Страница 1 от 1

Тойота Авенсис копче за подгряване

Публикувано на: 12 Фев 2012 12:58
от Dzataro
Здравейте колеги !

Може ли да ми кажете какво е дейстивето на това копче на таблото, защото когато го включа на виждам разлика в работата на колата. Какво трябва да се случи при включване ?
Става дума за Тойота Авенсис D4-D 2003година.
Благодаря предварително!

Публикувано на: 12 Фев 2012 13:08
от mafiota
колега има писано по темата.
В голяма част от случайте при температура под -5 гр. при запален двигател и натискане на това копче, и включване на климатика + вентилатора би трябвало климатика да започне да работи с обратен цикъл, т.е. вътре веднага да започне да ти духа топло от духалките на парното. Това е с най-общи думи.
Другият вариант е ако имаш вискозен подгревател.

http://forum.setcombg.com/index.php/top ... #msg331726
http://forum.setcombg.com/index.php/top ... #msg331851

Публикувано на: 12 Фев 2012 18:01
от Kiki
Както ти писа колегата, това копче е само и единствено за бързо затопляне на купето.
Няма да усетиш нищо друго, освен покачване на разхода с около 0,5л на 100км. и бързо затопляне на купето.
Използвам тази екстра редовно и мога да ти кажа, че си заслужава.
При -20С заночва да дужа топло за около 2-3 минути.
При закупуване на нова кола с нея, струва около 1000лв повече.
Трябва да си щастлив, че я имаш. smile.gif
Когато караш на много къси разстояния-примерно 1-2-3 км, не я включвай. Така пише в книжката!
Ако видиш, че от двигателният отсек излиза бял дим, докато системата е включена, също не се притеснявай и това било нормално.
Когато двигателят загрее до работна температура, изключи копчето. :thumbsup:

Публикувано на: 13 Фев 2012 00:38
от p7777777
има едно копче,по средата на арм.табло,средното е .между аварийните /триъгълника/ и копчето за отпление на задното стъкло.
намерих го в електрическите схеми ,като нагревател за подгряване на чистачките.прилича на копче за предно подгряващо се стъкло.
Но моето предно стъкло няма жички вградвни в него.
може би е сменявано предното стъкло,с такова без подгревател/без жици/
някой знае ли точно какво е

Публикувано на: 13 Фев 2012 04:06
от Vesko
Щом имаш копче и трябвало и жички да имаш smile.gif Освен ако предното ти стъкло не е сменяно и то с неоригинално. И рептаните са само в областта където са паркирани чистачките.

Публикувано на: 13 Фев 2012 10:53
от Dzataro
Благодаря за съдействието ! Наистина се оказва хубава екстра и то в тези студове.

Публикувано на: 13 Фев 2012 12:15
от p7777777
ВЕБАСТО печката не е лукс само за купето.
Най -важно е за мотора. Комънрейл дизелите не продусират топлина достатъчна за да работи мотора в оптимална температура.
Затова при температури под 8 С, не е добре да се кара мотора,ако печката не работи/дефектирала/.
другия вариант при дефектна печка, мотора да се подгрява на място.докато не качи температурата.

Публикувано на: 13 Фев 2012 14:11
от iovkito
Много ли време ти отне , за да измислиш тази простотия ?

Публикувано на: 13 Фев 2012 16:31
от Rudy
p7777777 написа:ВЕБАСТО печката не е лукс само за купето.
Най -важно е за мотора. Комънрейл дизелите не продусират топлина достатъчна за да работи мотора в оптимална температура.
Затова при температури под 8 С, не е добре да се кара мотора,ако печката не работи/дефектирала/.
другия вариант при дефектна печка, мотора да се подгрява на място.докато не качи температурата.
Значи добре, че имам power heater. Иначе всяка есен трябва да прибирам колата в гаража и да я вадя напролет? То верно е дизел, ама не е кабриолет. wacko.gif

Публикувано на: 15 Фев 2012 10:20
от Dzataro
Наистина с този нагревател за 2-3 мин в купето започва да духа топло , но ми направи впечатление, че за 5-6км колата загря което ме навежда на мисълта, че този нагревател е и за двигателя.(без него много бавно загрява )

Публикувано на: 15 Фев 2012 11:08
от slowtraveler
Може ефекта да е заради по-голямото натоварване на двигателя от допълнителния товар....
Забелязал съм същия ефект когато пусна климатика - двигателя загрява по-бързо, въпреки, че климатика няма нищо общо със загряването на двигателя...