Страница 1 от 1
Публикувано на: 04 Окт 2006 02:32
от ugabuga
zdravei dobre doshal.
parvo niakolko neshta:
1. az lichno ne znam da e imalo niakoga turbo corolla.
2. ako e bilo originalno turbo to shte e bilo mnogo malko i sledovatelno niama da pravi mnogo kone, sledovatelno edin srednostatisticheski V8 shte go izduha.
Tia sa te izlagali neshto

Re: Един бърз, но належащ въпрос?
Публикувано на: 04 Окт 2006 06:20
от Japanese_fever
Da ne e bila s mehani4en kompressor, a ne turbo?
Az edin put gledah edin dragster(te sa samo na gaz, nqmat skorosti, pone onzi be6e taka) ima6e ne mnogo golqm motor okolo 1.3L sus supercharger(mehani4en kompresor).
Kato se zamislq dragsterite bqgat na 1/4 milq i predpo4itat da izpolzvat mehani4ni kompresori pred turbo, za6toto purvite nqmat lag. Ako razsujdavam pravilno ...
p.s.
Obozna4enieto na dvigatelq na Corolla GTS(ne znam dali ima GTi s kompressor) 16V e 4A-GZE.
Публикувано на: 04 Окт 2006 09:20
от ALTEZZA
Corolla GTi e Evropeiski model i idva s 4A-GE dvigatel(16 valve, twin cam), koito niama nito turbo nito supercharger. edinstvenite boostvani Corolli sa bili za Japan marketa i idvat s 4A-GZE dvigatel, koito sas supercharger. turbinirani 4A-GE(koeto vsashnost go prevrashta na 4A-GTE) gi ima mnogo, no ne i fabrichni.
kolkot do spechelvane na drag sastezanie, sigurno e vazmojno, no v opredelen klas.
ne bih se ochudil ako ima niakoia modifikacia na Corolla det da idva s 3S-GTE dvigatel, kat za rali naprimer, no za sajalenie niama takava zavodska kola, no za tova pak ima Celica s takav dvigatel ot zavoda(i mislia che idva samo s AWD)