Страница 1 от 4

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Публикувано на: 12 Фев 2012 18:50
от misho09
Колеги, днес докато карах по АМ Люлин с около 150км/ч. натиснах спирачки за да намаля на влизане в тунела и на таблото светнаха Check Engine+TRC+VSC в комплект, след което колата влезе в авариен режим и едвам стигаше до 2000 оборота. След това спрях, изгасих двигателя, изчаках малко и пак запалих. Резултата беше съшия като лампите на Check Engine+TRC+VSC си светят, но вече си върви нормално. Какви според вас са възможните причини? Предварително благодаря.

Публикувано на: 12 Фев 2012 19:12
от павел павлов
Има тема в която сме го разискавали подробно! Потърси!При мен проблема бе замърсен ЕГР!Всичко което си изброил светна ,само дето не влязох в сервизен режим!

Публикувано на: 12 Фев 2012 20:32
от jim_beam
аз предполагам обледяване на абс сензор на някое колело,вкарай я в гараж да се разтопи леда и провери кабелчетата към тях.ако отидеш в тойота тестера им ще покаже точно грешката! wink.gif

Публикувано на: 13 Фев 2012 19:15
от diesel_power
Да не би да си изключил от скорост ?
Възможно е турбуната да не е успяла да разтовари и да е отчела свръх налягане,тогава гарантирано влиза в авариен режим.

Публикувано на: 13 Фев 2012 19:40
от misho09
Откарах я в ТМ където са я тествали и се оказа, че колегата diesel_power е прав. Оказа се че турбината не е успяла да разтовари, което за такъв клас кола ми е малко странно. Странно ми е също защо светнаха TRC и VSC, но това ще ми остане за домашно да разсъждавам biggrin.gif . Благодаря за бързите отговори на всички.

Публикувано на: 13 Фев 2012 20:02
от Vesko
misho09 написа:Откарах я в ТМ където са я тествали и се оказа, че колегата diesel_power е прав. Оказа се че турбината не е успяла да разтовари, което за такъв клас кола ми е малко странно. Странно ми е също защо светнаха TRC и VSC, но това ще ми остане за домашно да разсъждавам biggrin.gif . Благодаря за бързите отговори на всички.
Чак сега се сетих че веднъж се прибирах с пътна помощ.... точно същата ситуация: карах с около 200+ на варненската магистрала и като свърши изключих круиза и три жълти лампички. Че беше и около 23 ч. mad.gif И на другият ден в ТМА проблемът беше свързан с турбината. Явно поне по веднъж се случва на авенсисите biggrin.gif

Публикувано на: 13 Фев 2012 20:38
от slowtraveler
Въпрос от чисто техническо естество (без никакво желание да се заяждам)....
При дизела няма дросел.. Тогава кое може да накара турбината да даде свръхналягане, което да се отчете от компа????

Публикувано на: 13 Фев 2012 20:54
от Vesko
От тази част ня автомобилите не знам много, но в текста на грешката имаше налягане и търбина. Не помня точната грешка, че беше 2006-та

Може търбината да е "забравила" да намали налягането което подава към цилиндрите wink.gif

Публикувано на: 13 Фев 2012 21:15
от jim_beam
slowtraveler написа:...
При дизела няма дросел.. Тогава кое може да накара турбината да даде свръхналягане, което да се отчете от компа????

мисля,че се лъжеш!аз не само имам дроселова клапа,ами в сервиза и монтираха подгряване.
а турбината си има вентил за разтоварване точно за такива случаи.явно не е сработил достатъчно бързо.

все пак колегата diesel_power е много навътре в нещата при тойотите,както неведнъж го е доказвал!моят темпомат още действа без грешка! :thumbsup:

Публикувано на: 13 Фев 2012 21:39
от misho09
Ами при мен компа е отчел налягането, някъде около 230 бар. ако не се лъжа ми казаха. Иначе аз не съм карал на темпомат а при около 150 натиснах спирачките в което не виждам нищо лошо.

Публикувано на: 13 Фев 2012 22:40
от Vesko
izkluchvaneto na tempomata i matiskaneto na spirachkata ima edin i sashti efekt...

Публикувано на: 13 Фев 2012 23:04
от павел павлов
И при мен компютърната диагностика отчете"грешка в управлението на турбината".Причината се оказа замърсен ЕГР.След почистването му и смяна на софтуера всичко заспа!

Публикувано на: 13 Фев 2012 23:16
от Raya
Vesko написа:карах с около 200+ на варненската магистрала
Чудя се: дали са ти изпадали зъбите или си прелитал варненските дупки laugh.gif

Публикувано на: 13 Фев 2012 23:17
от Vesko
Raya написа:
Vesko написа:карах с около 200+ на варненската магистрала
Чудя се: дали са ти изпадали зъбите или си прелитал варненските дупки laugh.gif
Прелитам ги biggrin.gif

Публикувано на: 14 Фев 2012 08:41
от ALTEZZA
misho09 написа:Странно ми е също защо светнаха TRC и VSC, но това ще ми остане за домашно да разсъждавам biggrin.gif . Благодаря за бързите отговори на всички.
tova e normalno. TRC i VSC rabotiat chrez polzvaneto na spirachkite(polzva ABS-a) i dvigatelia(namaliavane na oborotite, izkluchvane na cilindri). ako endo ot dvete ne rabotiat kat horata(ABS ili dvigatelia), TRC i VSC sashto niama da rabotiat. kogato ima CEL(check engine light), VSC komputara reshava che dvigatelia veroiatno ne raboti v optimalen rejim(nezavisimo ot prichinata za CEL) i izkluchva sistemata, lampite za VSC i TRC svetvat che da te ovedomi che do kat ima CEL ne mojesh da razchitash na tiah...