Страница 1 от 2
Буксуване на колата
Публикувано на: 11 Фев 2012 17:57
от Dragica
Здравейте, да ви попитам сега в тези зимни снежни условия как се справяте с буксуването в снега?
Днес затънахме в една пряспа и отделно при паркиране боксувахме и съответно давах доста газ за да излезем. И в резултат на това отпред от решетката на Тойотата ( Корола Е 12) излезе малко дим и замириса яко ( предполагам на феродо). Та...в тази връзка при такова натоварване на съединителя вреди ли се много на колата ( т. е на съединителя)?
Благодаря ви
Публикувано на: 11 Фев 2012 18:12
от rumenmitev
Колега затънеш ли по добре давай малко газ и ако имаш добри гуми по ще излезеш отколкото с яка газ. Не мисля, че и е станало нещо!
Публикувано на: 11 Фев 2012 18:24
от Dragica
Имам зимни гуми разбира се, но без газ няма как да излезеш в повечето случаи
Публикувано на: 11 Фев 2012 18:46
от shapala
С малко газ и лашкане е цаката, с много газ ти замирисва съединителя и може бързо да замине. Аз мойта така я изкарвам като забуксувам.
Публикувано на: 11 Фев 2012 18:55
от CuMo
Ако с няколко тарикатски разклащания напред назад не стане работата, слизам, отварям багажника на комбито, вадя лопатата и газ.
Ако е лед, с ръба на лопатата стържа, така че да го награпя, изкъртя.
Ако е сняг, изривам достатъчно опред и отзад, за да сваля съпротивлението пред/зад всички колела и готово.
Само веднъж са ме бутали до сега, но бях доста опасно оставил колата на кантар с едното колело във въздуха.
Публикувано на: 11 Фев 2012 19:24
от max-2
Така е, работата става с малко газ. Колега, ако не можеш с малко газ не виждам защо трябва да даваш газ на полусъединител? Потренирай малко и се постарай да разклащаш колата, а това става като усетиш че превъртат гумите - натискаш съед. докато колата се върне максимално и пак така докато увеличиш разклащането до момента в който излизаш от преспата.
Публикувано на: 11 Фев 2012 19:50
от Raya
Мен ме беше срам да споделя, че и аз правя както колегата: с мръсна газ за момент излизам, а после отварям прозорците да се измирише. Щяхте да кажете: жена

При мен добре, че съединителят е нов, надявам се да издържи още годинка

Публикувано на: 11 Фев 2012 20:29
от Petar
С малко газ като сменям бързо задна първа предавка целта е дасе разклати колата но пак зависи колко си закъсал понякога не става номера нужна е и външна човешка помощ
Публикувано на: 11 Фев 2012 20:30
от nowyaris
Raya написа:Мен ме беше срам да споделя, че и аз правя както колегата: с мръсна газ за момент излизам, а после отварям прозорците да се измирише. Щяхте да кажете: жена

При мен добре, че съединителят е нов, надявам се да издържи още годинка

Всички така правим,спокойно.Иначе пишем друго.Варианта с лопатите при мен е неизпълним-кат видя лопата и ми се появява остра форма на херния.Решението ми е друго и е обословено от някои специфики на занаята-пет чифта чорапи и мангалите ми я носят на средата на улицата.
Публикувано на: 11 Фев 2012 22:58
от slowtraveler
Презорил си сигурно съединител, но може да е замирисала и гума...
Излиза се с малко газ (може и на 2-ра предавка тръгване)...
Лашкането се прави с усет и с минимална газ.
Другото - да се внимава къде се спира, и да са пази инерцията...
По-добре да спреш 5м предварително, но на по-разчистено място, за да можеш да тръгнеш по-лесно.
Публикувано на: 12 Фев 2012 07:17
от nowyaris
[quote="slowtraveler"]Презорил си сигурно съединител, но може да е замирисала и гума...
Излиза се с малко газ.
Лашкането се прави с усет и с минимална газ.
Туй малко на еротичен сайт взе да ми прилича.Особенно ако някои словосъчетания се извадят от контекста..... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 12 Фев 2012 09:28
от t k d4d
защо на корола д4д 2002г. няма esp?
Публикувано на: 12 Фев 2012 11:05
от zi_zi_top
t k d4d написа:защо на корола д4д 2002г. няма esp?
При най-високото ниво на оборудване има.
Публикувано на: 12 Фев 2012 11:07
от kiril_kirilow
Petar написа:С малко газ като сменям бързо задна първа предавка целта е дасе разклати колата но пак зависи колко си закъсал понякога не става номера нужна е и външна човешка помощ
Това е зимната мантра+хубави гуми.
Едната кола която карам е със ASR+зимни гуми на 3 г.( Около 20 000 км.)Във това време се задейства постоянно ASR ( имам чувството,че лампата му ще изгори biggrin.gif ) Усеща се как буксува.Марка - Continental UltraGrip
Другата е без ASR( система против буксуване )+зимни гуми на 2 г ( Около 3-4 000 км ) със нея минавам от там където със другата виждам проблем.Марка - Lassa Silikon
П.П
http://www.youtube.com/watch?v=PtvfgiFj ... re=related
Тук е показана разликата със тръгване на тласъци и с по малко газ,и какво се получава когато настъпим "мощно"
Публикувано на: 12 Фев 2012 23:50
от Nachev
Аз за сега проблем не съм имал. В краен случай включвам блокажа на централния диф ама внимавам къде да газя.
