Страница 1 от 1

Тойота Ярис 1.4 D4D 2008г. неиска да запали

Публикувано на: 01 Фев 2012 17:01
от skirilova
Здравейте!Вследствие на много ниските температури,колата ми неиска да запали.Вкарах я в гараж,включих и печка,но отново неиска да запали,ако можете да ми дадете съвет от какво може да е.Благодаря!

Публикувано на: 01 Фев 2012 17:19
от whitefang
Ако стартера върти. Замръзнала нафта, Запушен горивен филтър, запушени горивопроводи, строшена горивна помпа. ohmy.gif
Провери горивния филтър като заначало.

Публикувано на: 01 Фев 2012 17:21
от LEXUS
Свали нафтовия филтър да видиш дали не е лед.

Публикувано на: 01 Фев 2012 17:23
от whitefang
LEXUS написа:Свали нафтовия филтър да видиш дали не е лед.
ю
Или парафинова тапа

Публикувано на: 01 Фев 2012 17:25
от LEXUS
скирилова, да не би непаленето ти да е свързано с този ремонт,който си правила:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19436

Публикувано на: 01 Фев 2012 18:49
от мехаННика
А подгревни свещи някой да ти провери?

Публикувано на: 09 Фев 2012 16:21
от Владос
И аз сьм на мнение -пьрво подгрева.

друг проблем

Публикувано на: 15 Фев 2012 22:48
от skirilova
Колата ми запали.Смениха и клапан на помпата,но сега имам друг проблем.Дюзите ми са за смяна,някой може ли да ми каже дали могат да се почистват.Благодаря

Публикувано на: 15 Фев 2012 23:00
от LEXUS
скирилова, нещо около помпата има игра при толкова ремонти. За дюзите- може да се почистват с добавка за нафта и с ултра-звук.Много ти е нова колата за такива генерални смени.А и цените никак няма да те мотивират.

Публикувано на: 15 Фев 2012 23:18
от Me4oKyX
Май нещо те правят на канарче..... Колата да не е на 200 000км че ще потроши клапана !? От къде зареждаш!?

Публикувано на: 16 Фев 2012 22:33
от skirilova
Kolata mi e na 110000 km probvah s dobavka,4istiha mi diuzite s ultrazvuk i ni6to.Kolata e mnogo zle.Otnosno cenite izob6to ne me motivirat,no nali trqbva da q napravq.Zarejdala sum ot Shell,OMV i Lukoil.Neznam ve4e kade da q zakaram,qvno ne popadam na maistori

Публикувано на: 16 Фев 2012 23:00
от Me4oKyX
Еми моята е на 160 000км и дюзите са ми като нови.... Нито една няма над 1, повечето случаи са винаги 0,2-0,6 отклонение в най-лош случай.... Значи явно просто си сипвал доста скапано гориво и толкоз и са чистили дюзите .... Ако ти се разхожда, може да я погледнем, но надали ще са за смяна .... Дюзи които бяха на 3,7-4,6 отклонение ги върнахме на 0,4-0,8 и Тойота го мериха и си взеха колата обратно си изкупиха от нас.... А Версото определено беше по-зле, защото палеше като Икарус и пушеше малко повече laugh.gif

Публикувано на: 20 Фев 2012 11:40
от ChrisCage
Наистина, може би горивото има влияние за проблема ти, и то - не малко .. mellow.gif Цените в момента са ужасни, но най-добре сипвай V-Power, особено зимата .. Препоръчаха ми го и в TMA и засега да чукна на дърво върши чудесна работа, дори при най-ниските температури бешв на вън и палеше от раз .. Може и да има и по-добри горива, колегите може да имат различно мнение, казвам ти лично мое мненние wink.gif А и наистина колата е нова, не бързай със смяната, може нещо да те мотаят, за да ти вземат парите wink.gif Успех и дано вс да бъде наред с колата ти !! :thumbsup:

Публикувано на: 20 Фев 2012 22:18
от Nixter
Много смело се изказваш за този V-power. Миналия месец на съседа му замръзна същата тая нафта и то това се случва в Поморие, където студовете не са толкова страшни. Колата му е няколко годишно БМВ. Много псува Шел горкия.

Публикувано на: 22 Фев 2012 15:34
от Me4oKyX
SHELL България видиш ли - бягай като дявол от тамян! Там не продават горива, а бълвочи, но все пак бензиностанциите им не са празни wacko.gif Ходи разбери...

А колега, какво стана с Яриса сега не става ясно - нови дюзи ли ще взимаш!?