Страница 1 от 4
Виждал ли си Тойота да не запали?Колко бензин в дизела?
Публикувано на: 04 Фев 2012 12:34
от Toyo_driver
Такааа, първо да споделя малко опит със студовете... след като не бях палил колата 2-3 дена една сутрин при -16 скъсах акумулатора(92Ah) от подгряване и въртене на почивки в продължение на около 20-30 мин. и не успях да запаля тойотката. Преди големите студове сипах Еко Дизел Плюс и двойно количество Кастрол ТДА ама явно и те са замръзнали

Междувременно установих че fuel heater-a на горивния филтър хич няма heat и е студен(май е изгорял). Вечерта се прибирам и преди да сваля акумулатора да го заредя пробвах да запаля при -10 - проблем йок запали от четвърт.

Бях забравил че на предишната кола сипвах бензин да не замръзва зимата, но викам тойотата няма проблем трябва да запали, ама не би...и така реших да разбуня духовете във форума и да питам СЛАГАТЕ ЛИ БЕНЗИН В ДИЗЕЛА И КОЛКО?
Натъкнах се на няколко експеримента с дизелови горива в други форуми
http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... post551462
http://www.peugeotclub.info/forum/viewt ... 68&start=0
http://www.offroad-bulgaria.com/showthr ... post551462
и един цитат за Мицубиши 1.9 DID
"Цитат Мнение на denislav Преглед на публикациите
Чел съм същото в ръководството за експлоатация на Space Star 1,9 DID
Ей го на."
П.С. Знам, че ще се изкушите ама темата не е "Бензин vs. Дизел" laugh.gif
Публикувано на: 04 Фев 2012 13:57
от Vokil
Познавам един стар камьонджия дето слага по 6л. бензин на 70л. нафта .А 10/1 нещеше да го прави каза че това е пропозцията 70/6 .

Публикувано на: 04 Фев 2012 14:39
от mafiota
даже и един литър спирт е добре да се налее (за всеки случай ако има вода в бензина)
Публикувано на: 04 Фев 2012 15:08
от zi_zi_top
+ лъжичка сол и 1 л. доматен сок ... laugh.gif
В моя менюъл пък пише да не се слага бензин в дизела и да се използва качествено ДГ с цетаново число 48+.
Зимата зареждам само МаксМоушън на ОМВ (преди Алпин дизел), а тази година Екто дизел на Лукойл и на -18С не съм имал проблем (да чукам на дърво).
П.С. Допускам, че е неправилно да се прави т. нар. неколкократно подгряване на свещите, защото така ЕКУ-то няколко пъти се рестартира в този студ и може да се объркат нещата.
Подгревателните свещи продължават да работят около минута при такъв студ дори и след като ДВГ вече работи, така че не виждам смисъл от това "щракане" на контактния ключ.
Публикувано на: 04 Фев 2012 16:58
от didak
zi_zi_top написа:+ лъжичка сол и 1 л. доматен сок ... laugh.gif
..., а тази година Екто дизел на Лукойл и на -18С не съм имал проблем (да чукам на дърво).
А ако нямаше този късмет, дали нямаше да сготвиш и ти нещо.
За 4 години тази зима Хайлукса за първи път има проблем с гориво+ниски температури.
За радост продължава да пали и да върви, макар и с индикация за замърсен филтър.
Купих Лики Моли, но вторият път когато реших да го налея беше на желе, така че и това не е спасение.
Публикувано на: 04 Фев 2012 19:59
от mafiota
Ако има вода в бензина, само спирта го лекува

, или друг "боракс" biggrin.gif
Публикувано на: 06 Фев 2012 00:54
от kaloyanko
Колеги, аз ползвам обикновен дизел плюс една добавка на Bardahl.Не слагам MaxMotion понеже не знам дали наистина е с нещо по-различен от обикновения.В 5 от бенизиностанциите може да е, а в други да не е.Ме4о беше писал по темата веднъж.Пък в случай, че наистина има добавки вътре и аз като сложа - да не стане бъркоч.На Пампорово запали при -22, от втория опит.
Публикувано на: 06 Фев 2012 21:29
от jim_beam
колеги,как го слагате този обикновен дизел,аз лятото като налях от омв нормалния колата буквално се спъна.а зимата си представям какво ще е.и в сърбия и словения съм наливал нормален,по-кофти става,не върви,вдига разхода.пловдивчани ги предупредих за омв-то на изхода за софия(бул.дунав,в.априлов)!ама явно не са единствените.

Публикувано на: 06 Фев 2012 23:12
от kaloyanko
Jim, кажи какво и откъде да го слагам.Доколкото са ми верни впечатленията, живееш в Австрия.Там сигурно каквото и да сложиш, няма да имаш проблем.Тук е БГ.Сигурно си виждал темата дето Мечо писа относно ОМВтата и Алпина.Бих платил за по-скъпото, но не знам какво взимам.За Шел - достатъчно се е изписало.Лично пред мен видях как една цистерна на ЕКО пълнеше дизел на единия Ромпетрол във Варна.Питах момчетата и казаха, че ония от там зареждали.Говоря ти - напълниха цялата цистерна, не знам колко тона е.Не знам дали им е практика или нещо инцидентно.И затова минах на тоя вариант - обикновен дизел от Лукойл или ОМВ и добавката на Bardahl.Разхода ми преди да почнат големите студове - градско - около 6,7.извън - около 4,3.Нямам тежък крак,дори напротив.
Публикувано на: 07 Фев 2012 21:19
от Toyo_driver
Вече съм с 10% бензин и нормалното количество тда, не се усеща някаква промяна в работата на двигателя или пък детонации...ще видим как ще пали при големите студове дето ги чакаме
kaloyanko, коя добавка на бардал ползваш, че те са няколко
П.С.Май не само аз имам проблеми с паленето и "качествената" нафта
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19772
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19728
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19770
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19755
Публикувано на: 07 Фев 2012 21:34
от nowyaris
Ако си сложил бензин,добавка абсолютно никаква не ти трябва.Ако матора е наред,разбира се.

Публикувано на: 07 Фев 2012 21:50
от Toyo_driver
nowyaris написа:А аз преди малко заредих Асеновградски Мавруд от Кауфланд.Утре няма начин да не запаля.
Ти кажи Асеновградския мавруд с какво смесваш и ние да споделим челен опит laugh.gif
Публикувано на: 07 Фев 2012 22:27
от Japanese_fever
mafiota написа:даже и един литър спирт е добре да се налее (за всеки случай ако има вода в бензина)
То така или иначе си има спирт в бензина.
Публикувано на: 08 Фев 2012 01:57
от kaloyanko
Toyo_driver, това е добавката, която сипвам от няколко месеца:
http://www.prospeed.bg/bg/product/5192
Публикувано на: 08 Фев 2012 07:55
от nowyaris
Toyo_driver написа:nowyaris написа:А аз преди малко заредих Асеновградски Мавруд от Кауфланд.Утре няма начин да не запаля.
Ти кажи Асеновградския мавруд с какво смесваш и ние да споделим челен опит laugh.gif
Със свински гърди на фурна(скарата е зарината от снега нейде на терасата).Както и предположих тази сутрин си запалих цигарата без проблем biggrin.gif .Иначе по темата-в бусовете зимата колкото пъти не съм налял бензин 1:10,толкова пъти кахъри и сутрин и през деня.Лятото с двутактово масълце 1:50.Преди Пежо 306 1,9 TD (те тва бе ракета) газ за горене,за газени лампи на 60 литра нафта-1 литър газ.Годините бяха други и пълнехме резервоарите да капачките(пак от ТИР-овете).Сега на тези нови комън-рейли не знам как им се отразяват подобни химии.Имам само един приятел с Алмера Тино 2,2 DI и по мой съвет си слага Бардал 6 в 1 дизел - няма никакви грижи.Тва е.
