Страница 1 от 1
Подгряване на антифриза на 220В
Публикувано на: 14 Фев 2012 16:55
от muf
Вижте братята руснаци какви варианти имат!
Вкарваш в гаража, бучкаш в контакт с таймер и сутринта колата топла...
А предлагат и едни ел отоплители на чистачките, дето търся такива от край време.
И другите им продукти са интересни.
Дали имат представител тук
http://www.nterm.ru/production/avtopodogrevat/dvigat/
Публикувано на: 14 Фев 2012 17:16
от LEXUS
На баща ми буса HIace, който е правен за Норвегия, има такъв кабел за подгряване,който се включва в контакта.Но какво подгрява не знам, баща ми мисли,че маслото.Така или иначе той не го ползва. Бусът е 1987 година производство. Доста добра екстра.
Публикувано на: 14 Фев 2012 23:36
от iceman1234
Трябва да е за водата, да я загрява и върти, така хем стопля мотора, хем и купето, малко от малко.
Публикувано на: 14 Фев 2012 23:39
от zi_zi_top
По-логично е да подгрява картера, а не антифриза. Като е топло маслото ДВГ стартира по-лесно и се маже по-ефективно, а и по-бързо загрява.
Публикувано на: 14 Фев 2012 23:59
от PESHO OT MARS
Подгрява се винаги антифриза а не маслото. То си се загрява от топлия блок на мотора. Всички дизел агрегати (или да кажем болшинството) имат такова нещо защото там не могат да си позволят неуспешен старт заради вдървено масло или студен мотор (нагревателя им работи и лятото дори).
Публикувано на: 15 Фев 2012 09:24
от slowtraveler
На времето на голфа ми имаше вграден реотан...
Нагряваше блока и маслото (забит отзад в блока на мястото на една от големите тапи (явно още при конструирането на двигателя е предвидено мястото, защото мястото като че ли точно за такова нещо бе правено)...
Съмнява ме конкретно тези руснаци да имат представителство тук...
Иначе наистина имат интересно решение - особено онова, при което нагревателя го бучваш в маслото през мястото за щеката за масло
