Страница 1 от 1

"прекъсване" в движение-д4д авенсис 2002

Публикувано на: 15 Яну 2012 08:52
от kehaya77
Тази сутрин се появи внезапно "прекъсване"(забиване) при настъпване на газта в движение. Някакви идеи на какво би могло да се дължи???
Благодаря!

Публикувано на: 15 Яну 2012 10:12
от LEXUS
Задръстен нафтов филтър според мен.

Публикувано на: 15 Яну 2012 10:35
от zi_zi_top
Мисля, че при задръстен горивен филтър трябва да свети индикатора на приборното табло.

Публикувано на: 15 Яну 2012 14:34
от Me4oKyX
Изпушва ли колата или не? Ако пуши нещо по въздушния тракт, ако НЕ пуши - няма достатъчно гориво по някаква причина.... ако си от или близо до Пловдив, звънни да я прочетем и ще си каже какво не и стига :thumbsup:

Публикувано на: 15 Яну 2012 20:26
от rumenmitev
Горивен филтър!!!!!!!!

Публикувано на: 13 Фев 2012 16:30
от kehaya77
Дааа, точно горивният филтър се оказа, или по-точно проблема се реши като го смених ( страшна боза изсипах от него)...И всичко след зареждане на Лукоил (на изхода за КАТ-гр Плевен)....Благодаря за съветите.

Публикувано на: 13 Фев 2012 17:17
от Kiki
kehaya77 написа:Дааа, точно горивният филтър се оказа, или по-точно проблема се реши като го смених ( страшна боза изсипах от него)...И всичко след зареждане на Лукоил (на изхода за КАТ-гр Плевен)....Благодаря за съветите.
Не вярвам филтърът да е запушен само от последното зареждане.
Не че не е възможно, но чак такава боза да ти сипят от един път-не ми се вярва.
От кога не е сменян?

Публикувано на: 13 Фев 2012 17:39
от kehaya77
Филтъра го смених август 2011-та и беше на около 4000 км, а го свързвам с посоченото зареждане, защото непосредствено след него се появи проблема.., но все пак прав си, че не е задължително да е само от това зареждане. Така или иначе занапред мисля да зареждам от ОМВ.

Публикувано на: 13 Фев 2012 17:44
от kehaya77
..а между другото сега се сещам, че всъщност последните 2 пъти заредих от там..с промеждутък от около 15 дена.. В ръководството за експлоатация на автомобила пише да се използва само дизел с цетаново число 48 и повече, има ли недежден начин потребителят да провери цетановото число на горивото, което зарежда?

Публикувано на: 13 Фев 2012 17:59
от Kiki
kehaya77 написа:..а между другото сега се сещам, че всъщност последните 2 пъти заредих от там..с промеждутък от около 15 дена.. В ръководството за експлоатация на автомобила пише да се използва само дизел с цетаново число 48 и повече, има ли недежден начин потребителят да провери цетановото число на горивото, което зарежда?
Ако имаш лаборатория?! smile.gif

Публикувано на: 13 Фев 2012 18:51
от Japanese_fever
Kiki написа:Ако имаш лаборатория?! smile.gif
А ако го дадеш за анализ в друга лаборатория, не твоя? biggrin.gif

Публикувано на: 13 Фев 2012 19:38
от Akima

Публикувано на: 13 Фев 2012 21:18
от KiLLeR
Akima написа:http://www.nla2000-bg.com/products-analysis.bg.html

Не се сдържах! sad.gif
Ааа добре дошъл :thumbsup:

Публикувано на: 13 Фев 2012 21:32
от jim_beam
kehaya77 написа:Дааа, точно горивният филтър се оказа, или по-точно проблема се реши като го смених ( страшна боза изсипах от него)...И всичко след зареждане на Лукоил (на изхода за КАТ-гр Плевен)....Благодаря за съветите.
колега в плевен зареждай на еко на м.денчева или на омв на сторгозия,поне на тия са добри горивата!не са дългосрочни наблюденията ми все пак. wink.gif

Публикувано на: 14 Фев 2012 13:58
от kehaya77
Благодаря за съвета, така и мисля да направя :thumbsup: