Страница 1 от 2

Корола версо 2.0D4D въпрос

Публикувано на: 31 Яну 2012 15:27
от borislavborisov
Здравейте,сипвам гориво в петрол,защото ми е безплатно само от там и сега в тези студове всеки божи ден сутрин ми прави проблеми,пали и след време гасне,но днес направо беше нещо невиждано от 6:40 чак до 12 часа чаках да се стопли малко времето за да отида на работа.Взех си някаква добавка против замръзване и ще видим утре какво ще стане.
Въпросът ми е има ли някакъв друг филтър освен горивния по пътя му?

Публикувано на: 31 Яну 2012 15:39
от LEXUS
Лоша е нафтата на Петрол. Хубава е на ОМВ, и особено скъпата. Ама щом ти е безплатна, сипи хубава добавка против замръзване на нафтата. Провери си и нафтовия филтър. Че това голям резил да чакаш до обед да запалиш.

Публикувано на: 31 Яну 2012 15:47
от Me4oKyX
ОМВ пък кое им е хубавото !? Всичко е до града брат, не се тормози... Из Пловдив, ОМВ са толкоз трагични, че все едно от Шел да зареждаш... Тук Петрол или Ромпетрол.... И Векта са читави, ама ги няма другаде biggrin.gif Та нищо да не те учудва - нафтите са БОМ БОК - хубава добавка и нямаш грижи :thumbsup:

Публикувано на: 31 Яну 2012 18:29
от jim_beam
филтъра директно го сменяй колега,явно е замръзнал и леда е разкъсал филтриращия елемент.т.е. си без филтър!
щом е толкова зле нафтата направо сипвай по малко газ за горене за неутрализиране на водата.може би и двойна доза добавка ще свърши работа. mellow.gif

Публикувано на: 01 Фев 2012 09:30
от borislavborisov
Благодаря за отговорите,вчера сутринта след като сипах двойна доза от добавката против замръзване + 1 шише газ,колата днес отново не пали.Работи 3-4 мин и гасне.Добре,че утре вече се затопля времето,че ми омръзна.

Публикувано на: 01 Фев 2012 11:19
от whitefang
На веднъж замръзнала нафта каквото и да сипваш ефект няма. Най-добре не пипай колата докато не се стопли. После я източи и изхвъли тая нафта - или я дай на някой да си разпалва печката с нея. Тия неща се сипват предварително при положителни температури. Иначе няма как да се смесят. Мисля даже на етикета на добавкатака трябва да си пише. И трябва да предстой известно време- поне 24 часа пак при положителни температури . Както те е посъветвал джим смени горивния филтър задължително.
А колкото до OMV оттам само алпин дизел.Обикновена им е от кранчето на Лукоил и без добавки. 2 служенби Зафири които се зареждат с карти на ОMV замръзнаха,вчера едната , тази сутрин и другата. Дано да няма щети по ГНП. ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif

Публикувано на: 05 Фев 2012 14:50
от vadoiv
Здравейте фенове на TOYOTA :thumbsup: !!! Извинявам се на колегата ,че пиша в неговата тема,но от offroad форума ,знам че не е желателно за щяло и нещяло, да се създава нова тема.... Та...,исках да ви се похваля,че вече от 10-дни и аз се сдобих с въпросната Корола Версо 2.0D4D-90к.с. 2003г. Да ама не....радостта ми бе доста кратка! Преди 4-5 дена смених маслото на двг. ииии...от 2 -дена започна да "вие" турбото още от 1500 оборота ohmy.gif .Незнам дали е от маслото(някакво Reinoll-5W40),но преди това не ми беше направило впечатление турбото така да вие (като линейка самоче по тихичко) :help: Мислех,че турбото работи от 2000 оборота нагоре,а то... Иначе колата си има тяга,и наистина след 2000+ оборота става самолет! Ами...,очаквам съвети :thumbsup: !

Публикувано на: 05 Фев 2012 17:34
от zi_zi_top
Има голяма вероятност да е от маслото, защото чичо Гугъл нищо не знае за това масло. Или си го написал неправилно или и е някакво СУПЕР МЕНТЕ.

Публикувано на: 05 Фев 2012 18:59
от vadoiv
Благодаря колега,че ми даде насока!Че маслото не е марково...,не е.Но масларя точно с тези доводи ми излезе,че не е много разпространено и затова все още не са го ментосали,но явно не е така.Ако сменя маслото с правилното,турбото дали ще спре да вие,или си е тръгнало...? Сигурно в старото масло е имало някаква добавка,но каква...?

Публикувано на: 05 Фев 2012 19:13
от zi_zi_top
То това е световно неизвестно масло. Сложи си нормално масло от утвърдена марка и да знаеш, че подобни икономии излизат много скъпо.
Дано не си сложил и подобен филтър.

Публикувано на: 05 Фев 2012 19:13
от nowyaris
Най-вероятно са наляли Rawenol 5W40,което само по себе си никак не е лощо,макар да го водят "гедерейско",все пак си е оригинално немско масло.Най-добре да се смени с друга марка 5W30,и да се провери ефекта.Все пак навън е страшно студено и колкото по-тънко маслото,толкова по-добре за турбината.Само предлагам....

Публикувано на: 05 Фев 2012 19:36
от vadoiv
По принцип и 5W40 не е много гъсто масло,все пак е пълна синтетика,но явно е менте.... А филтъра и той не е оригинален,но ми каза че е с параметрите на оригиналния(2-клапана и т.н...).С една дума...да сменявам всичко отново wacko.gif .

Публикувано на: 05 Фев 2012 20:03
от zi_zi_top
Аз съм със същия ДВГ 1CD-FTV и използвам Fuchs Titan SuperSyn 5W40 и филтър Mann. Много съм доволен, а и още няколко съфорумници го ползват и също са с добри отзиви. :thumbsup:

Публикувано на: 05 Фев 2012 21:04
от Toyo_driver
Колеги май става въпрос за немското Rhein Öl /някакво Райн масло/ което не го прави по-известно де...аз поне не съм го чувал wacko.gif http://www.swdrheinol.com/home-2.php?content_index=176

Публикувано на: 05 Фев 2012 21:09
от vadoiv
Филтър и аз съм решил да сложа Ман,но такова масло.....,едва ли ще намеря в Кюстендил.Мислех да го сменя с Comma,Elf,или Кутенколер пак 5W40 ,но до утре може и да измисля и друга марка..