Страница 1 от 2
които може да помага
Публикувано на: 21 Яну 2012 18:52
от tarikat_
здравеите имам едно виеене като на лагер когато колата е в движение и се двоумя дали това може да са лагери на динамото или лагерите на водната помпа.ако вдигам скороста и виенето се засилва.някои може ли да ми каже как да проверя кое от двете е.а пак може да е от нещо друго незнам аз се колебая между тези двете.имали начин да се проверят и помпата и динамото без да се сменят с нови.казаха ми да проверя динамото с мултицет откачвам едната клема на акумолатора и колата работи слагам мултицета(ако сам откачил + слагам червеният краи на мултицета а другият краи черният на -)показвами над 14 v.и знам че ако е под 13 четки на динамото ако е над е добре.
а този метод на замерване на динамото добър ли е или греша
Публикувано на: 21 Яну 2012 19:25
от xtreme
Алтернатора е най-лесен откачаш му ремъка , палиш и караш на акумулатор. Ако вие значи не е от него

Публикувано на: 21 Яну 2012 19:38
от Джамбазов
Отиди на кадърен сервиз.
Публикувано на: 21 Яну 2012 20:28
от dobatadobrev
Генератор,хлабав ремък,обтягаща ролка .... Най-добре посети някой които се занимава с това ,че ще придобиеш представа и за стойността на ремонта. Не е желателно да разлагаш консултацията. Е за ремонта ще прецениш ?
Re: които може да помага
Публикувано на: 21 Яну 2012 20:58
от ss_mitko
tarikat_ написа:здравеите имам едно виеене като на лагер когато колата е в движение и се двоумя дали това може да са лагери на динамото или лагерите на водната помпа.ако вдигам скороста и виенето се засилва.някои може ли да ми каже как да проверя кое от двете е.а пак може да е от нещо друго незнам аз се колебая между тези двете.имали начин да се проверят и помпата и динамото без да се сменят с нови.казаха ми да проверя динамото с мултицет откачвам едната клема на акумолатора и колата работи слагам мултицета(ако сам откачил + слагам червеният краи на мултицета а другият краи черният на -)показвами над 14 v.и знам че ако е под 13 четки на динамото ако е над е добре.
а този метод на замерване на динамото добър ли е или греша
Виенето се чува само в движение или и на място?Ако е в движение както си написал може да е лагер на главина.Иначе за това което мислиш, отвори капака и форсирай така ще чуеш от къде е шумът.
Re: които може да помага
Публикувано на: 21 Яну 2012 21:54
от zi_zi_top
tarikat_ написа:... откачвам едната клема на акумолатора и колата работи слагам мултицета(ако сам откачил + слагам червеният краи на мултицета а другият краи черният на -)показвами над 14 v.и знам че ако е под 13 четки на динамото ако е над е добре.
а този метод на замерване на динамото добър ли е или греша
Това е най-добрият начин да повредиш и мултицета и автомобила с едно действие.
За да съм по-ясен ще ти обясня, че когато измерваш напрежение мултицета се свързва паралелно (успоредно), а не последователно на акумулатора.
Публикувано на: 22 Яну 2012 08:28
от Джамбазов
Уфф. Чакам темата "На какво да сложа мултицета". Как с напрежението на алтернатора (дори и да успееш да го измериш) ще разбереш дали са му разбити лагерите. Другото е че търсиш нещо без да се ориентираш от къде вие. За добър механик това е работа за секунди. После, ако вие от ролката на агренажа или лагер в скоростната кутия или от гумите, какво правим? Ще има още тридесет теми. Хайде малко по смислено....
Да те питам като те боли зъб пускаш ли тема в зъболекарският форум: "Боли ме някакъв зъб, казаха ми, че е от корена, как се вади?"
Публикувано на: 22 Яну 2012 08:43
от Espace&Yaris
Какъв алтернатор и водна помпа щом виенето се засилва при увеличение на скоростта? Вероятно имаш лагер на главина за смяна.
Публикувано на: 22 Яну 2012 08:49
от cokata
Може би е искал да каже 'с увеличаване на оборотите'
Публикувано на: 22 Яну 2012 09:02
от Espace&Yaris
cokata написа:Може би е искал да каже 'с увеличаване на оборотите'
А може би е хубаво да се чете преди да се интерпретира. Още в първото изречение човека казва - "когато колата е в движение".
Публикувано на: 22 Яну 2012 09:34
от Toyo_driver
Джамбазов написа:....Да те питам като те боли зъб пускаш ли тема в зъболекарският форум: "Боли ме някакъв зъб, казаха ми, че е от корена, как се вади?"
+1

Публикувано на: 22 Яну 2012 10:02
от cokata
Espace&Yaris написа:cokata написа:Може би е искал да каже 'с увеличаване на оборотите'
А може би е хубаво да се чете преди да се интерпретира. Още в първото изречение човека казва - "когато колата е в движение".
А когато колата е в движение оборотите викаш седят на едно място и не могат да се увеличават ?!
Ако има лагер на главина за смяна най-лесно ще разбере като изключи от скорост в движение и виенето си продължи!
Ако виенето се увеличава с увеличаване на оборотите тогава може да е от нещата които е изброил

Публикувано на: 22 Яну 2012 11:06
от zi_zi_top
А аз подозирам, че tarikat е някой зевзек, който пуска абсурдни теми за да се забавлява с отговорите ни. Кой знае какъв смях пада като чете темите си.
Публикувано на: 22 Яну 2012 11:40
от ss_mitko
zi_zi_top написа:А аз подозирам, че tarikat е някой зевзек, който пуска абсурдни теми за да се забавлява с отговорите ни. Кой знае какъв смях пада като чете темите си.
Пич,първо парното беше проблем
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=213 ... ht=#213186
После термостата
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=213 ... ht=#213465
Радиатора
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=213 ... ht=#213227
Сега нещо вие каква кола си взел ти?
Публикувано на: 22 Яну 2012 11:55
от nowyaris
Фолксваген Голф 3.