Страница 4 от 4

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 05 Яну 2019 14:43
от sashkoitmania
Ами компресия не съм мерил. Колата работи много равномерно. Мисля, че, ако няма компресия няма да работи така. Нямам диагностика и дюзите да видя. Днес пробвах да сменя двата клапана на гнп-то и вакум клапанчето за турбото. Ефект никакъв.
Гледам, че масово пишат да се изчисти цедката в резервоара. Това не съм правил. Има ли инструкция някъде как става?
Относно паленето на студено... Днес замерих свещите и има една изгоряла. Релето работи. Развих свеща и се скъса... Та ще има отваряне някога. Все пак се съмнявам с 1 изгоряла свещ на 0 градуса да не иска да запали...

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 05 Яну 2019 17:35
от baba_metca
Ако сте ги замерил само, има вероятност и други да не работят правилно. Най-добре е да се извадят и да се проверят дали загряват и колко бързо. При мен майсторите това ми го показаха реално. Премериха ги и уж всичко нормално, пуснаха ги да загреят и само една загря бързо и качествено, другите 3 си загряха чувствително по-бавно.

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 05 Яну 2019 17:47
от jim_beam
Помага също да поизчакаш след като изгасне лампичката за подгрева преди да запалиш, 15-20 сек. Като че ли само ориг. свещи са оптимални, аз сожих Беру и не съм доволен. Да не говорим, че и контактната повърхност е много по-малка. Само оригинални ще взимам вече, човек се учи от грешките си. happy.gif
А иначе може да си уцелил калпаво гориво в тия студове.

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 05 Яну 2019 21:48
от sashkoitmania
Мерси за съветите, но май нещата отиват към проверка на дюзите и компресия...

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 05 Яну 2019 22:07
от veso_hds
sashkoitmania написа: 05 Яну 2019 21:48.... май нещата отиват към проверка на дюзите и компресия...
На прав път си.Относно резервоара-трябва да се свали целия и да се почисти.Това става отдолу,след сваляне на кардана.

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 12 Сеп 2021 12:00
от nachev07
Аз също съм собственик на авенсис. Преди седмица започна да ми пали трудно. Почистих датчик на ниското налягане и стана още по лошо. При завъртане на ключа, върти 10-15 секунди на празен ход и след това пали. Запали ли веднъж няма никакви проблеми, нито с обороти , нито с разход на гориво с нищо. Само този проблем с паленето. Помогнете ако можете

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 12 Сеп 2021 16:02
от memorex
А стартера в какво състояние е?Сменян ли е или рециклиран някога?

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 12 Сеп 2021 18:36
от nachev07
Не, никога

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 12 Сеп 2021 19:24
от memorex
Ами имайте го това предвид.Минат ли 200-250 хил. и идва време за рециклиране.Сигурно четките са износени на люспа.

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 12 Сеп 2021 20:20
от nachev07
Благодаря

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 04 Окт 2021 18:23
от nachev07
Притежавам авенсис 2005 д4д дизел 116 . Имам проблем с паленето. Посъветваха ме да си проверя стартера. Наистина имаше там проблем. Отремонтираха го,смениха втулки и четки. Но пак пали когато си иска и винаги със зъкснение. Запали ли ,няма проблем нито с обороти,нито с разход. Моля помагайте

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 04 Окт 2021 19:53
от TATI
А въздуха в системата как е?

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 27 Ное 2021 23:23
от ttzekov
здравейте , имам същия проблем с паленето при Т25 2,2 150 кс , който се задълбочава с понижаването на температурата , мотора пали и гасне , докато успея някак да го излъжа , от всичко прочетено във форума най вероятно се касае за SCV клапан , няколко пъти са ми правили инициализация и мотора променя звука , пали безпроблемно , но това продължава максимално седмица , и след това пак по старому . четох във форума за трик с кламер , окъсяване на OBD буксата на определени крачета , дали е сериозно това и ако да , може ли по подробна информация

Тойота Авенсис дизел пали трудно

Публикувано на: 28 Ное 2021 09:23
от slowtraveler
ttzekov написа: 27 Ное 2021 23:23 четох във форума за трик с кламер
Когато имаш такъв тип проблем е нужна по-професионална диагностика (която да ти спести безсмислена подмяна на части) и евентуално - ремонт/подмяна на части...
Например износен SCV не се оправя с преинициализация, а чрез подмяна... И т.н. и т.н.