Страница 1 от 2
Корола версо 2.0D4D въпрос
Публикувано на: 31 Яну 2012 15:27
от borislavborisov
Здравейте,сипвам гориво в петрол,защото ми е безплатно само от там и сега в тези студове всеки божи ден сутрин ми прави проблеми,пали и след време гасне,но днес направо беше нещо невиждано от 6:40 чак до 12 часа чаках да се стопли малко времето за да отида на работа.Взех си някаква добавка против замръзване и ще видим утре какво ще стане.
Въпросът ми е има ли някакъв друг филтър освен горивния по пътя му?
Публикувано на: 31 Яну 2012 15:39
от LEXUS
Лоша е нафтата на Петрол. Хубава е на ОМВ, и особено скъпата. Ама щом ти е безплатна, сипи хубава добавка против замръзване на нафтата. Провери си и нафтовия филтър. Че това голям резил да чакаш до обед да запалиш.
Публикувано на: 31 Яну 2012 15:47
от Me4oKyX
ОМВ пък кое им е хубавото !? Всичко е до града брат, не се тормози... Из Пловдив, ОМВ са толкоз трагични, че все едно от Шел да зареждаш... Тук Петрол или Ромпетрол.... И Векта са читави, ама ги няма другаде biggrin.gif Та нищо да не те учудва - нафтите са БОМ БОК - хубава добавка и нямаш грижи

Публикувано на: 31 Яну 2012 18:29
от jim_beam
филтъра директно го сменяй колега,явно е замръзнал и леда е разкъсал филтриращия елемент.т.е. си без филтър!
щом е толкова зле нафтата направо сипвай по малко газ за горене за неутрализиране на водата.може би и двойна доза добавка ще свърши работа.

Публикувано на: 01 Фев 2012 09:30
от borislavborisov
Благодаря за отговорите,вчера сутринта след като сипах двойна доза от добавката против замръзване + 1 шише газ,колата днес отново не пали.Работи 3-4 мин и гасне.Добре,че утре вече се затопля времето,че ми омръзна.
Публикувано на: 01 Фев 2012 11:19
от whitefang
На веднъж замръзнала нафта каквото и да сипваш ефект няма. Най-добре не пипай колата докато не се стопли. После я източи и изхвъли тая нафта - или я дай на някой да си разпалва печката с нея. Тия неща се сипват предварително при положителни температури. Иначе няма как да се смесят. Мисля даже на етикета на добавкатака трябва да си пише. И трябва да предстой известно време- поне 24 часа пак при положителни температури . Както те е посъветвал джим смени горивния филтър задължително.
А колкото до OMV оттам само алпин дизел.Обикновена им е от кранчето на Лукоил и без добавки. 2 служенби Зафири които се зареждат с карти на ОMV замръзнаха,вчера едната , тази сутрин и другата. Дано да няма щети по ГНП.

Публикувано на: 05 Фев 2012 14:50
от vadoiv
Здравейте фенове на TOYOTA

!!! Извинявам се на колегата ,че пиша в неговата тема,но от offroad форума ,знам че не е желателно за щяло и нещяло, да се създава нова тема.... Та...,исках да ви се похваля,че вече от 10-дни и аз се сдобих с въпросната Корола Версо 2.0D4D-90к.с. 2003г. Да ама не....радостта ми бе доста кратка! Преди 4-5 дена смених маслото на двг. ииии...от 2 -дена започна да "вие" турбото още от 1500 оборота

.Незнам дали е от маслото(някакво Reinoll-5W40),но преди това не ми беше направило впечатление турбото така да вие (като линейка самоче по тихичко)

Мислех,че турбото работи от 2000 оборота нагоре,а то... Иначе колата си има тяга,и наистина след 2000+ оборота става самолет! Ами...,очаквам съвети

!
Публикувано на: 05 Фев 2012 17:34
от zi_zi_top
Има голяма вероятност да е от маслото, защото чичо Гугъл нищо не знае за това масло. Или си го написал неправилно или и е някакво СУПЕР МЕНТЕ.
Публикувано на: 05 Фев 2012 18:59
от vadoiv
Благодаря колега,че ми даде насока!Че маслото не е марково...,не е.Но масларя точно с тези доводи ми излезе,че не е много разпространено и затова все още не са го ментосали,но явно не е така.Ако сменя маслото с правилното,турбото дали ще спре да вие,или си е тръгнало...? Сигурно в старото масло е имало някаква добавка,но каква...?
Публикувано на: 05 Фев 2012 19:13
от zi_zi_top
То това е световно неизвестно масло. Сложи си нормално масло от утвърдена марка и да знаеш, че подобни икономии излизат много скъпо.
Дано не си сложил и подобен филтър.
Публикувано на: 05 Фев 2012 19:13
от nowyaris
Най-вероятно са наляли Rawenol 5W40,което само по себе си никак не е лощо,макар да го водят "гедерейско",все пак си е оригинално немско масло.Най-добре да се смени с друга марка 5W30,и да се провери ефекта.Все пак навън е страшно студено и колкото по-тънко маслото,толкова по-добре за турбината.Само предлагам....
Публикувано на: 05 Фев 2012 19:36
от vadoiv
По принцип и 5W40 не е много гъсто масло,все пак е пълна синтетика,но явно е менте.... А филтъра и той не е оригинален,но ми каза че е с параметрите на оригиналния(2-клапана и т.н...).С една дума...да сменявам всичко отново

.
Публикувано на: 05 Фев 2012 20:03
от zi_zi_top
Аз съм със същия ДВГ 1CD-FTV и използвам Fuchs Titan SuperSyn 5W40 и филтър Mann. Много съм доволен, а и още няколко съфорумници го ползват и също са с добри отзиви.

Публикувано на: 05 Фев 2012 21:04
от Toyo_driver
Колеги май става въпрос за немското Rhein Öl /някакво Райн масло/ което не го прави по-известно де...аз поне не съм го чувал
http://www.swdrheinol.com/home-2.php?content_index=176
Публикувано на: 05 Фев 2012 21:09
от vadoiv
Филтър и аз съм решил да сложа Ман,но такова масло.....,едва ли ще намеря в Кюстендил.Мислех да го сменя с Comma,Elf,или Кутенколер пак 5W40 ,но до утре може и да измисля и друга марка..