Страница 1 от 1

Mасло эа скоростна кутия

Публикувано на: 30 Яну 2012 20:02
от pgb
Имам тойота авенсис 20тд 1998г. какъв е визкозитета на маслото, за ръчни скорости ,може дами предложи те и марка на масло

Публикувано на: 30 Яну 2012 21:30
от whitefang
75W90

Примерно:
http://ew5.earlweb.com/recommendations. ... 7&brand=45
Гледам си от Пловдив.
Виж тази тема http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=12797[/url]

Публикувано на: 31 Яну 2012 14:46
от mafiota
75W90, но желателно е да е GL4

Публикувано на: 01 Фев 2012 21:18
от pgb
благодаря колеги

Публикувано на: 01 Фев 2012 21:54
от Japanese_fever
Nai-dobre otidi do TM Auto i si go kupi ot tam.

Публикувано на: 01 Фев 2012 22:14
от max-2
Japanese_fever написа:Nai-dobre otidi do TM Auto i si go kupi ot tam.

Не е по-добре. По-гъсто беше и имаше разлика във включването като е студено сутрин. Тази смяна е с друго масло, пак 75в90 ГЛ4, по-скъпо е, но почти няма разлика при превключване на предавките между студена и топла кола.
Ако някой се чуди как така съм преценил, че е по-гъсто-сменях го миналия януари и ми направи впечатление течливостта на новото. След това сравних остатъка след напълването на скоростната кутия от новото с остатъка от предишната смяна.

Публикувано на: 01 Фев 2012 22:41
от мехаННика
И по какъв метод го сравни ако не е тайна? 75W90 синтетично с каква кола усети разликата?

Публикувано на: 02 Фев 2012 01:59
от Japanese_fever
мехаННика написа:И по какъв метод го сравни ако не е тайна?
Е как с какъв метод? - на око, нали ти казва човека... laugh.gif
Те хората тесват маслото в лаборатории за вискозитет и други характеристики, а ЛЕКСУС-а направо на око.

ЛЕКСУС, да ти дам за анализ двигателното ми масло следващия път, 'щот сега се ръся по $30 за анализ? biggrin.gif

Публикувано на: 02 Фев 2012 02:01
от Japanese_fever
max-2 написа:
Не е по-добре. По-гъсто беше и имаше разлика във включването като е студено сутрин. Тази смяна е с друго масло, пак 75в90 ГЛ4, по-скъпо е, но почти няма разлика при превключване на предавките между студена и топла кола.
А не мислиш, че разликата в превключването е била, защото старото масло вече е било за смяна, а от там и вискозитета вече не е този, който го пише на шишето?

Публикувано на: 02 Фев 2012 08:47
от max-2
мехаННика написа:И по какъв метод го сравни ако не е тайна? 75W90 синтетично с каква кола усети разликата?

Ами не претендирам за точност, но разликата беше голяма при разклащането на двете бутилки наполовина пълни. Плюс това при 0градуса си го налях лесно с фунийката със закрепен маркуч, която ползвах и при предишната смяна. А колата е стара барака, Карина Е 92г.
Карах го 50 000 тойотското масло и от началото като е студено влизаха по-твърдо 1-ва и 2-ра отколкото със сегашното. Не знам дали е по-добро, но със сигурност е по-рядко новото.

Публикувано на: 02 Фев 2012 09:33
от мехаННика
Не се заяждам,но претендирам за точност защото това е форум в който хората търсят решение на конкретни проблеми.За трупане на постове има говорилня.И друго,с тези 50х км Карината сигурно е прехвърлила 300 000,мислиш ли че по рядкото масло е по добре за тази поизносена кутия от заводски предписаното?

Публикувано на: 02 Фев 2012 10:30
от max-2
Не мисля, но по данни маслата са еднакви. От къде идва разликата тогава?

Публикувано на: 02 Фев 2012 20:26
от mafiota
и аз незнам откъде, но явно има разлика.
Сега съм с някакво немско - ROWE 75W90 GL4/5, но не е добре. Със старата боза превключваше по-хубаво. Замислям подмяна с Лики Моли 75W90 GL4.

Публикувано на: 02 Фев 2012 20:54
от max-2
Един колега тук беше похвалил "Comma", а аз съм с Castrol TAF-X от Владо. :thumbsup: