Страница 1 от 2
avensis 1,d4d,pri podavane na gas trese prednicata,na 5 skor
Публикувано на: 31 Яну 2012 14:55
от p7777777
izvinjavam se za latinicta,njamam kiririca.
avensis 1,2000g,d4d,pri podavane na gas ,na 5 skorost trese prednicta,ili motora,sk.kutia,
trese v zavisimost ot natiskaneto na pedala,ili natovarvaneto na bair.
na 1,2,3 ne se usesta, no na 4-skorost po-lekotrese,no na 5 trese mnogo jako.
prichinite;
1 ..moze li da e ot defektna disel djuza?
2..ne balansirana guma,no bez gaz,s 100km ne trese?
3..nebalansirana predna poluoska?
4..nebalansiran saedinitel?
5 defektna common real pompa?no njama chek engine lampa da sveti?
kolata trese mnogo nad 90km i ne moze izbsto da se kara na 5 ta skorost.
blagodarja vi predvaritelno za pomosta
Публикувано на: 31 Яну 2012 15:50
от max-2
По-скоро съединителя приплъзва, т.е. за смяна е. Вдига ли оборотите без да увеличава скоростта когато тресе?
Ако не ги вдига може да тресе от вътрешно каре.
Публикувано на: 01 Фев 2012 01:17
от p7777777
благодаря мах-2,
почти бях сигурен ,че е дизел дюза,и си приготвих 4 бутилки за тест на връщащата се нафта.
знае ли някой колко струва смяна на дюза ,и дали само в тойота-сервиса го правят.
мах-2, как да определя лявото ,или дясното каре е дефектирало.по тойота не съм работил,отскоро я имам.има ли на някой сайт чертеж,схема на тези вътрешни карета.дали трябва нова полуоска ,втора ръка,ако е по евтино,за 12 год кола ще се намери по скреповете.
сетих се ,че може да тресе и от джантите,смених на зимни гуми.
джантите са неоргинални,16 цола,от карина Е са, 5х100,но има голяма разлика в вътрешния диаметър към главината,мисля , ги мерих на авенсиса 54мм, а тези от карината бяха 62мм,и нямах втулки.монтирах ги,не обърнах внимание,и вчера ми се бяха разхлабили 5 болта на 4те колела.след мах пробег 2000 км,за 2о дена.
ох ,станах май досаден, дано да съм полезен на някой колега.
Публикувано на: 01 Фев 2012 01:39
от p7777777
забравих да кажа,че не вдига оборотите при подажане на газ,т.е не приплъзва съединителя.
забелязах ,че силно тресе и при 3 и 4 скорост ,на баир, с около 50/60 км/ч.
колата не е годна за каране,силно тресе, но само с натиснат педал на газта, при изключена скорост по инерциа с 100 км, не тресе.
така ,че отпада небалансирана гума,джанта.
т.е, мах-2 е прав,дефектно вътрешно каре.
някой колега знае ли ориентироваяна цена на това каре,но не от дървените.и евентоално труд.сега е адски студ, нямам гараж,да го сменя сам.нов ,,тойотаджия,, съм,а тойотата е пълна с изненади.
сменявах маслен филтър на 4д4 за 1 час,докато се сетя да разглобя отгоре на мотора,и през сваленият въздушен филтър извадих масления изпод мотора. laugh.gif .гадна работа.малоумните жълтурки laugh.gif
Публикувано на: 01 Фев 2012 08:23
от max-2
Давай по-малко газ сега пък напролет огледай каретата. Ако е много зле може да се познае по цвета на греста и метални частици в нея. Ако не - разглобяване и оглеждане и на двете.
Публикувано на: 01 Фев 2012 12:02
от p7777777
да,по малко газ,колата над 70км/ч не вдига,тресе ужасно.
вапроса ми е,тези карета откъм скоростната кутия, еднакви ли са,лявото с дясното.
и дали се източва маслото от скоростната кутия,при смяната.т.е смазването от скоростното масло ли е,или от графитена грес.
Публикувано на: 01 Фев 2012 18:52
от мехаННика
Провери ли маншоните на тези карета? Един скъсан маншон ще ти даде и отговора..
Публикувано на: 01 Фев 2012 22:22
от p7777777
прожерих ги,здрави са маншоните.трябва май да вдгна предницата в въздуха.и да дам на 4 скорост с газ,и сте видя кое каре тресе.
Публикувано на: 01 Фев 2012 22:32
от мехаННика
Няма да видиш нищо защото във въздуха няма съпротивлението от пътя,разглобявай едно по едно-имаш 50% шанс за успех от първия път.
Публикувано на: 02 Фев 2012 00:53
от p7777777
хехе,много си прав!
а тойотата няма ли лагер на дългата..май дясна полуоска,дане би лагера да е дефектирал.това често се случва с фордовете
Публикувано на: 02 Фев 2012 09:28
от martod
p7777777 написа:хехе,много си прав!
а тойотата няма ли лагер на дългата..май дясна полуоска,дане би лагера да е дефектирал.това често се случва с фордовете
Не знам дали има лагер, но такова тресене каквото описваш най често се получава от крива полуоска или от скъсан тампон на скоростната кутия ..
Публикувано на: 02 Фев 2012 20:20
от Vokil
Тези вътрешни карета на дясната полуоска на тия авенсиси 1 д4д са много често срещан проблем и по моргите хич не се намират щото се търсят често. :(
Публикувано на: 03 Фев 2012 01:50
от p7777777
Дайте съвет ,къде може да се купи,и ориентировачна цена. от към северозапада,Видин, но май най близко -София.къде ли има тойота сервис,или магазин.
проверих тампоните,мотор ,скоростна, не тресат,
а се познават най лесно от тихи обороти -рязко газ.тогава би тресло целият мотор.
Публикувано на: 08 Фев 2012 01:01
от p7777777
отворих дясното вътрешно каре/на дясната полуоска/.огледах и лагера до него.
няма никаква видима повреда.търся карето,голям проблем е да се намери.продават само външните карета.
ето чертеж на полуоската.
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200004 ... _4302.html
някой знае ли номера на лагера.изглежда ми съвсем обикновен.прост машинен лагер.аз вярвам ,че той е дефектирал.
само да го намера,ще го сменя
Публикувано на: 08 Фев 2012 07:47
от horeishio
p7777777 написа:Дайте съвет ,къде може да се купи,и ориентировачна цена. от към северозапада,Видин, ...
Препоръчвам колегата (макар да е от Варна, куриерските фирми работят)
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=115 ... sc&start=0 - всичко е истинско.