Страница 1 от 1

въпроси за 3s-ge и 3s-fe

Публикувано на: 27 Яну 2012 18:27
от lord_pz
Така колеги ,след дълго търсене на читав 3с-ге,не можах да си намеря.В момента съм решил да си купя 3с-фе от карина 133коня,94 десен волан и да си сложа главата от 3с-ге 5 ген селика.Това което аз съм намерил като инфо е(поправете ме ако греша) диаметър и ход на буталото и при двете е 86мм.Итересува ме дали водната и маслената помпа са еднакви,за да мога евентуално да си ги прехвърля заедно с бутала и колянов вал на моя блок.Друго което ме интересува е ако запазя целия оборудван блок от 3с-фе и глава от от 3с-ге дали трябва да минавам в кат на технотест,защото купих колата скоро и трябва да я регна в кат Пазарджик.Всякаква информация ще ми е от полза unsure.gif

Публикувано на: 27 Яну 2012 21:39
от PESHO OT MARS
Погледни книгата за обслужване и ремонт на Карина Е там има детайлни чертежи на двата мотора и може би ще можеш да си отговориш на някой въпроси.

Re: въпроси за 3s-ge и 3s-fe

Публикувано на: 28 Яну 2012 11:12
от nikolov22
lord_pz написа:Така колеги ,след дълго търсене на читав 3с-ге,не можах да си намеря.В момента съм решил да си купя 3с-фе от карина 133коня,94 десен волан и да си сложа главата от 3с-ге 5 ген селика.Това което аз съм намерил като инфо е(поправете ме ако греша) диаметър и ход на буталото и при двете е 86мм.Итересува ме дали водната и маслената помпа са еднакви,за да мога евентуално да си ги прехвърля заедно с бутала и колянов вал на моя блок.Друго което ме интересува е ако запазя целия оборудван блок от 3с-фе и глава от от 3с-ге дали трябва да минавам в кат на технотест,защото купих колата скоро и трябва да я регна в кат Пазарджик.Всякаква информация ще ми е от полза unsure.gif
колега освен главата ще ти трябват и колекторите, дроселите,екуто,вакумите и датчиците от 3сге то и задължително гарнитурата от 3сг,а също така си мисля че някои водни съединения няма да паснат наи чистия вариант е да вземеш наи малкия мотор 3сфе и един 3сге да ползваш блока от 3сфе заради по малкия данък и всичко друго от 3сге но се впускаш в един филм много работи няма да паснат наи добре си вземи един двигател и му сложи мегаскруит като ефект горе долу ще е това и за 3сфе има доста повече неоригинални части и е доста вероятно да го намериш читав

Публикувано на: 28 Яну 2012 22:02
от lord_pz
Аз имам всичко тези работи,защото селиката си дойде с 3с-ге двигател, но просто трябва много пари да хвърля по него,а както казах-май са им калпави 3с-ге щото по4ти не се намират.Утре ще ходя да поразгледам 3с-фе и ако са еднакви двата блока ще го купя.С КАТ не знам обаче как стои въпросът.

Публикувано на: 29 Яну 2012 17:19
от nikolov22
lord_pz написа:Аз имам всичко тези работи,защото селиката си дойде с 3с-ге двигател, но просто трябва много пари да хвърля по него,а както казах-май са им калпави 3с-ге щото по4ти не се намират.Утре ще ходя да поразгледам 3с-фе и ако са еднакви двата блока ще го купя.С КАТ не знам обаче как стои въпросът.
трябва да пререгистрираш колата понеже на блока е номера на двигателя и ти трябва фактура за двигателя щото да не излезе в един момент че е от крадена кола и да
ти конфискуват твоята и без документи не можеш да докажеш от каде си се здобил с него аз така купих един от моргата и в един цирк се впуснах

Публикувано на: 29 Яну 2012 18:04
от siso75
този на карината има документи и е перфектен вече го провериха но не става :thumbsup:

Публикувано на: 30 Яну 2012 18:57
от nikolov22
siso75 написа:този на карината има документи и е перфектен вече го провериха но не става :thumbsup:
какво значи нестава кое не пасва на кутията ли на кое

Публикувано на: 30 Яну 2012 19:07
от lord_pz
Маслената помпа има по-малък дебит,а мен това не ме устройва,понеже щях да сложа глава от 3с-ге

Публикувано на: 30 Яну 2012 19:43
от Japanese_fever
lord_pz написа:... но просто трябва много пари да хвърля по него, а както казах-май са им калпави 3с-ге щото по4ти не се намират.
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 30 Яну 2012 21:53
от nikolov22
Japanese_fever написа:
lord_pz написа:... но просто трябва много пари да хвърля по него, а както казах-май са им калпави 3с-ге щото по4ти не се намират.
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
аз имам една такава можеби страна логика кола бегачка на старо трудно се намира читава смисъл тя щом е бегачка винаги почти предишните и собственици са я вземали да я сопат а не да си ходят с нея на лозето
още повече селиките които са ориентирани към младите а те повечто само карат ии нямат пари за подръжка примерно частите на твоята за ремонта излизат колкото колата и ти няма си ги купиш и така на следващия и така всеки кара никои не прави :thumbsup:

Публикувано на: 02 Фев 2012 20:37
от Vokil
Някъде из нета бях срещал инфо със снимки как един човек си смени главата на 3сфе с такава от 3сге и работата стана освен това познавам един с 4афе дето го направи 4афте и помпата си качва достатъчно масло въпреки надува от 1.2бара. :) така че проба му е майката :)