Страница 1 от 1

подгревател за мотор/купе на 220в с кабел

Публикувано на: 01 Фев 2012 03:23
от p7777777
В северните страни се монтират подгреватели на моторана 220 волта,с кабел до контакта.монтира се и купе духалка-нагревател.
обикновено фирмата е ДЕФАЙ.старите дели приличаха на бързоварче,ония в чашите.
те се монтираха на избита тапа от водната риза на мотора.
новите модели са посполучливи,пасват на повече марки коли.приличат на алуминиева плоскост,10х 5 х 1 см, с кабел.
те се залепват външно отдолу на картера и загряват маслото в него.някой са с прикрепващи скоби плюс лепилото за дъното на картера.
в купето до краката на пасажера се монтира контакт с печка/духалка
отпред на рещетката на радиатора се монтира куплунг/кабел за 220 болта.
много фирми и сгради имат колонки с контакти на паркингите си,и пред блокожете има контакти.срещу месецен абонамент получаваш парко място с контакт.
чудил съм се защо тези контакт групи пред блоковете работят на интервал 5мин,с реле за време.
имам въпрос-
знаели някой каде в БЪЛГАРИЯ / на БАЛКАНА може да се купи отоплител за кола.желателно-дефай

Публикувано на: 01 Фев 2012 09:18
от baba_metca
Ако не се лъжа, едното от нещата, за които говориш е това на снимките по-долу. Което означава, че ще се продава от Тойота или други вносители. За целта може да провериш при темите за резервни части, сайтове за търговия като ebay или директно да потърсиш сайт на производител и той да ти предложи дистрибутор.

Иначе както виждаш това устройство от снимките го дават да се инсталира за 30мин, което значи, че дори и в Тойота да го инсталираш, няма да ти излезе скъпо.

Като гледам подобно нещо продават в Русия за около 300-350лв без доставка (да си имаш представа за цената).

Публикувано на: 01 Фев 2012 12:24
от p7777777
да.това е стария модел,от 50/60 години,тогава имасхе място в водната риъа ъа един такъв бързовар.продават се още тези,но имат лош проблем .че от топлината до 1 зима и протича гуменото уплатнение,и има постоянен теч на антифриз.
новите модели,отдолу на картера са по успешни.но в скандинавиата са по 600/700 лв ,без труда.тези ,старите,,бързовари,, са по 500 лв
монтажното време не е 30 мин .а 2 часа.кабели много.вкарва се и в купето.
само да източиш,напълниш и обезвъздошиш антифриза е повече от 30.мин.
а отделно се купува печка/духалка за 300 лв.но става всяка една по евтина духалка от магазна,олоко 1000вата мощност.

Публикувано на: 02 Фев 2012 08:28
от baba_metca
Принципно, точно за този модел не се вкарва нищо в купето. Това е част от официално упътване на тойота, не съм си го измислял аз и ясно се вижда колко кабели има в комплекта - 2 и един за ел мрежата.

Факт, е че ако няма дупка (която да запушваш с нещо), няма от къде да протече, при каквито и температури. Затова и варианта с плочите изглежда по-надежден.

Публикувано на: 02 Фев 2012 09:13
от slowtraveler
На голфчето ми имах точно такава система....
Абе - вършеше работа.... Консумацията бе около 400W...
Палиш колата без проблем, и двигателя ти е подгрян до около 40С..
Никога не съм имал какъвто и да е проблем със системата. Нямаше нищо в купето - само един водоустойчив контакт отпред (при мен бе в моторния отсек)...
Но неудобството с кабели, включвания и т.н. си го имаше....
Преди удължителя бях сложил един от програмируемите контакти, който да включи подгрева например в 2 часа сутринта...
Пробвал съм и да го оставя цяла нощ да работи - никакъв проблем...
Мощността му е достатъчно малка и няма нужда от температурни ключове и т.н....

Публикувано на: 03 Фев 2012 02:03
от p7777777
ето линка,намерих го, но е от по стария тип
http://www.defa.com/file/340314e27966/G ... tStart.pdf
фирмата е дефа.сом

Публикувано на: 03 Фев 2012 02:13
от p7777777
тоя е с акумулаторен чарджер,купе духалка и най удобното с дистанционно, но цената му е в норвегия над 1000 лв.
http://www.defa.com/en/html/automotive/ ... 1350_1850/
в България ,даже и руските по 300 лв не се намират, а жалко в тия сибирски студове