекта.