Страница 1 от 1

Двигателят от мр 175 коня става ли в селика 2.0 156к?

Публикувано на: 25 Яну 2012 15:27
от lord_pz
Интересува ме и дали евентуално при монтажа има неща,които да се преправят?

Публикувано на: 25 Яну 2012 18:18
от lord_pz
А има ли вариант с такъв swap http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19238 .Това може ли да тръгне с моето еку и как стои въпросът ако искам да е с ръчни скорости?

Re: Двигателят от мр 175 коня става ли в селика 2.0 156к?

Публикувано на: 25 Яну 2012 18:30
от xtreme
lord_pz написа:Интересува ме и дали евентуално при монтажа има неща,които да се преправят?
Няма да стане лесно. Твърде много неща трябва да се преправят. Имаш разлика в буксите на някои неща плюс някои пинове на ECU-то.Все пак може и да стане, ако размениш някои работи м/у двата мотора би трябвало да се получи. Един вид, ако ползваш само блока и главата от новия може и да го бъде. Може да се наложи да напаснеш 1-2 датчика , ако не можеш да ги размениш , но като цяло има шанс и да сработи :)

Публикувано на: 25 Яну 2012 19:07
от lord_pz
Кутията от мр същата ли е?

Публикувано на: 25 Яну 2012 19:44
от xtreme
Не, но захващането е еднакво. Кутия от селика може да се сложи на мотора.

Публикувано на: 25 Яну 2012 20:27
от lord_pz
Благодаря за инфото колега :thumbsup:

Публикувано на: 26 Яну 2012 08:32
от lord_pz
А мога ли да ползвам блок и глава от селика 6 генерация за моята-5 генерация?или евентуално да ползвам моя си блок с другата глава като си прехвърля маслената и водната помпа.какви са им разликите в двата двигателя.Помагаите колеги че ми се кара двулитрова ,а двигателите трудно се намират. :help:

Публикувано на: 26 Яну 2012 11:40
от xtreme
lord_pz написа:А мога ли да ползвам блок и глава от селика 6 генерация за моята-5 генерация?или евентуално да ползвам моя си блок с другата глава като си прехвърля маслената и водната помпа.какви са им разликите в двата двигателя.Помагаите колеги че ми се кара двулитрова ,а двигателите трудно се намират. :help:
Разлики в блоковете няма. Главите са различни, и ще трябва да вземеш оборудвана глава. Проблема е че трудно ще намериш само глава, но не е невъзможно, така или иначе износването при тези двигатели е главно, лагери, сегменти и ако укъснееш колянов вал.